'me' liefste.quote:
Ja die. Ga ik nu opslaan.quote:
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan primaquote:
Ik typte dit dus net in m'n alles-Excel en ik vond dat lastigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'me' liefste.
Daar zou ik niet kunnen eten. Zou ik de hele avond zitten rillen van de spelling.
Dus…jij hebt alles op een rijtjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
G, lees je dit?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
Waar?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan hopelijk deze zomervakantie eten bij een kop tot staartrestaurant.
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan prima
Ik ben overigens qua eten meer van de net niet sterren geloof ik. Die laatste stap vind ik het geld niet echt waard voor mezelf geloof ik, te vaak teleurgesteld ook in de grotere namen.
quote:
Nee niet op slaan iddquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Woaaahhhhh zo lekker datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
G heeft de ijsmachine ook ontdektZe heeft chocoladesorbetijs gemaakt
Daarin zijn restaurants tegenwoordig gelukkig ook veel beter gewordenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.
Niks mis met een beetje slaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mijquote:
't Geheim van Bergen in Bergen op Zoom. Wij halen wel eens vlees bij hun eigen varkensboerderij. Dat is geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |