SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie Teunissen zelden op kop.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Teun en Xandro zouden zich de komende tien kilometer wel helemaal leeg mogen rijden.
Zag niet dat ik lapo hadquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:34 schreef showtimer het volgende:
Wel over CM posten maar geen nieuw topic openen.
Van Aert en VDP rijden weer es om de ander te doen verliezenquote:
Is het een landenwedstrijd?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Belgen mogen het wel tactisch gaan spelen, want als ze wachten zijn ze kansloos tegen Mohoric.
Niet de ideale vier die het gaan uitmaken, maar je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is een prachtige koers joh jongens. Ik zit intens te genieten
Ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:38 schreef wimderon het volgende:
Meurisse en Teunissen zouden nu op zich toch kunnen gaan rijden?
Eens, maar probleem is dat ze dan alsnog verder uitlopen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:38 schreef wimderon het volgende:
Meurisse en Teunissen zouden nu op zich toch kunnen gaan rijden?
Ja, dat groepje spat nu uit elkaar en daarna gas op de lolly.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:49 schreef 297534 het volgende:
Ik denk dat de koplopers nog wel zijn terug te pakken door een of meer renners uit de achtervolgende groep.
Tijd nemen om ritten te kunnen kapen, dat had hij nochtans aangekondigd.quote:
Past dus goed bij Trek, daar rijdt men sowieso niet graag voor elkaar.quote:
En Octaaf de Bollequote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijd nemen om ritten te kunnen kapen, dat had hij nochtans aangekondigd.
35k is meer dan genoeg voor 1:02quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:49 schreef 297534 het volgende:
Ik denk dat de koplopers nog wel zijn terug te pakken door een of meer renners uit de achtervolgende groep.
Bergop vallen vind ik altijd zo klungelig eruit zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:53 schreef Halcon het volgende:
Valpartij
Zal wel weer liggen aan dit levensgevaarlijke parcours
Pejjo was het.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzondere crash, Movistar-renner stopte wel abrupt
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bergop vallen vind ik altijd zo klungelig eruit zien.
Het is allemaal een groot complot.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Jumbo is wel vaak het slachtoffer van anderen.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:55 schreef eentwee het volgende:
"Koers in de koers"
"2 wedstrijden voor de prijs van 1"
Grootste misvatting in grote rondes.
Zwakke ochtend gehad, daarna de krantjes gelezen, gewandeld en de slijter bezocht, gedoucht en daar ben ik dan.quote:
Welke alcoholische versnaperingen heb je binnen gehaald?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zwakke ochtend gehad, daarna de krantjes gelezen, gewandeld en de slijter bezocht, gedoucht en daar ben ik dan.
Is dit een acceptabele verantwoording?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |