Ik moet zeggen dat je mij hier qua kennis kwijt bent. Ik weet wat een dac is, het verschil tussen klasse a en klasse b versterkers... Vroeger wilde ik ook aparte voor- en eindversterkers en het neusje van de zalm...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
Ik wil een Denafrips Ares II, en mocht ik ooit echt schofterig veel geld hebben, dan een Pontus II van dat merk.
fluxgenerator kwam volgens mij van back to the future, waarmee dat tijdmachine aangedreven werdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, ik zou nu een filmpje willen posten uit de jaren '90 of zo waarin één of andere lullo compleet verzonnen technobabble er uit zit te gooien, maar ik heb geen idee meer waar dat van is!
ja maar ja maar...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:44 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Maar jij vergat een heel woord.![]()
Klopt volgens mij!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
fluxgenerator kwam volgens mij van back to the future, waarmee dat tijdmachine aangedreven werd
Nog niet wakker? Ik heb wel nog meer techtalk voor jouquote:
Whehe!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je mij hier qua kennis kwijt bent. Ik weet wat een dac is, het verschil tussen klasse a en klasse b versterkers en ik weet alles van tapedecks en cd-spelers.
Vroeger wilde ik ook aparte voor- en eindversterkers en het neusje van de zalm...
Maar inmiddels vind ik het wel best. Voor Spotify streaming en YouTube en (vroeger) mp3's is wat er nu staat meer dan toereikend.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nog niet wakker? Ik heb wel nog meer techtalk voor jouKom ff in DM dan zal ik je 1 en ander leren over de werking van pcsystemen
Ja, dan weet je ook niet meer wat je er verder mee moet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb op een internationale HBO ICT les gegeven.
Die chinezen steken echt niks op, dus moet je echt een zo basaal mogelijk toneelstukje opvoeren wat ze dan heel grappig vinden, maar als je 5 minuten later vraagt waar de RAM bijvoorbeeld voor is, weten ze de grappige dingetjes nog wel na te doen, maar ze snappen er verder geen kut van.
"Heb je de computer al eens uit- en weer aangezet?"quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
hulp van anderen zeggen ze
als ik iets van computerprobleem heb, vraag ik meestal aan mijn vader, maar ja die geeft mij meteen de schuld
Zo'n uitleg werkt inderdaad. Parallellen trekken met zaken die ze wel kunnen inbeelden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
Ik legde het altijd uit van dat de processor een fabrieksarbeider is, de RAM is de lopende band en de harde schijf is het magazijn.
Een snel werkende arbeider die maar een klein werkbankje heeft, moet continu wachten tot er materialen heen en weer gaan tussen het werkbankje en het zeer traag werkende magazijn.
Ik mocht gelukkig zelf weten wat de inhoud van mijn lessen was, en ik heb uiteindelijk de stof wat ik hen in een MAAND had willen leren, over het hele jaar uit moeten smeren!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan weet je ook niet meer wat je er verder mee moet.
Ja, coniferen snoeien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
iemand hier nog tuin onderhoud aspiraties??
het is niet zo'n groot probleem, LOLquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Heb je de computer al eens uit- en weer aangezet?"
Whehe, ben hier vaak bezig in eigen tuin.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
iemand hier nog tuin onderhoud aspiraties??
lekker stofhappen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, coniferen snoeien. Dat is nog best een dingetje had ik begrepen - je mag maar 10 cm snoeien, anders groeit het niet meer aan?
mijn tuin is ietsje groterquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ben hier vaak bezig in eigen tuin.
Wel een oepsje gedaan; mest bij de lavendel gegooid; nu kietelt het je de oksels!
Whehe!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn tuin is ietsje groter
kom je even helpen?
Exactquote:
Vanmiddag shoppenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ga jij nog wat doen is prachtig weer
Goed zo ben je vrouw voorquote:
Yep, ook lang geleden dat ik in een andere stad/plaats gewinkeld heb..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goed zo ben je vrouw voor
Welke stad ga je nu danquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, ook lang geleden dat ik in een andere stad/plaats gewinkeld heb..
Assenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Welke stad ga je nu dan
Kom naar Den Haag.quote:
Geniet ervanquote:
Detail.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:53 schreef Schakeltopia het volgende:
moet ik straks nog een pleuris eind naar fucking limburg ofzo
Komt door dat grijze weerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb prima geslapen, had alleen geen zin om uit bed te gaan.. Maar ben al wel een poosje eruit
hier schijnt het zonnetje, ik zit te twijfelen of ik de korte broek aan moet doen of nietquote:
Hier geen grijs weer hoor, zonnetje scheen in mijn gezicht vanmorgenquote:
Altijd doen als de zon schijntquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier schijnt het zonnetje, ik zit te twijfelen of ik de korte broek aan moet doen of niet
Zonnebroek is leukerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:14 schreef Schakeltopia het volgende:
hoor mij dan. zonnebroek
kortebroek natuurljk
ik denk dat ik dat doe. heb ook geen idee hoe ze woont. want ze heeft daar huis gekocht enzo. straks brand je weg daar, dan is een kort broekje wel lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan hem ook meenemen en doe je eerst langebroek aan
Tja ligt maar aan of ze de tuin op het zuiden heeftquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat doe. heb ook geen idee hoe ze woont. want ze heeft daar huis gekocht enzo. straks brand je weg daar, dan is een kort broekje wel lekker
ja neem hem wel mee denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ligt maar aan of ze de tuin op het zuiden heeft![]()
Bij mijn zus en zwager is het vaak wel snel warm achterthuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |