abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:46:30 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200185997
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:32 schreef capricia het volgende:
Hebben andere landen ook een soort TvT voor een miljard euro opgezet, of zijn wij de enige?
Ik hoorde van een Oostenrijker dat je daar overal voor museabezoek enzo ter plekke een sneltest kunt doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200186004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:45 schreef belanov het volgende:

[..]

met deze rekenmethode kan onder jongeren het percentage positief boven de 100% gaan uitkomen :') (als die groep veel Testen voor Toegang doet maar amper meer met klachten naar de GGD gaat)
Aan de andere kant, je vind de besmettingen nu wel, anders liepen ze lekker asymptomatisch rond.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:47:16 #78
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200186009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef galantis het volgende:

[..]

Hoorde van iemand die een georganiseerde vakantie wilde naar Oostenrijk maar die uiteindelijk niet doorging omdat je daar overal en nergens een negatief testbewijs moest kunnen tonen :r
Daarom moet je ook pas op vakantie gaan als je volledig gevaccineerd bent, dus twee weken na de tweede prik.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_200186010
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Sws geen zin in vakantie naar landen waar ook je kinderen vanaf 6 verplicht een mondkapje moeten dragen.
Laat maar.
Een vakantie tussen plexiglas schermen en met mondkapjes en testverplichtingen is inderdaad geen vakantie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200186020
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:47 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Daarom moet je ook pas op vakantie gaan als je volledig gevaccineerd bent, dus twee weken na de tweede prik.
Ik moet helegaar niks.
I'll give you something to do
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:48:51 #81
405562 Erno-BE
pi_200186042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je valt in herhaling kerel
Klopt, maar ik word ook heel verdrietig van het huidig coronabeleid in Nederland, of beter gezegd, het gebrek aan coronabeleid in Nederland.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:49:32 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200186056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:46 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Aan de andere kant, je vind de besmettingen nu wel, anders liepen ze lekker asymptomatisch rond.
Denk dat je echt schrikt als je zou weten hoeveel mensen er al corona hebben gehad zonder dat ze het zelf wisten.
pi_200186064
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Denk dat je echt schrikt als je zou weten hoeveel mensen er al corona hebben gehad zonder het te weten.
Dat denk ik ook ja.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200186082
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:48 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Klopt, maar ik word ook heel verdrietig van het huidig coronabeleid in Nederland, of beter gezegd, het gebrek aan coronabeleid in Nederland.
Er wordt gevaccineerd als een malle, dus dat beleid is prima.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:52:53 #85
405562 Erno-BE
pi_200186116
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:51 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De versoepelingen van 26 juni hebben het virus een enorme voorsprong gegeven. Tot 25 juni liepen de vaccinaties voor op het virus, nu loopt het virus voor op de vaccinaties.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200186126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:51 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het goede aan het huidige beleid is dat er steeds minder van is.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:54:55 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200186157
Waarom zijn mensen verbaasd dat we meer positieve testen registreren? Met name jongeren zijn de laatste paar weken flink aan het TvT-en, nogal wiedes dat je dan meer positieven gaat vinden want dit is uitgerekend de groep die nog niet (volledig) is gevaccineerd en wel heel veel sociale contactmomenten heeft.
pi_200186159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:52 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

De versoepelingen van 26 juni hebben het virus een enorme voorsprong gegeven. Tot 25 juni liepen de vaccinaties voor op het virus, nu loopt het virus voor op de vaccinaties.
Er is/was ook nog zoiets als economische impact die je op een gegeven moment moet meewegen. De cijfers zien er hartstikke goed uit en meer besmettingen zaten er dik in. Zeker door TvT waar dit weekend 260.000 (!!!) mensen zich voor hebben aangemeld is het logisch dat je dan snel richting 1-2k positieve meldingen gaat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_200186226
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zijn mensen verbaasd dat we meer positieve testen registreren? Met name jongeren zijn de laatste paar weken flink aan het TvT-en, nogal wiedes dat je dan meer positieven gaat vinden want dit is uitgerekend de groep die nog niet (volledig) is gevaccineerd en wel heel veel sociale contactmomenten heeft.
Volstrekt logisch en verklaarbaar. Ik voorzie nog wel enige stijging de komende tijd, maar dan wel zonder significante toename in opnames. En daarna weer dalen, want met vele prikken per seconde komen er continu vrachten aan immune personen bij.
pi_200186234
quote:
Precies dit, laten we niet in paniek slaan.
Het is heel duidelijk dat het de groep betreft die nu nog nauwelijks gevaccineerd is, of immuniteit heeft opgebouwd.

De vaccinatie van bv de 20-29 groep is pas echt net begonnen, er is momenteel pas hooguit z'n 20% gevaccineerd.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:59:15 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200186251
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Er is/was ook nog zoiets als economische impact die je op een gegeven moment moet meewegen. De cijfers zien er hartstikke goed uit en meer besmettingen zaten er dik in. Zeker door TvT waar dit weekend 260.000 (!!!) mensen zich voor hebben aangemeld is het logisch dat je dan snel richting 1-2k positieve meldingen gaat.
Precies, opbokken met die paniek erover
pi_200186254
quote:

[..]

Gelukkig is een voorsprong niet het einde van de wereld, gewoon nog een paar keer scoren en we winnen alsnog.
pi_200186347
quote:
Ook deels vanwege de slechte communicatie. Een user als Tijn (even een voorbeeld) is erg goed ingelezen en post hier vaak mee, maar hij wist nog niet dat negatieve testen van het TvT niet worden meegenomen, terwijl positieve testen wél meegerekend worden. Je moet maar net dat ene artikel lezen waar het wél staat. Veel mensen in mijn omgeving wisten dat ook niet. Zien alleen maar het aantal besmettingen stijgen en een aantal schoten meteen weer in paniek; want delta dit, delta dat.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 16:04:07 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200186393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ook deels vanwege de slechte communicatie. Een user als Tijn (even een voorbeeld) is erg goed ingelezen en post hier vaak mee, maar hij wist nog niet dat negatieve testen van het TvT niet worden meegenomen, terwijl positieve testen wél meegerekend worden. Je moet maar net dat ene artikel lezen waar het wél staat. Veel mensen in mijn omgeving wisten dat ook niet. Zien alleen maar het aantal besmettingen stijgen en een aantal schoten meteen weer in paniek; want delta dit, delta dat.
*O* Alle chickies testen 'ja' op de Delt-a *O*
  zaterdag 3 juli 2021 @ 16:06:30 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200186440
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Die chickies moeten allemaal even een staaf deepthroaten.
pi_200186479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat kun je dus sowieso niet stellen als je je meetmethode ineens aanpast, als ik dat vroeger bij practicum gedaan had had ik echt een opdonder van hier tot Tokyo gekregen.
pi_200186564
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:08 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat kun je dus sowieso niet stellen als je je meetmethode ineens aanpast, als ik dat vroeger bij practicum gedaan had had ik echt een opdonder van hier tot Tokyo gekregen.
Dat is tijdens de pandemie helaas al te vaak gebeurd. Volgens de grafiek van de besmettingen gaat het nu slechter dan in maart 2020, tja. :') Is inmiddels ook een kansloze discussie, mensen snappen het of ze snappen het niet.

Dat burgers het niet snappen is vervelend maar nog wel te begrijpen. Erger wordt het als je straks aan de talkshowtafels ook weer de Osterhausen hebt die het schaamteloos misbruiken. Of als je straks weer Hugo voor de microfoon hebt met: "Het gaat helemaal niet goed!" Dan weet je wel weer hoe laat het is.

Het wordt misschien tijd om te kappen met dagcijfers en alleen nog een wekelijkse ziekenhuisrapportage te doen, anders weet ik het ook niet.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 16:15:21 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200186643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dat is tijdens de pandemie helaas al te vaak gebeurd. Volgens de grafiek van de besmettingen gaat het nu slechter dan in maart 2020, tja. :') Is inmiddels ook een kansloze discussie, mensen snappen het of ze snappen het niet.

Dat burgers het niet snappen is vervelend maar nog wel te begrijpen. Erger wordt het als je straks aan de talkshowtafels ook weer de Osterhausen hebt die het schaamteloos misbruiken. Of als je straks weer Hugo voor de microfoon hebt met: "Het gaat helemaal niet goed!" Dan weet je wel weer hoe laat het is.

Het wordt misschien tijd om te kappen met dagcijfers en alleen nog een wekelijkse ziekenhuisrapportage te doen, anders weet ik het ook niet.
Sowieso zijn we nog steeds sinds dag 1 in februari 2020 aan het doortellen met besmettingen en doden. Ook dat lijkt me wel een keertje leuk geweest.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 16:28:44 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200186917
quote:

[..]

in het zkh zijn ze massaal hun vakantiedagen aan het op maken
pi_200186965
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen dat jij een meisje bent.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')