Nee, maar de geruchten wijzen nu vooral op Russell. Misschien al na de zomer als Bottas blijft tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:51 schreef Evenstar het volgende: [..] Oh jij hebt nog vertrouwen in alles wat hij zegt ja?
Toto heeft ook gezegd dat Merc 100% met de auto van volgend jaar bezig is. Bleek ook niet helemaal te kloppenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lewis bepaalt dat niet heeft Toto al gezegd.
Serieus? Geen enkele aanwijzing waar je dat uit kunt halen? Wow...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk. Er is geen enkele aanwijzing waar je uit kunt halen welke wagen waar staat. Het is gewoon flauwekul wat je doet. Als je niet weet hoe de rijders zich exact tot elkaar verhouden, kun je de teams ook niet ranken.
Ik ben niet degene die een ranking beweert. Ik zeg alleen dat het onzin is om te blijven herhalen dat de Williams de op één na slechtste wagen is. Simpelweg omdat je het niet kunt weten.quote:
Geen nieuwe ontwikkelingen meer maar er zaten er nog een paar in de pijplijn die er aan komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toto heeft ook gezegd dat Merc 100% met de auto van volgend jaar bezig is. Bleek ook niet helemaal te kloppen
Dan kun je ook niet weten of Russell wel of niet boven de mogelijkheden van de wagen presteertquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een ranking beweert. Ik zeg alleen dat het onzin is om te blijven herhalen dat de Williams de op één na slechtste wagen is. Simpelweg omdat je het niet kunt weten.
Blijft tegenvallen? Vorige week was hij nog 2 tienden sneller dan Hamilton.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar de geruchten wijzen nu vooral op Russell. Misschien al na de zomer als Bottas blijft tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |