Jaaa, gefeliciteerd @madam-april !quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat kleine dondersteen van @:madam-april gisteren 1 is geworden! Nog gefeliciteerd!![]()
Yess, gelukt!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Seven ik ben nogal laat zie ik, maar ik denk er vaak gewoon niet aan. Wil je mijn A. erbij zetten? 16 augustus
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Seven. het volgende:
Even kijken met geluid:
https://youtube.com/shorts/Lf1mdIfoXEc?feature=share
![]()
![]()
Wat irritant, youtube geeft mij geen gewone link want dit is een short filmpje![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Seven. het volgende:
Even kijken met geluid:
![]()
![]()
Wat irritant, youtube geeft mij geen gewone link want dit is een short filmpje![]()
Edit 2: gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hahahhaa ik moest hier echt hardop om lachenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Seven. het volgende:
Even kijken met geluid:
![]()
![]()
Edit 2: gelukt
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef SQ het volgende:
Ik had vandaag een groepje vriendinnen met aanhang en kinderen over de vloer (leeftijden tussen de 7 en de 4 jaar, 10 kinderen in totaal). Goud lag in de box met een kring van kinderen er omheen. Hij zal vannacht wel 15 keer overprikkeld wakker worden
Awww lief, een goud fanclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(succes vannacht!)
Resistance is futile.
Ik had vandaag een groepje vriendinnen met aanhang en kinderen over de vloer (leeftijden tussen de 7 en de 4 jaar, 10 kinderen in totaal). Goud lag in de box met een kring van kinderen er omheen. Hij zal vannacht wel 15 keer overprikkeld wakker worden
Wat heerlijk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heeft hij een goede nacht
Aapie was ook super druk toen ik thuis kwam, hij had natuurlijk uren stil moeten zitten. Hij heeft een uur in zijn bed liggen rollen voordat hij in slaap viel![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ha, ik herken een paar achterhoofdjes denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rip aan de nabestaande voor vannachtKwak
Beterschap!quote:Op zondag 4 juli 2021 07:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Baaah, manlief had hele week al verkoudheid (pcr test negatief). En ik was prima, dus ik dacht, ha.... Kom er mooi vanaf!
Niet dus. Het is begonnen. Eerste verkoudheid sinds begin pandemie. Bleeeeeh, heb ze niet gemist!
Benieuwd of Baby J er nog last van gaat krijgen.
Ook Ouwehand toevallig?quote:Op zondag 4 juli 2021 07:57 schreef arvensis het volgende:
@:Seven. Hahaha
@:SW Oef, 15 keer! Hier is het ook altijd raak bij bezoek. De opvang of dierentuin ofzo is gelukkig geen probleem.
We waren gister weer naar de dierentuin.
[ afbeelding ]
En dit snoepje had gepoept en was helemaal doorgelekten uiteraard had ik álles meegenomen, behalve een extra romper.
Zo leuk.
Ja! Waren jullie daar ook?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook Ouwehand toevallig?
Aapie heeft het gelukkig droog gehouden. Vannacht wel doorgelekt met een enorme plasluier
Jazekerquote:Op zondag 4 juli 2021 10:46 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja! Waren jullie daar ook?
Wauw, 4 tandjes, sq! Hopen dat ze allemaal tegelijk komen zodat je er maar meteen van af bent.
Wat gezelligquote:Op zondag 4 juli 2021 11:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
JazekerTussen 10 en 15 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K*t is datquote:Op zondag 4 juli 2021 11:09 schreef Tink89 het volgende:
Dat filmpje en die fanclub![]()
Spruit is één dagje op het kdv geweest en meteen ziek. Van twee keer per week poepen naar 8 keer in 16 uur inclusief doorlekken. Ook koorts en zielig...ik vind dit zo kut. Hij is al zo klein en heeft nul reserves. Liefst hield ik 'm thuis, maar dat kunnen we niet betalen en ik vind m'n werk ook veel te leuk enzo. Maar toch, maar toch...b
Ja was leukquote:Op zondag 4 juli 2021 13:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat gezellig![]()
Van de 4 tandjes zijn er nu 2 net op het puntje door,1 staat op knappen en de vierde zal over een week of twee wel verschijnen denk ik
Ja, later in gebruik nemen is een goede optie. Zo’n kussen voegt wmb te weinig toe, het beschermt de baby niet tov de peuter en het is weer een ding erbij - ik probeer het te doen met zo min mogelijk dingenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:47 schreef Seven. het volgende:
@:lemijn jij vroeg je nog af hoe en wat met de box! Wij hebben de box pas in gebruik sinds Colin zich optrekt, tot hij ging rollen gebruikten we een nest maar dan zo een kussen ipv rolletje. Ging prima. Ik heb er één te koop.
Chicco Boppy heet 'ie .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:40 schreef arvensis het volgende:
Nog één, want cute.Wat een prachtige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smart_asswat lastig!
disclaimer
Nog één, want cute.OhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
Omg SQ volgens mij had je beter gewoon de hele nacht door kunnen halen dan, 15 keer!.
Tink wat vervelend! Hopelijk knapt ‘ie snel op! Goed voor de weerstand moeten we maar denken dan..
Die Chicco Boppy heb ik ook Seven, gebruik ‘m nog steeds elke dag met voeden.
Aahw Aapie en Zielie in Ouwehand. Leuke foto’s! Kakpakje dan weer minder, haha. Mijn ouders wonen daar heel dichtbij, ben er ook vaak geweest. En als we nou in Nederland hadden gewoond..
Off topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch wel dat de komst van een kind dit soort prioriteiten ineens op scherp zet. Kun je hier met je vriend goed over praten? En is terug naar NL een reële optie?Resistance is futile.
Nog één, want cute.Ze zien er lief uit samen, hoe is hij met haar inmiddels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smart_ass, snap de heimwee wel. Hoe staat je partner hierin?baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Je zou natuurlijk wel alvast het besluit kunnen nemen en de nodige voorbereidingen treffen. De hele papierwinkel, legaal alles in orde krijgen, woning zoeken etc. Naar welke regio zou je terugkomen?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
Mooie foto van ze zo samen arvensis!
Naar Nederland is een reële optie ja. We praten er ook wel over. Maar op dit moment praktisch gezien kan het gewoon niet, pas over een jaar of anderhalf op z’n vroegst, dus verder niets concreet. Tegen die tijd moeten we maar kijken hoe het er dan voor staat. Mijn vriend staat er open voor dus dat is al erg fijn. Ik denk dat het een grotere cultuurschok voor hem zal zijn dan hij zelf denkt.En ik weet ergens ook wel dat ik niet moet zeuren want we hebben het goed hier en ik heb er tenslotte zelf voor gekozen maar ik mis familie en vrienden sinds Bubbles er is ineens 10x meer. Wat zo’n kleintje allemaal met je doet.
Wisten jullie trouwens dat kinderen in Nederland het gelukkigst zijn? Nog een reden om terug te komen haha.
Pittige tijd! Verbouwing zit er bijna op, het hele gezin snipverkouden, vaccinaties binnen, maar ook daar ziek van geweest...quote:
Het viel me niet tegen! Hebben het ook wel getroffen met de werklui + het was de zolder. Continu mensen en spullen door het hele huis, maar je kon de woonkamer er redelijk voor afsluiten. Het is meer de slaap overdag van de jongste, de spanning van de oudste en het niet meer helemaal thuis zijn in je eigen huis. Beneden lijkt de uitdaging mij groter...quote:Op zondag 4 juli 2021 20:25 schreef arvensis het volgende:
Oeh, blij ei
En verbouwen! Hoe was dat met de kindjes? Wij gaan ook verbouwen, kunnen de begane grond straks 3/4 weken niet gebruiken. Zie er nu al tegen op.
@:monsterd. ze zijn ontzettend lief voor elkaar, vooral U. tegen Zielie. Hij is een echte trotse grote broer. Maar heeft wel moeten groeien in z’n nieuwe rol.
Awww, ze kijkt wel super happy! Op haar eigen tempo komt ze er welquote:Op zondag 4 juli 2021 20:17 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Pittige tijd! Verbouwing zit er bijna op, het hele gezin snipverkouden, vaccinaties binnen, maar ook daar ziek van geweest...
Maar, dat is er altijd nog deze dame!
[ afbeelding ]
Nog geen tanden. Geen dierentuin. Blijft nu 1-2 minuten zelfstandig rechtop zitten. Kan ineens tijgeren en is snel!Vandaag 10 maanden oud! Graag wakker tussen 01:00 en 05:00. Blij ei. (On)geïnteresseerd in vast voedsel. Heeft inmiddels een banaan en aardbei op. Kruimels brood. Verder alleen likken.
Dat is het in het kort denk ik, maar vooral door de verkoudheid, verbouwing en vaccinaties (ik zien een Verband) niet echt aangehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |