Neem er nog eenquote:
Niet doen. Nergens voor nodig.quote:
Ik doe dat niet na.. ik flats mezelf gelijk een blauw oogquote:
Ik geloof dat de helft volgende week hier weer aan het bier zitquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet doen. Nergens voor nodig.
Er liggen hier nog 8 dieren in de tuin, daar moet ik vanaf.
Nou ja, van de aanwezigen vanavond ben ik de enige die maar 1 avond kan deze maand, verder lees ik vooral enthousiaste reacties als "rot op" enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stemt iedereen voor (om de reden die je net al aandroeg) en is nog steeds de helft afwezig
Ik kan me niet druk maken om de afwezigen. Die vermaken zich welquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stemt iedereen voor (om de reden die je net al aandroeg) en is nog steeds de helft afwezig
Ik zie het terug lezen niet als straf, de smerige biertjes wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde teruglezen in het algemeen, niet per se jij
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, van de aanwezigen vanavond ben ik de enige die maar 1 avond kan deze maand, verder lees ik vooral enthousiaste reacties als "rot op" enzo
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik doe dat niet na.. ik flats mezelf gelijk een blauw oog
Welnee, valt best mee, ik ben de enige afvallige deze maandquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik doe dat niet na.. ik flats mezelf gelijk een blauw oog
Maar da's dan niet alleen jouw straf, of wil je deze editie aan jou opgedragen hebben?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het terug lezen niet als straf, de smerige biertjes wel.
Zit je in Blijdorp?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet doen. Nergens voor nodig.
Er liggen hier nog 8 dieren in de tuin, daar moet ik vanaf.
De enige van de nu aanwezige ja, en daarmee ook, vooralsnogquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, valt best mee, ik ben de enige afvallige deze maand
I
Precies, het gaat dan ook om de aanwezigen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan me niet druk maken om de afwezigen. Die vermaken zich wel
Welja. In de zomer zal het wat rustiger zijn. Mensen weg of wat andere dingen. Je gaat misschien zelf ook nog weg.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat de helft volgende week hier weer aan het bier zit
Goed idee, waarom niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's dan niet alleen jouw straf, of wil je deze editie aan jou opgedragen hebben?
Ja goed plan. Gewoon lekker doorgaan in juli. En daarna even zomerstop.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja. In de zomer zal het wat rustiger zijn. Mensen weg of wat andere dingen. Je gaat misschien zelf ook nog weg.
Gooi gewoon de deur open en kijk wie er binnenkomt. Kijk na de zomer of het drukker wordt, zo niet kan ik me voorstellen dat je er klaar mee bent.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
Goed tot volgende week in dit topic ... Ik zie wel wie er op komen dagen
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja. In de zomer zal het wat rustiger zijn. Mensen weg of wat andere dingen. Je gaat misschien zelf ook nog weg.
Gooi gewoon de deur open en kijk wie er binnenkomt. Kijk na de zomer of het drukker wordt, zo niet kan ik me voorstellen dat je er klaar mee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |