abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200181122
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef alpeko het volgende:

[..]

Waarom die focus daar op als de ziekenhuizen niet vol liggen met gevaccineerden en of jongeren?
Want het Robert Koch Instituut en long covid. Ofzo. Hugo zegt tegen nu.nl dat we niet moeten denken dat we er al zijn. Want er kunnen nog steeds mensen die niet zijn gevaccineerd in het ziekenhuis komen. Daar gaan de doelpalen al weer.
  Moderator zaterdag 3 juli 2021 @ 08:44:52 #27
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200181126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:42 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Op korte termijn wel denk ik. Ik denk dat best wat jongeren zich gewoon met Pfizer of Moderna laten vaccineren als Rutte of De Jonge hadden gezegd: “als jullie Pfizer of Moderna halen dan gaan om 14 augustus de discotheken en nachtclubs open en mogen vanaf die datum festivals georganiseerd worden”.

Het “Dansen met Janssen” zie ik als een miscommunicatie. Door “Dansen met Janssen” gaan veel jongeren bewust een minder effectief vaccin nemen, zoals dat van Johnson&Johnson, terwijl ze anders gewoon de vaccins van Pfizer en Moderna hadden genomen. Enige voordeel is dat de jeugd (12-18) iets sneller aan de beurt is, omdat er heel wat Pfizer-vaccins vrij komen die anders in armen van 18-30-jarigen zijn gezet.
Jansen is net zo effectief als Pfizer of Moderna. Voorkomt mogelijk ziekenhuisopname en dood. :{w
Staar je niet blind op de percentages van de vaccins over effectiviteit
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 3 juli 2021 @ 08:44:58 #28
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200181127
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef alpeko het volgende:

[..]

Waarom die focus daar op als de ziekenhuizen niet vol liggen met gevaccineerden en of jongeren?
Omdat je, als in Nederland meer dan 1.200 nieuwe besmettingen per dag zijn, niet meer welkom bent in België of Duitsland, zonder testen vooraf. Dus het aantal besmettingen onder de 1.200 houden lijkt mij een best hoge prioriteit.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  zaterdag 3 juli 2021 @ 08:45:56 #29
405562 Erno-BE
pi_200181134
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Jansen is net zo effectief als Pfizer of Moderna. Voorkomt mogelijk ziekenhuisopname en dood. :{w
Staar je niet blind op de percentages van de vaccins over effectiviteit
Is het vaccin van Johnson&Johnson wel zo effectief tegen de deltavariant dan?
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200181136
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:44 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Omdat je, als in Nederland meer dan 1.200 nieuwe besmettingen per dag zijn, niet meer welkom bent in België of Duitsland, zonder testen vooraf. Dus het aantal besmettingen onder de 1.200 houden lijkt mij een best hoge prioriteit.
Dan passen ze de voorwaarden maar aan. Sowieso volledig gevaccineerd zal ook volstaan lijkt me. Dus care.
pi_200181146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:44 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Hou eens op met dit fakenews. Als je een DGC hebt kan je gewoon naar binnen. Het DGC is bij reizen over land trouwens sowieso een papieren tijger, want er lijkt nergens controle te zijn.
  Moderator zaterdag 3 juli 2021 @ 08:47:52 #32
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200181149
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:45 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wees überhaupt blij dat 4 verschillende vaccins zijn goedgekeurd. Dat er genoeg beschikbaar om de gehele NLse bevolking inenten. Vorig jaar was dat nog ondenkbaar.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200181152
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:45 schreef Erno-BE het volgende:

Ja.

https://www.jnj.com/posit(...)rability-of-response

quote:
NEW BRUNSWICK, N.J., July 1, 2021 - Johnson & Johnson (NYSE: JNJ) (the Company) today announced data that demonstrated its single-shot COVID-19 vaccine generated strong, persistent activity against the rapidly spreading Delta variant and other highly prevalent SARS-CoV-2 viral variants. In addition, the data showed that the durability of the immune response lasted through at least eight months, the length of time evaluated to date
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 juli 2021 @ 08:48:21 #34
405562 Erno-BE
pi_200181157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:34 schreef alpeko het volgende:

[..]

In andere landen worden homo’s vervolgd. Of word je zonder proces opgesloten. Dat zijn geen argumenten.
Ik geef toe dat ze voortvarend hebben versoepeld. Al waren VK en Israel eerder. VK hebben het uitgesteld maar daar komt het ook dichtbij dat alles eraf gaat. Ik vind naar de buren kijken niet altijd een goed idee. Australië kiest voor zero covid maar dat gaat ze ook weinig goeds brengen.

Daar kan als gedachte bijv onder liggen om de vaccinatiebereidheid toe te laten nemen. Jongeren zijn als gevolg van de versoepelingen massaal afspraken gaan maken. Had dat ook gelukt als alles dicht bleef?
Australië, Nieuw-Zeeland en andere landen met zero-covid beleid zijn vooral poeptraag met vaccineren. Die landen kunnen wel eens in grote problemen komen als de deltavariant voet op Australische of Nieuw-Zeelandse bodem zet.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200181172
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:48 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Australië, Nieuw-Zeeland en andere landen met zero-covid beleid zijn vooral poeptraag met vaccineren. Die landen kunnen wel eens in grote problemen komen als de deltavariant voet op Australische of Nieuw-Zeelandse bodem zet.
Zie hier het argument waarom het geen zin heeft om krampachtig besmettingen te willen voorkomen. Kan die act van je ook weer in de kast.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 08:52:28 #36
405562 Erno-BE
pi_200181181
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Wees überhaupt blij dat 4 verschillende vaccins zijn goedgekeurd. Dat er genoeg beschikbaar om de gehele NLse bevolking inenten. Vorig jaar was dat nog ondenkbaar.
Als Pfizer nooit was goedgekeurd hadden we het met de vaccins van AstraZeneca en Johnson&Johnson moeten doen, maar aangezien Pfizer zeer effectief is en grootschalig levert hebben wij de luxe om ook voor minder kwetsbare, maar wel sociaal zeer mobiele mensen te vaccineren met het beste vaccin ter wereld. Gezien de huidige situatie zou je sociaal zeer mobiele mensen überhaupt niet willen vaccineren met Johnson&Johnson en kunnen die vaccins beter geëxporteerd worden naar landen met grote schaarste aan vaccins.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  zaterdag 3 juli 2021 @ 08:56:06 #37
405562 Erno-BE
pi_200181206
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:50 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Zie hier het argument waarom het geen zin heeft om krampachtig besmettingen te willen voorkomen. Kan die act van je ook weer in de kast.
In ieder land met een lage vaccinatiegraad wordt het zorgstelsel gewoon omver geworpen door de deltavariant. Roemenië, Bulgarije, Japan, Zuid-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, sommige staten in Amerika: allemaal gaan ze er vroeg of laat aan door de deltavariant.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200181230
Goed interview met De Jonge hier: https://www.nu.nl/politie(...)cin-te-weigeren.html

"Decadent"? Wat dacht je van "paardenlul"?

Maar goed, ik ga er van uit dat er niet heel veel ongevaccineerden in ziekenhuis zullen komen, de jonge heeft natuurlijk gelijk dat als ze teveel bedden bezet houden je toch weer maatregelen nodig hebt, en daar zou ik persoonlijk óók de neiging van krijgen elke bewust ongevaccineerde die ik tegenkom op hun muil te rammen omdat mijn vrijheid en leven dan door die insecten "persoon"lijk weer wordt afgepakt, maar met 85% gevaccineerd en veel hoger in de risicogroepen kunnen er niet veel tegelijk het krijgen.

Wat dat betreft ben ik ook blij dat hij expliciet zegt dat als het aantal besmettingen weer oploopt maar ziekenhuisopnames redelijk laag blijven er niets aan de hand is. Als er alleen af en toe een ongevaccineerde op de ic komt of doorgaat maakt dat natuurlijk niet uit, Goedemiddag meneer Darwin, als het er maar niet teveel zijn dat ménsen (emphasis mine) niet meer geholpen kunnen worden voor andere doeleinden en onze vrijheid weer moet worden afgepakt met maatregelen.
#WeesGeenWhales
pi_200181249
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:56 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

In ieder land met een lage vaccinatiegraad wordt het zorgstelsel gewoon omver geworpen door de deltavariant. Roemenië, Bulgarije, Japan, Zuid-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, sommige staten in Amerika: allemaal gaan ze er vroeg of laat aan door de deltavariant.
Maar dan heeft zero covid dus nog geen nut. We moeten gewoon zorgen dat iedereen zich hier wel laat vaccineren dan.

Idee: bij zo'n lokale lockdown waar de jonge het op nu.nl over heeft geen verplichting om loon door te betalen voor werkgevers, en tegelijkertijd net als in Duitsland volledig gevaccineerden vrijstellen. Moet je eens opletten hoe snel mensen zich laten vaccineren!
#WeesGeenWhales
  zaterdag 3 juli 2021 @ 09:09:25 #40
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200181274
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:01 schreef eragon2890 het volgende:
en daar zou ik persoonlijk óók de neiging van krijgen elke bewust ongevaccineerde die ik tegenkom op hun muil te rammen
Wat zijn die gevaccineerden toch een alleraardigst sociaal bewogen volk O+

Oh wacht . . .
quote:
omdat mijn vrijheid en leven dan door die insecten "persoon"lijk weer wordt afgepakt,
:')
pi_200181293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:44 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Want het Robert Koch Instituut en long covid. Ofzo. Hugo zegt tegen nu.nl dat we niet moeten denken dat we er al zijn. Want er kunnen nog steeds mensen die niet zijn gevaccineerd in het ziekenhuis komen. Daar gaan de doelpalen al weer.
Hij zegt letterlijk dat een nieuwe lockdown niet nodig is als er een oplaaing komt van het virus maar de ziekenhuisopnames blijven laag. Dat we dan mogen juichen.

Maar ja, als de ziekenhuizen echt onder druk komen te staan door die ongevaccineerde pissebedjes, ja dan wordt het een probleem voor andere patienten weer, dan moeten er maatregelen komen, en zoals hij zegt we weten wiens schuld dat dan is/wie we ervoor mogen haten.

Als er af en toe een paar ongevaccineerden op de ic komen of doodgaan maakt dat natuurlijk niets uit.

Dat staat gewoon in het interview, dus welke doelpaal wordt er precies verschoven?
#WeesGeenWhales
pi_200181307
Haten, op de muil rammen, pissebedden. Echt vredelievend is onze vrolijke knuffelaar niet he?
pi_200181332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:09 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wat zijn die gevaccineerden toch een alleraardigst sociaal bewogen volk O+

Oh wacht . . .
[..]

:')
Ik wil bevrijd worden uit deze onvrije levende hel en mijn leven terug, en de enige bedreiging daarvoor zijn ongevaccineerdjes. Als ik er in mijn vriendenkring zou hebben (heb ik niet, iedereen laat zich zsm prikken) zou ik hem/haar ook direct bij het vuilnis zetten.

Hoe dan ook, zoals de jonge zegt, als het aantal ziekenhuisopnames laag blijft bij een opleving is er niets aan de hand. En ik denk dat er genoeg gevaccineerd is ook onder de risicogroepen om dat te bereiken. Af en toe een ongevaccineerde dood of op de ic maakt natuurlijk niets uit, daar zijn geen maatregelen voor nodig, dan geld zoals de jonge zegt eigen risico, als het maar niet te veel worden dat de zorg voor anderen weer in gevaar komt.

Dan idd lokale maatregelen of lockdown wat hij zegt, wat zal inhouden dat in wijken waar weinig gevaccineerd is (lees: gekke buitenlandse namen of christenen) mensen in lockdown gaan terwijl de rest van Nederland lekker zonder beperkingen doorleeft. Kan ik prima mee leven (woon in hoogopgeleide witte wijk XD)
#WeesGeenWhales
pi_200181337
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:13 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Hij zegt letterlijk dat een nieuwe lockdown niet nodig is als er een oplaaing komt van het virus maar de ziekenhuisopnames blijven laag. Dat we dan mogen juichen.

Maar ja, als de ziekenhuizen echt onder druk komen te staan door die ongevaccineerde pissebedjes, ja dan wordt het een probleem voor andere patienten weer, dan moeten er maatregelen komen, en zoals hij zegt we weten wiens schuld dat dan is/wie we ervoor mogen haten.

Als er af en toe een paar ongevaccineerden op de ic komen of doodgaan maakt dat natuurlijk niets uit.

Dat staat gewoon in het interview, dus welke doelpaal wordt er precies verschoven?
Het doel is het ontlasten van de zorg. Dat er mogelijk toch nog mensen in het ziekenhuis komen is geen reden om maatregelen aan te houden of hiermee te dreigen. Verder zie ik de noodzaak om ongevaccineerden weg te zetten als pissebedden die we zouden moeten haten of waarvan het niet uitmaakt als er af en toe een doodgaat, niet zo. Beetje respectloos.
pi_200181362
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:18 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

gekke buitenlandse namen
Aldus de fan van onleesbaar Japans gebrabbel.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 09:21:05 #46
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200181364
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 09:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Haten, op de muil rammen, pissebedden. Echt vredelievend is onze vrolijke knuffelaar niet he?
Als dat het toonbeeld is van de gemiddelde gevaccineerde (wat in andere topics ook wel een beetje naar voren komt) kan ik alleen maar hopen dat het straks weer vreselijk mis gaat.
pi_200181370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:52 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Pfizer zeer effectief is en grootschalig levert hebben wij de luxe om ook voor minder kwetsbare, maar wel sociaal zeer mobiele mensen te vaccineren met het beste vaccin ter wereld.
Heb je hier een bron voor?
  zaterdag 3 juli 2021 @ 09:21:50 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200181374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 08:56 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

In Nederland is de vaccinatiebereidheid hartstikke hoog, vaccineren gaat enorm vlot, alle vaccins werken prima. Er liggen vrijwel alleen ongevaccineerden in het ziekenhuis.
Waar maak jij je in godesnaam zo druk om joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 3 juli 2021 @ 09:22:53 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200181382
quote:
Dat is idd absoluut niet nodig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200181387
quote:
Morgen weer een epistel van 30 alinea's over het grote masterplan dat alle jongeren moeten dreigen zich niet te laten vaccineren tenzij er een garantie op die vrijheid komt. Oh nee, hij is al gevaccineerd. Nou ja misschien een 2e kans met de booster in het najaar hč? :')

Ik zie wel vooruitgang van dreigen jezelf iets aan te doen, naar het bedreigen van anderen. Dat tweede is beter, nul kans dat het daadwerkelijk wordt uitgevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')