SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwahquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:08 schreef Easy-Rider het volgende:
Mja, je wil ook niet dat heksenvrouwtje van dat spookhuis met spinnenwebben worden
Straks wel even water voelen heb alleen hemdje en boxer mee, prrrima! Nu eerst ijsje, drie bolletjes 100 lekjedquote:
lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwiebel rostbraten, frietjes en een salade
Mooi woord vind ik dat Zwiebel, leuke naam voor een kat ook, Zwiebeltje.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwiebel rostbraten, frietjes en een salade
Mja, je kat rostbraten noemen zou misschien raar vallen in de buurtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi woord vind ik dat Zwiebel, leuke naam voor een kat ook, Zwiebeltje.
misschien in de keuken op zoek naar snacks?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
De plaatselijke bitterbal is in geen velden of wegen te bekennen
Er lopen nog geen mensen met missende ledematen rond?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe de lokroep van een sushi na dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
hoe zou dat klinken?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe de lokroep van een sushi na dan.
wtf echtquote:
Ik wordt daar ook echt misselijk vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf echt
hoe kan je hier nou vrijwillig naar luisteren
dat gesmek
godverdomme zeg tering
!!!
Valt goed aan te verdienen dacht ik. Voor als je weer sushi bestelt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf echt
hoe kan je hier nou vrijwillig naar luisteren
dat gesmak
godverdomme zeg tering
!!!
ben niet verslaafdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wordt daar ook echt misselijk van [ link | afbeelding ]
Wel een prima manier om van je sushiverslaving af te komen
YAAAAAAAAAAAAS, DE RAUWE VIS MET KOUDE RIJST IS ER!!!quote:
ja pure marteling is datquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt goed aan te verdienen dacht ik. Voor als je weer sushi bestelt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAS, DE RAUWE VIS MET KOUDE RIJST IS ER!!!
Verre vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat in de buurt bij de koffiegodin van Fles?
Dat heeft een andere, zeer begrijpelijke, reden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om hier niet meer te posten.
Sorry.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heeft een andere, zeer begrijpelijke, reden.
Als dat fout gaat zien mensen meer dan alleen puntige knieënquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
De zee is serieus zalig had nog kouder verwacht. En ben tegenwoordig echt ondergoedzwemexpert 😀
Ach ondergoed of bikini wat boeit hetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
De zee is serieus zalig had nog kouder verwacht. En ben tegenwoordig echt ondergoedzwemexpert 😀
Ik heb het eigenlijk over het algemeen, niet puur hier ophet forumquote:
Ik ben mijn schoonouders aan het lastig vallen, ene kind bij de scouting de ander zegt doei ik ga spelen bij m'n neefje en nichtje die hier vlakbij wonen.... Oke...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over het algemeen, niet puur hier ophet forum
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben mijn schoonouders aan het lastig vallen, ene kind bij de scouting de ander zegt doei ik ga spelen bij m'n neefje en nichtje die hier vlakbij wonen.... Oke...
zo voelt het niet momenteelquote:
Hier wordt gezapt tussen F1 en de tourquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar wat tekenen, met de tour op de achtergrond..
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Is iedereen zijn badkamer aan het soppen ofzo?
Nee maar moet maandag helaas wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet m'n bed opmaken. Helemaal. Had alles afgehaald om het matras om te draaien. M'n vader zou even komen helpen met iets maar die belde net af. Dus nu moet ik het zelf doen met m'n brakke rugquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
wees nou eens zelfstandig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m'n bed opmaken. Helemaal. Had alles afgehaald om het matras om te draaien. M'n vader zou even komen helpen met iets maar die belde net af. Dus nu moet ik het zelf doen met m'n brakke rug
Preventief stoma zetten en tanden laten trekken, lekker pap slobberen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in een service-flat gaan wonen.
Wel gemakkelijk. Foqueville zou daar over na moeten denken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Preventief stoma zetten en tanden laten trekken, lekker pap slobberen.
Mag in de OP;quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk. Foqueville zou daar over na moeten denken.
Kan je wel lekker op je bed liggen nuquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het ligt erop. Nu even creperen.
Rare zin dit als je niet weet dat het om een matras gaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het ligt erop. Nu even creperen.
Zelfs dat doet pijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan je wel lekker op je bed liggen nu
Ohquote:
Mij ook altijd welquote:
Maar het gaan liggen en het weer overeind komen, daar gaat het mis. Kan ook nog niet op de bank hangenquote:
Ben echt zo blij dat ik nooit last van mn rug heb zeg, maar komt misschien ook omdat ik zo klein ben, lijkt altijd of alleen lange(re) mensen door hun rug gaan ofzo 🤔quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaan liggen en het weer overeind komen, daar gaat het mis. Kan ook nog niet op de bank hangen
Had ik een week of zes geleden ook even last van, als het voorbij is even aan die fysio vragen hoe je die specifieke spieren sterker kunt maken anders blijft het terugkomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaan liggen en het weer overeind komen, daar gaat het mis. Kan ook nog niet op de bank hangen
Core-training, en standing abs workout doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik een week of zes geleden ook even last van, als het voorbij is even aan die fysio vragen hoe je die specifieke spieren sterker kunt maken anders blijft het terugkomen.
Ja ik zat al te kijken of ik daar onder begeleiding kon sporten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik een week of zes geleden ook even last van, als het voorbij is even aan die fysio vragen hoe je die specifieke spieren sterker kunt maken anders blijft het terugkomen.
Dat wil ik ook !!!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier begint het nu te stormregenen
Yep, ik moet ook echt aan de bak daarmee, haat aan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Core-training, en standing abs workout doen.
Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk, àls ik het eenmaal doe dan, moet wel altijd de zin opwekkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, ik moet ook echt aan de bak daarmee, haat aan.
Ja echt doen, veel mensen die flinke last krijgen van zittend werk i.c.m. de coronamaatregelen momenteel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken of ik daar onder begeleiding kon sporten.
Ok, jij wordt mijn persoonlijke trainster.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd wel leuk, àls ik het eenmaal doe dan, moet wel altijd de zin opwekken
Ok leuk! Hahahaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, jij wordt mijn persoonlijke trainster.
Jullie worden zijn oud.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha, da's een ander soort workoutquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuksokken en bustier aan en ik let wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |