Oh ik heb ook absoluut geen spijt van het hier naartoe gaan hoor, fantastisch leuke tijd gehad en natuurlijk mijn vriend leren kennen.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk wel alvast het besluit kunnen nemen en de nodige voorbereidingen treffen. De hele papierwinkel, legaal alles in orde krijgen, woning zoeken etc. Naar welke regio zou je terugkomen?
Straks wel omgekeerde rollen, blijft je vriend in eerste instantie thuis bij Bubbles.
En hoezo 'ik weet wel dat ik niet moet zeuren?'![]()
Ten eerste zeur je niet. En als 25-jarige single kun je helemaal niet overzien wat de komst van een kind met je gaat doen natuurlijk. Je hoeft jezelf niks kwalijk te nemen, het was toen een mooi avontuur voor jezelf. En moet je zien wat het je gebracht heeft. De beslissingen die je nu wilt nemen, daar neem je Bubbles' belangen in mee en die van jullie zelf. Je hebt destijds geen verkeerde beslissing genomen, het was gewoon een mooie kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als kers op de taart Bubbles. Overigens gaat met Bubbles alles goed om ook maar even in de babysferen te blijven
. Twee ondertandjes zijn door en twee boventandjes zijn aan het doorkomen. Afgelopen woensdag bij haar 9 maanden check woog ze ruim 9 kilo en is ze ruim 72 centimeter dus alles voorspoedig! Eet nog steeds alles wat los en vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen spijt van het hier naartoe gaan hoor, fantastisch leuke tijd gehad en natuurlijk mijn vriend leren kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als kers op de taart Bubbles. Overigens gaat met Bubbles alles goed om ook maar even in de babysferen te blijven
. Twee ondertandjes zijn door en twee boventandjes zijn aan het doorkomen. Afgelopen woensdag bij haar 9 maanden check woog ze ruim 9 kilo en is ze ruim 72 centimeter dus alles voorspoedig! Eet nog steeds alles wat los en vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 5 juli 2021 00:09 schreef Smart_ass het volgende:
En nog even een eetfoto want food = life:Whoa, wat is ze groot geworden! Echt baby-af. Tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Resistance is futile.![]()
Operatie opvoeren vast voedsel en afbouwen van de fles ging trouwens best goed vandaag. Twee flessen overdag. Hij nam alleen geen genoegen met de papfles voor het slapen, 120ml op gekregen maar daar moest wel een volle fles melk achteraan.
Hij slaapt veel rustiger, en hij was net eventjes wakker. Normaal is hij echt wel hongerig rond deze tijd, en hij wil dan bij ons liggen. Nu wilde hij na 1 slok al niet meer en hij liet zich direct weer wegleggen want diepe slaap.
Eens kijken wat er gebeurt rond 5 uur, half 6 (normaal gesproken wordt hij dan wakker en dan uit bed om te spelen). Ik hoop flesje erin en dan lekker verder tukken.
Zijn er meer baby's die zo reageren op meer vast eten? Of heb ik zelf iets verzonnen. Zo niet: Fokwet, be gone!
Ik weet het niet eigenlijk.. nu je het zegt, Bubbles slaapt wel sinds ze ruim 8 maanden is van 19:00u-6:30u ongeveer en ze eet natuurlijk wel steeds meer vast voedsel. Maar ik heb geen idee in hoeverre dat met elkaar in verband staat.
![]()
Deed Colin dat ook maarquote:Op maandag 5 juli 2021 00:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet het niet eigenlijk.. nu je het zegt, Bubbles slaapt wel sinds ze ruim 8 maanden is van 19:00u-6:30u ongeveer en ze eet natuurlijk wel steeds meer vast voedsel. Maar ik heb geen idee in hoeverre dat met elkaar in verband staat.
. Hij eet echt superveel naar mijn idee (vandaag kwark, 180ml melk, boterham pindakaas, weer wat melk, 2 peren, een banaan, broodje leverpastei, worst en ovenpatat, 120ml pap en 180ml melk
).
Die bunkert aardig door dan! Brengt me dan toch weer aan het twijfelen aan je theorie.
Hoe lang en zwaar is Colin nu?![]()
Helaas, Baba J heeft heeft het ook te pakken. Iemand nog speciale tips voor baby met een verkoudheid? We hebben al een saline neus spray. Opletten dat hij goed blijft drinken.
Arme jongen. Nu al een hoestje.... Mijn arme moeder hartje doet zeer. Zijn eerste keer ziek!![]()
Het zou zomaar kunnen dat dit voor jouw kind werkt, maar dat wil nog zéker niet zeggen dat het voor elk kind werktquote:Op maandag 5 juli 2021 00:48 schreef Seven. het volgende:
Operatie opvoeren vast voedsel en afbouwen van de fles ging trouwens best goed vandaag. Twee flessen overdag. Hij nam alleen geen genoegen met de papfles voor het slapen, 120ml op gekregen maar daar moest wel een volle fles melk achteraan.
Hij slaapt veel rustiger, en hij was net eventjes wakker. Normaal is hij echt wel hongerig rond deze tijd, en hij wil dan bij ons liggen. Nu wilde hij na 1 slok al niet meer en hij liet zich direct weer wegleggen want diepe slaap.
Eens kijken wat er gebeurt rond 5 uur, half 6 (normaal gesproken wordt hij dan wakker en dan uit bed om te spelen). Ik hoop flesje erin en dan lekker verder tukken.
Zijn er meer baby's die zo reageren op meer vast eten? Of heb ik zelf iets verzonnen. Zo niet: Fokwet, be gone!
Kijk je wel uit dat je de melk niet te snel afbouwt? Hij is pas negen maanden en hij haalt de meeste van zijn bouwstoffen echt nog uit melk momenteel
disclaimer![]()
Mijn tip: niet te veel willen mediceren vooral, het is een paar nachten kut maar dan is het ook weer overquote:Op maandag 5 juli 2021 05:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Helaas, Baba J heeft heeft het ook te pakken. Iemand nog speciale tips voor baby met een verkoudheid? We hebben al een saline neus spray. Opletten dat hij goed blijft drinken.
Arme jongen. Nu al een hoestje.... Mijn arme moeder hartje doet zeer. Zijn eerste keer ziek!![]()
Beterschap en sterkte!disclaimer![]()
Over de eet/slaaptheorie: goud at gisteren 2 hele boterhammen, een bakje aardbeien, een cracotte en een bordje lasagna, naast 6-7 keer borst, maar doorslapen? Haha.
disclaimer![]()
Ik ben dan weer alert op melk en niet echt op vaste voeding. Brood gaat als een trein en fruit ook wel, maar groente vaak nog niet.
Toevallig dacht ik er gister aan wanneer ik een fles zou kunnen laten vallen. A. is nu 10,5 maand en krijgt nog 3 flessen. 's Morgens en 's avonds drinkt hij hem vaak op, tussen de middag laat hij altijd wat staan. Misschien dat ik eens kan kijken om de middagfles te laten vallen.![]()
Een mooi voorbeeld vind ik altijd: als wij aan willen komen, eten we room(boter), slagroom etc. Als we af willen vallen, eten we voornamelijk groente en fruit. Baby’s hebben melk nodig om te groeien. 🤗
Alhoewel ik wel impressed ben, Seven!Zielie heeft gister 2 x nectarine en komkommer gegeten en als avondeten zalm, gekookte aardappel, courgette, wortel, broccoli. Maar dat zijn allemaal minimale hapjes.
Oh, Bubbles, wat een popje!
Protège moi de mes désirs.![]()
Ah, dat is inderdaad wel een ander verhaal.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Het viel me niet tegen! Hebben het ook wel getroffen met de werklui + het was de zolder. Continu mensen en spullen door het hele huis, maar je kon de woonkamer er redelijk voor afsluiten. Het is meer de slaap overdag van de jongste, de spanning van de oudste en het niet meer helemaal thuis zijn in je eigen huis. Beneden lijkt de uitdaging mij groter...Wat is jullie plan? Boven leven, of juist naar familie/vrienden overdag?
Hier ook zo lief voor kleine zus... Maar nu ze gaat kruipen en bij haar speelgoed kan is het toch iets minder leuk.
Het plan is thuis slapen, en eten bij m'n moeder. Maar dat zullen we tzt wel zien.
We krijgen een nieuwe keuken, nieuwe vloer, veranda met glazen schuifdeuren. De muren en plafond worden gestuckt en er komen spotjes langs de muren.
Ik wilde graag een uitbouw, maar daar zijn we van terug gekomen.Dus daarom de veranda.
Ja, zo lang hij geen koorts krijgt gebruik ik verder geen medicijn!quote:Op maandag 5 juli 2021 08:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn tip: niet te veel willen mediceren vooral, het is een paar nachten kut maar dan is het ook weer over![]()
Beterschap en sterkte!
Maar nog wel een giga glimlach om 4 uur vannachtterwijl die al snotterend en hoesterig klaarwakker was!
Hebben ook zo'n snot zuiger, maar ik kan dat gewoon niet he. Ik ga direct over mijn nek bij het idee, kan ook nauwelijks mijn man het zien doen bij Baby J. Zo stom. Al weet ik dat het snot niet eens door het filter komt!![]()
Koop zo een peertje, dan hoef je het zelf niet op te zuigen.
En even een handdoek onder zijn matras aan hoofdzijde zodat hij wat hoger ligt. En als je borstvoeding geeft, kan je een druppel melk in ieder neusgaatje doen. Dat werkt hier als een tiet.Protège moi de mes désirs.![]()
Die peertjes kan ik echt helemaal niks mee. Ik zuig het er gewoon uit met m'n mond, zonder speciale snotzuiger.![]()
Ik hou heel veel van m’n kinderen, maar…quote:Op maandag 5 juli 2021 09:07 schreef Donna het volgende:
Die peertjes kan ik echt helemaal niks mee. Ik zuig het er gewoon uit met m'n mond, zonder speciale snotzuiger.![]()
Zie het gewoon als een vloeibare zoute snackquote:Op maandag 5 juli 2021 09:29 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik hou heel veel van m’n kinderen, maar…![]()
disclaimer![]()
Uuuuuuuggggghhhhhh, nee echt niet hoor!quote:Op maandag 5 juli 2021 09:07 schreef Donna het volgende:
Ik word al misselijk bij het idee, haha.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:35 schreef Donna het volgende:
Haha nou ik spuug het wel even in een doek hoor, maar het is maar snot.![]()
Babypoep ofzo ben ik niet vies van, ze zijn vaak doorgelekt op me. Maar hun snot opzuigen met m’n eigen mond is echt next level.
In mijn open mond gekotst worden was wel het summum hier. Beetje snot krijg ik vaak wel binnen bij spontane kusjes.
En ik krab regelmatig de opgedroogde snotjes van mijn tiet
disclaimer![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een vloeibare zoute snack
Past wel goed in een dieet.![]()
Idem, maar dat kan ik allemaal wel hebben.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:49 schreef SQ het volgende:
In mijn open mond gekotst worden was wel het summum hier. Beetje snot krijg ik vaak wel binnen bij spontane kusjes.
En ik krab regelmatig de opgedroogde snotjes van mijn tiet
Protège moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |