2 jaar denk ik, wie zal t zeggen. hoe lang denk je dat ondernemers zonder klanten kunnen zitten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh. Dus hoe lang moeten we daarop wachten, denk je? Want het vlot niet zo erg daarmee.
De gevaccineerden (hihi) zijn de lul.Ergens in 2022.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Build Back Better, is er al schot ingekomen? Ik zie maar weinig voortgang.
Dat is afleiding. Men wilt dat u zich daar mee bezig houdt.quote:Ik heb begrepen dat men een wereldwijd belastingtarief wil instellen voor multinationals, is dat iets waar men hier zwaar op tegen is of hoort dat er niet bij?
Ok, en hoe zijn gevaccineerden dan precies de lul? Met wat?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:36 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
De gevaccineerden (hihi) zijn de lul.Ergens in 2022.
Dat is alvast zeker
zo zonde
[..]
Dat is afleiding. Men wilt dat u zich daar mee bezig houdt.
Geen idee, de winkel waar ik onlangs een redelijk duur fornuis heb gekocht had afgelopen jaar 600% meer omzet gedraaidquote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
2 jaar denk ik, wie zal t zeggen. hoe lang denk je dat ondernemers zonder klanten kunnen zitten?
Zou niet goed voor de huizenprijzen zijn zoveel leegstand. Vind de elite vast niet goedquote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:36 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
De gevaccineerden (hihi) zijn de lul.Ergens in 2022.
Dat is alvast zeker
zo zonde
[..]
Dat is afleiding. Men wilt dat u zich daar mee bezig houdt.
oke dus daaruit kunnen we concluderen dat het goed gaat met alle ondernemers? gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee, de winkel waar ik onlangs een redelijk duur fornuis heb gekocht had afgelopen jaar 600% meer omzet gedraaid
Eigenlijk heb ik geen zin om het daar over te hebben. Ik weet hoe jij erin staat. Waarom zou ik moeite doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, en hoe zijn gevaccineerden dan precies de lul? Met wat?
Afleiding? Waar moet ik dan van afgeleid worden want ik lees dat en ik ga weer verder, ik snap niet echt hoe dat dan werkt.
Prima, hoor, dan niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen zin om het daar over te hebben. Ik weet hoe jij erin staat. Waarom zou ik moeite doen?
Denk het wel hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zou niet goed voor de huizenprijzen zijn zoveel leegstand. Vind de elite vast niet goed
Oki, staat me trouwens niet iets van bij dat Duitsland dat probleem had.quote:
Dat was omdat de Duitse artsen zich begonnen te vervelen op de IC's..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oki, staat me trouwens niet iets van bij dat Duitsland dat probleem had.
Ze hebben zelfs al aantal keren patiënten uit Nederland opgenomen.
Je wilt totaal niet begrijpen dat Polio uit te roeien valt vanwege minder mutatie en dat de mutatie die vaccinatie omzijlt (al is die hoogstwaarschijnlijk totaal niet dodelijk, zoiets als influenza cijfers zul je toch snel wel zien) toch wel komt. Waarschijnlijk van over de grens.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:31 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Zonder die vaccins zou de influenza nog dodelijker zijn, dus ik snap het probleem niet zo..
blijkbaar begrijpt die Jan Wolkers figuur dat ook niet "het virus muteert dus laten we er geen vaccinatie tegen geven".... Echt, dat is van dezelfde logica als "ach, het regent ook vaak in NL dus laten we de dijken niet ophogen want nat worden we toch"...
Polio is juist verwoest door vaccinatie, dus nog een mooi voorbeeld om wel vaccinaties te verzinnen.
Nee... Het nog nooit zo lage aantal faillissementen en gestopte bedrijven welquote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
oke dus daaruit kunnen we concluderen dat het goed gaat met alle ondernemers? gelukkig maar.
Wat zijn de cijfers nou van na vaccinatie shot opgenomen worden in het ziekenhuis danwel moeten blijven na de shot vanwege bijwerkingen?quote:
jeetje moet je helemaal in Rusland gaan zoeken voor een filmpje waarin iemand onwel is gewordenquote:
..... Wow......quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee... Het nog nooit zo lage aantal faillissementen en gestopte bedrijven wel
Anekdotisch bewijs pro corona is goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
jeetje moet je helemaal in Rusland gaan zoeken voor een filmpje waarin iemand onwel is geworden
Nah lijkt me eigenlijk redelijk als daar geen werk is toch. Kan je het personeel reguliere zorg laten leveren en inhalen. Non covid.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ondertussen ic capaciteit in Nederland AFgeschaald..
Gommeriaanse toestanden..
Hoe gaat het met klimaatneutraal worden? Schiet niet echt op he.. Pas vanaf 2050 terwijl het een tamelijk extreme agenda is.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Build Back Better, is er al schot ingekomen? Ik zie maar weinig voortgang.
Ik heb begrepen dat men een wereldwijd belastingtarief wil instellen voor multinationals, is dat iets waar men hier zwaar op tegen is of hoort dat er niet bij?
Faillissementen 16% lagerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
..... Wow......
Wil je ons het verschil nog even uitleggen tussen de twee, wil je ons nog even uitleggen dat je ook kan stoppen als het financieel niet meer gaat als er nog wat financiële middelen zijn in het bedrijf? Wil je ons nog even vertellen dat dat echt niet erg is als dat die mensen overkomt?
Stroman.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs pro corona is goed.
Anekdotisch bewijs tegen corona is slecht en ridiculiseren we alsof het niet belangrijk is.
Precies, nu de stap doortrekken naar Corona.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat influenza nogal funky manieren heeft om te muteren.
Nee je selectiviteit hoe jij omspringt met anekdotisch bewijs is gewoon nogal hypocriet en onethisch.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Stroman.
Volgens mij heb je een veld vol van die dingen is het niet?
Nou die prins B is het daar vast niet mee eens. Nogal een kapitaalvernietiging.quote:
Van stroman naar ad hominem.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee je selectiviteit hoe jij omspringt met anekdotisch bewijs is gewoon nogal hypocriet en onethisch.
Lagere levensverwachting van Covid?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:
Ga jij nog uitleggen hoe we niet vaccineren van de jeugd uitleggen aan hun leeftijdsgenootjes die veel risico lopen of wegen die kosten
niet op tegen de baten als iemand een lagere levensverwachting heeft?
Waarom is een spiegel voorhouden nou steeds een ad hominem volgens jou? Zo lelijk ben je ook weer niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Van stroman naar ad hominem.
Weer lekker bezig
nee, door hun aandoeningquote:
Oh vele duizenden. Sommige door angst en zorg te mijden. Veel omdat de IC's vol lagenquote:In alle eerlijkheid. Als de oversterfte 20k zou zijn, en de gemiddelde leeftijd van een sterfte was 81. En de gemiddelde resterende levensduur op die leeftijd is 4 jaar. Maar de levenskwaliteit van de gemiddelde overledene was al lager. Zegge 50% van normaal (er is natuurlijk ook een skew naar ouderen geweest in mindere gezondheid die het niet hebben gehaald).
Reken jij dan even voor mij uit hoeveel kwalitatieve levensjaren er in directe zin verloren zijn gegaan van Corona.
Je obsessie met mij neemt echt rare vormen aan.. tt 2 waar je mij in noemt om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom is een spiegel voorhouden nou steeds een ad hominem volgens jou? Zo lelijk ben je ook weer niet.
Grotendeels eens, nu de stap nog zetten dat massaal vaccineren zinloos is omdat er mutaties blijven komen. Minder snel schadelijk muteren, als dat al zo zou zijn, is nogal een vreemde objective om vaccineren bij kinderen die er geen persoonlijk baat bij hebben te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie hier boven!
Influenza muteert, polio niet.
En polio is een voorbeeld dat vaccins wel degelijk helpen aangezien het in heel veel landen niet meer voor komt.
Voor muteert ook daarom heet het covid-19 en niet gewoon covid, de vaccins die momenteel op de markt zijn helpen voor 90%+ ook al komt er weer een nieuwe mutatie op deze vorm zal ook dit vaccin helpen ook al is het minder dan het huidige percentage"het helpt iets"
Voor mensen die dan weer roepen het is niet genoeg getest of nog niet lang genoeg het antwoord bevind zich ook al eerder in je eigen opmerking, covid bestaat al langer en zo doende zijn ze met deze variant nu al 1,5 jaar bezig ze waren ervoor OOK al mee bezig!
En miljoenen mensen zijn al gevaccineerd in Nederland hebben nu al +-4 miljoen mensen een volledige vaccinatie gehad!
En nogmaals covid is geen polio of influenza..
En elk virus is anders andere werking andere besmetting factor, andere symptomen en ga maar even door.
Dus logisch dat een vaccin ook daarop aangepast moet worden.
Althans zo zie ik het.
Ik ben geen expert.
Kijk nou een keer in die spiegel, kan hem wel aanreiken voor je maar je zit zo hard te ontkennen man... Ja dat ben jij, voel je nou eens niet beledigd als iemand je daarop wijst.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je obsessie met mij neemt echt rare vormen aan.. tt 2 waar je mij in noemt om wat voor reden dan ook.
Anyway ik ga mijn zaterdagse 10k lopen. Zou je ook eens moeten doen, een hobby zoeken.
Directe zin staat er voor een reden. Je gooit dat nu op een hoop met bijeffecten van enorm negatieve overheidspropaganda.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nee, door hun aandoening
[..]
Oh vele duizenden. Sommige door angst en zorg te mijden. Veel omdat de IC's vol lagen
Je blijft maar redenen voor vaccinatie geven. Top
Nope, dat werkt niet. Corona virussen hebben die funky influenza mutatie mechanismen niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies, nu de stap doortrekken naar Corona.
Geweldig, touché die zitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 01:11 schreef Orwell het volgende:
[..]
Dat was omdat de Duitse artsen zich begonnen te vervelen op de IC's..
En dat is het laatste wat je wilt, als samenleving..als Europa.
Dus daar is toen heel juist gehandeld..
Je noemt mij hypocriet omdat ik een voorbeeld geef uit eigen ervaring. Ik zeg nergens dat het dus bewijs is van wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijk nou een keer in die spiegel, kan hem wel aanreiken voor je maar je zit zo hard te ontkennen man... Ja dat ben jij, voel je nou eens niet beledigd als iemand je daarop wijst.
Lol, ik hoop het graag met je mee maar vooralsnog zie ik geen geluid dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nope, dat werkt niet. Corona virussen hebben die funky influenza mutatie mechanismen niet.
Ik heb het vermoeden dat je op mij doelt. Je zult je aardig moeten in gaan lezen wil je begrijpen waarom de zaken daar zo staan beschreven. Hypocriet is geen persoonlijke sneer maar een benaming voor een persoon dat selectief omgaat met argumenten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar weer eens een herinnering om het hier respectvol te houden. Hou die persoonlijke sneren lekker achterwege, ook zonder sneren kan je een discussie hebben.
Really? Jij hebt bewijs dat corona virussen ook significant gebruik maken van die influenza mutatie mechanismes? Laat maar zien dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol, ik hoop het graag met je mee maar vooralsnog zie ik geen geluid dat je gelijk hebt.
Die man heeft niet een beetje het idee dat Hij persoonlijk de Messias is aan wiens hand het simpele gepeupel de donkerte van de crisis uit geleid wordt hè.quote:
Ik heb het niet specifiek over jou. En je weet zelf net zo goed dat het veel verder gaat dan enkel ‘hypocriet’. Hoeft verder niet hier, meer vragen kunnen in FB.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je op mij doelt. Je zult je aardig moeten in gaan lezen wil je begrijpen waarom de zaken daar zo staan beschreven. Hypocriet is geen persoonlijke sneer maar een benaming voor een persoon dat selectief omgaat met argumenten.
Kan je mij wel verbieden dat te benoemen maar dat gaat wel een beetje ver vind je niet?
Het is een grote narcist, net als een sekteleider die zijn volgelingen manipuleert om andersdenkenden als vijand te zien, ze moeten worden veroverd en als dit niet lukt te bestrijden. Jim Jones vibesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Die man heeft niet een beetje het idee dat Hij persoonlijk de Messias is aan wiens hand het simpele gepeupel de donkerte van de crisis uit geleid wordt hè.
Waar in het stuk heeft hij het mis volgens jou?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Die man heeft niet een beetje het idee dat Hij persoonlijk de Messias is aan wiens hand het simpele gepeupel de donkerte van de crisis uit geleid wordt hè.
Het muteert, alle geluiden zijn dat we corona niet uit gaan roeien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Really? Jij hebt bewijs dat corona virussen ook significant gebruik maken van die influenza mutatie mechanismes? Laat maar zien dan.
Ja leuk, maar maakt het nou gebruik van die influenza mutatie mechanismen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het muteert, alle geluiden zijn dat we corona niet uit gaan roeien.
Kan je dus wel iedereen blijven prikken die geen risico loopt om de transmissie af te zwakken. De vraag is of de op lange termijn wel enig effect gaat hebben.
Als dat met corona zinvol is zou het ook met influenza zinvol zijn. Ik denk dat het alleen zinvol is voor de portommonnee van de aandeelhouders van Pfizer etc.
Geen idee ik heb daar geen koek van gegeten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja leuk, maar maakt het nou gebruik van die influenza mutatie mechanismen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |