Ja heel goed. 'Den' is hetzelfde genre. Met Jan Strnad als schrijver.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat wat? Trok mij nooit zo.
Anders zal ik hem even bookmarken. Heb net even gekeken wat voor scans er van zijn werk zijn.
Genoeg om een week of 2 vakantie door te komen.
[..]
Een tijd lang Batman, Star Wars of Spider-Man. Voordat ze dat verneukten
Geen idee wat er nu staat eigenlijk. Is onoverzichtelijk geworden doordat men is overgestapt op meerdere distributeurs.
Ben momenteel vooral into horror. Maar ik zal eens kijken na volgende week.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja heel goed. 'Den' is hetzelfde genre. Met Jan Strnad als schrijver.
Ok. De boeken die ik noemde spelen zich af in een post-apocalytische wereld en er zit goeie humor in en fantastisch tekenwerk natuurlijk. Lekker dik ook, ruim meer dan de standaard 48 pagina's.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben momenteel vooral into horror. Maar ik zal eens kijken na volgende week.
Lijkt alsof de woke-movement actueler is in de stripwereld dan in de boekenwereld.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat wat? Trok mij nooit zo.
Anders zal ik hem even bookmarken. Heb net even gekeken wat voor scans er van zijn werk zijn.
Genoeg om een week of 2 vakantie door te komen.
[..]
Een tijd lang Batman, Star Wars of Spider-Man. Voordat ze dat verneukten
Geen idee wat er nu staat eigenlijk. Is onoverzichtelijk geworden doordat men is overgestapt op meerdere distributeurs.
Je maakt een stuk sneller een strip. Wat je nu schrijft, is over 3 maanden in de winkel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt alsof de woke-movement actueler is in de stripwereld dan in de boekenwereld.
Bisley god.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:42 schreef Makrelis het volgende:
'Judges in Gotham': Helemaal te gek. Batman en Judge Dredd in 1 verhaal getekend door Simon Bisley. Eerste klas humor ook.
Nja, zal uiteindelijk ook wel weer gaan veranderen lijkt me als ze merken dat ze die hele industrie de grond inhelpenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt een stuk sneller een strip. Wat je nu schrijft, is over 3 maanden in de winkel.
Dat, en het is meer pop-culture. Dus heel Twitter etc. zit vol met keyboardwarriors die zeuren.
Dan denken de nitwits aan de top dat deze groep mensen strips koopt. Maar keer op keer zitten ze er naast. Een geluk is dat de meeste van de debieltjes inmiddels ontslagen zijn. Het nadeel is dat ze de stripwereld in hun val hebben meegesleurd. Gelukkig is er 80 jaar aan backlog voor de liefhebbers.
Slaine heb ik de eerste zes van geloof ik, ook super. Er is zo veel he. Ik verzamel strips sinds 30 jaar nu. Ik ben nu Jessica Blandy compleet proberen te krijgen. Dat is Thriller/detective jaren 70.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bisley god.
Slaine heb ik wel compleet. Zijn Hellblazer dingen heb ik al verkocht geloof ik.
Nee, is al klaar. Verkopen zijn zo gekelderd dat ze bijna al hun personeel hebben moeten ontslaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, zal uiteindelijk ook wel weer gaan veranderen lijkt me als ze merken dat ze die hele industrie de grond inhelpen
Is belachelijk veel. Merk dat bij de jeugd er eigenlijk alleen interesse is in Manga.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Slaine heb ik de eerste zes van geloof ik, ook super. Er is zo veel he. Ik verzamel strips sinds 30 jaar nu. Ik ben nu Jessica Blandy compleet proberen te krijgen. Dat is Thriller/detective jaren 70.
Jammer wel voor de liefhebberquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is al klaar. Verkopen zijn zo gekelderd dat ze bijna al hun personeel hebben moeten ontslaan.
Dit had tot gevolg dat winkels minder verkochten, waardoor ze failliet gingen. Hierdoor waren er minder verkooppunten, etc. etc. Je snapt het wel.
Het is klaar.
Enige reden dat Marvel en DC nog leven is Disney en Warner Brothers.
[..]
Is belachelijk veel. Merk dat bij de jeugd er eigenlijk alleen interesse is in Manga.
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een benauwd plakweer, Bradge zal nu zeker geen vin verroeren.
Is vandaag gewoon voor de vierdaagse aan het trainen hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Al dat vlees van gisteren is nog niet eens verteerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is vandaag gewoon voor de vierdaagse aan het trainen hoor.
De fastfoodvierdaagse?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is vandaag gewoon voor de vierdaagse aan het trainen hoor.
Hij ging met die Dacia rijden vanmiddag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
lkkr video's bekijken van cucks omdat leven kut is lkkrquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit soort shit moeten kijken om succesvol denken te zijnmade for and by incel cucks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |