SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Leek al te parkeren maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft ruim 3 minuten op Pogiboy
Met de nadruk op virtueelquote:
't Lijkt wel een herfstklassieker.quote:
Het nieuwe wielrennen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:18 schreef -XOR- het volgende:
De Poog als Armstrong in zijn 'beste' dagen
Alle hoop eruit rammenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar, jawadde.
Wel precies wat je kon verwachten.
Nibali 2014-vibes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:19 schreef eentwee het volgende:
Als de Luts en Fraile je concurrenten zijn, dan weet je dat het geen spannende Tour gaat worden.
Dat is het jammere ja. Niemand is goed genoeg om hem aan te vallen. Alleen Carapaz kan een beetje volgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:19 schreef eentwee het volgende:
Als de Luts en Fraile je concurrenten zijn, dan weet je dat het geen spannende Tour gaat worden.
Ja al een poosje.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Die vrachtwagen is op tijd weg gereden? (Poosje niet kunnen kijken)
Dat was op vorige col Mont Saxonnexquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Jean-Christophe Peraud hahahha.quote:
Over 2 jaar verbeterde dopingcontroles. Dan valt ie door de mandquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Nou leuk, hebben we er weer eentje die 6 jaar achtereen gaat winnen.....
Jij gelooft niet in de Rem?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Nou leuk, hebben we er weer eentje die 6 jaar achtereen gaat winnen.....
Ja dat wist ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was op vorige col Mont Saxonnex
Het had pas verschrikkelijk geweest als hij lafjes in het peloton was gaan zitten en alleen op concurrenten reageert.quote:
Nee, gaat wel veel winnen maar schat ik lager in voor 3 weken koersenquote:
Bij de finish denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd waar Pogacar uiteindelijk eindigt
https://www.telegraaf.nl/(...)eer-in-de-weg-op-colquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:20 schreef Pino112 het volgende:
Heeft al 2 minuten op Woods dichtgereden binnen no time.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:24 schreef Pino112 het volgende:
Pogchamp gaat de etappe nog winnen zeker, met dit tempo.
Dat dacht ie, maar nu gaat Poog roet in het eten gooien.quote:
Dit worden Basso 2006 praktijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met hoeveel minuten voorsprong wint Pogacar:
[poll=2698]
De finish is dan ook pas in Parijsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie morgen ook weer verder gaat
quote:
quote:05 Tejay Van Garderen BMC Racing Team + 11:24
07 Leopold König Team NetApp - Endura + 14:32
08 Haimar Zubeldia Trek Factory Racing + 17:57
09 Laurens Ten Dam Belkin Pro Cycling Team + 18:11
Voor Woods geldt dan weer dat we nog twee keer naar beneden moeten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woods kan hem nog wel voorblijven denk ik.
Moeten er dan ook renners voor m opstaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Jeetje, Piti volgens Racecenter al in de bus nu. Serieuze kou gevat dus
Verschil is nog maar 1’15 zie ik, dat gaat hij idd niet meer redden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We moeten zo nog 8 kilometer omhoog.
Die moet niet in de berm belanden nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor Woods geldt dan weer dat we nog twee keer naar beneden moeten.
Ok, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van der Poel weegt 10 a 15 kilo meer dan de echte klimmers.
Johan was erg nieuwsgierig wat hij kon in het hooggebergte.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van der Poel weegt 10 a 15 kilo meer dan de echte klimmers.
Koning Leopold was wel goed vermaak.quote:
Het wordt alleen maar erger Stijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Pas over twee maanden 23. Altijd pijnlijk als jongens van jonger dan je leeftijd dit soort kunsten neerzetten.
Ligt er maar aan hoe oud je bent.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Pas over twee maanden 23. Altijd pijnlijk als jongens van jonger dan je leeftijd dit soort kunsten neerzetten.
Het is wel echt van Italiaanse proporties dit jaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Jose stelt eisen en verwachtingen aan de regie, tegen beter weten in.
Ik keek vanochtend heel even het begin van de Avondetappe met Karsten en zelfs daar werd over Mathieu gediscussieerd in relatie tot geel vandaag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan was erg nieuwsgierig wat hij kon in het hooggebergte.
De strijd om de gele trui is wel klaar ja. Normaal gesproken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:30 schreef Frutsel het volgende:
Jammer voor de spanning in deze tour. Na een week is het al klaar zo.
Veel spannender ...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:31 schreef hhh38 het volgende:
In de Giro hadden we vandaag uren naar beelden van de finishlijn gekeken
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Woods al halverwege de bocht is, gaat hij de bocht eigenlijk pas in.
#pijnquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
In mijn pooltje had ik ingecalculeerd dat Woods in het skoekeloen ging kieperen.
Tijdens de OS zal de REM het wel doen voor Belgiëquote:
Tsja, daar heb ik dan weer Latourquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb zo erg gespreid dat ik hem dan weer wel in de UxU heb
Maar je staat bijna laatste, dus zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb voor Carapaz gekozen in de UxU vandaag.
En Pogacar na de rustdag in het geel. Vooral dat laatste gaat me veel puntjes opleveren
Dan nog, hij pakt zo ook nog twee keer boni’s.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Sneu voor Van Aert. Of Poog moet nog een inzinking krijgen.
Zonder veel ergquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pidcock gevallen, Mathieu is eindelijk rustig aan gaan doen. Klein slagje.
Gedemarreerd?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:38 schreef TheArt het volgende:
Kelderman uit de groep Gaudu, Luts gelost in de afdaling.
Zo he, Pino deelt uitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je staat bijna laatste, dus zou het wat uitmaken?
Hij zit er nogquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:38 schreef TheArt het volgende:
Kelderman uit de groep Gaudu, Luts gelost in de afdaling.
Altijd knokken om hogerop te geraken. Ik verwacht wel een sprongetje de komende dagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je staat bijna laatste, dus zou het wat uitmaken?
Geliked?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Annemiek laatst tegengekomen op Tinder
Een klein heuveltje is wat anders en hij zit toch prima nu?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:40 schreef Zwansen het volgende:
Hoe heeft Kelderman in hemelsnaam die eerste twee etappes zo enorm goed kunnen zijn?
Hou ons op de hoogte zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uiteraard. Wil weleens die wk-trui weleens aanraken
Ah, dacht dat ie uit die groep was gelost, maar zie dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Een klein heuveltje is wat anders en hij zit toch prima nu?
Alleen Pogi en Carapaz zitten ervoor
Ook dat past wel bij dit herstige weertje.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hongerklop à la Ullrich zou aardig zijn.
Zit gewoon bij de beste klassementsrenners op Pogchamp en Carapaz na. Dacht je dat hij Pog ging volgen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:40 schreef Zwansen het volgende:
Hoe heeft Kelderman in hemelsnaam die eerste twee etappes zo enorm goed kunnen zijn?
De achtervolgers of de eenzame man aan kop?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:43 schreef -XOR- het volgende:
De Belg verkeert nog in de illusie dat Pogacar de kopgroep niet gaat bijhalen.
De koplopersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De achtervolgers of de eenzame man aan kop?
Wat is daar gewoon aan? Dan moet ie nog een minuutje goedmaken in zijn eentje op Van Aart en ook nog op de koplopers.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Pogacar pakt gewoon de etappe én geel.
Wout de ‘eeuwige tweede’.
Van Aert heeft ie al hè?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat is daar gewoon aan? Dan moet ie nog een minuutje goedmaken in zijn eentje op Van Aart en ook nog op de koplopers.
Wanneer je een verwachting gaat verheven tot rotsvaste voorspelling, dan is niets meer spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |