Dan bestel je ze toch gewoon opnieuwquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
Mar hou ik die andere 8 biertjes zolang onaangeroerd? Die zijn dan al wel op ...
Omdat iedereen misschien denkt dat hij de enige afvallige is, en misschien begint niemand over een zomerstop omdat ze jou/anderen niet voor het hoofd willen stoten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet, maar niemand zegt dat een vakantiestop een goed idee is, maar ondertussen is de helft de helft van de tijd afwezig
Laten we het maar positief bekijken;quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet bezwaard te voelen hoorDoordat we weer meer mogen maken mensen meer plannen buitenshuis en daarom loopt het nu zo, ik vind het voor jou ook lullig, want jij hebt de moeite genomen om het weer te organiseren.
Sommigen zijn bijna helemaal niet meer op FOK!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet, maar niemand zegt dat een vakantiestop een goed idee is, maar ondertussen is de helft de helft van de tijd afwezig
Ja, precies wat ik dacht, en zo zie je maar dat iedereen teltquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat iedereen misschien denkt dat hij de enige afvallige is, en misschien begint niemand over een zomerstop omdat ze jou/anderen niet voor het hoofd willen stoten.
Prima verwoord.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef shiitake het volgende:
Ik spreek me niet uit omdat ik het gewoon superleuk en gezellig vind en zoveel mogelijk mee doe als het kan. Maar ik snap dat het wat minder is, wanneer er wat afhaken door omstandigheden.
Uitstellen vind ik prima, maar doorgaan ook.
Nee verplicht de gore biertjes weer zuipenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen dan als ze te zuipen zijn .. anders echt niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we het maar positief bekijken;
Fijn dat mensen weer dingen kunnen ondernemen, we hebben sinds november een paar geslaagde edities gehad, maar de houdbaarheid is nu (voorlopig) verstreken
Iedereen bedankt voor de deelname, maar dan houden we het nu toch maar voor gezien
Even teruglezen, dan doen we bij het 1 jarig bestaan een editie met de smerigste biertjesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee verplicht de gore biertjes weer zuipen
Die ga ik dan wel fakenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee verplicht de gore biertjes weer zuipen
Een jopenparty.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Even teruglezen, dan doen we bij het 1 jarig bestaan een editie met de smerigste biertjes
Gaan we niet meer stemmen, zoals Shii voorsteldequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn dat mensen weer dingen kunnen ondernemen, we hebben sinds november een paar geslaagde edities gehad, maar de houdbaarheid is nu (voorlopig) verstreken
Iedereen bedankt voor de deelname, maar dan houden we het nu toch maar voor gezien
Daar ben ik wel voor te porren.quote:
Ohquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stemt iedereen voor (om de reden die je net al aandroeg) en is nog steeds de helft afwezigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan we niet meer stemmen, zoals Shii voorstelde
Dat is mijn straf hč.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Even teruglezen, dan doen we bij het 1 jarig bestaan een editie met de smerigste biertjes
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
Rot op met je vakantiestop!
Dit begon vanwege de coronamaatregelen, als ik het goed heb. Nu alles weer open is zijn mensen vaker afwezig, maar het is nog steeds gezellig toch?
Ik ga ook gewoon door deze maandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
Rot op met je vakantiestop!
Dit begon vanwege de coronamaatregelen, als ik het goed heb. Nu alles weer open is zijn mensen vaker afwezig, maar het is nog steeds gezellig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |