SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
rechts van de post staat een like knop...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:32 schreef liesje1979 het volgende:
Weet niet hoe ik mobiel moet liken maar like!
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Busted.
Hoe gaat het met je zombie-handen?
Ik ben rood en soms vrij nutteloos, dus ja, ik zou best een panda kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben jij de rode panda, @:Gianni?
[..]Godsamme
Nu wel goed, straks in de herfst kan ik weer mee doen met zombiehand films.
En met jouw kafjes?
Ben je ook zo schattig?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben rood en soms vrij nutteloos, dus ja, ik zou best een panda kunnen zijn
Ster van de showquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben jij de rode panda, @:Gianni?
[..]Godsamme
Nu wel goed, straks in de herfst kan ik weer mee doen met zombiehand films.
En met jouw kafjes?
Klinkt als het goorste brouwsel evah.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb groene thee met kokos.. beetje apart, maar niet vies.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben avontuurlijk vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het goorste brouwsel evah.
Ik wil nog aardbeien met slagroom-thee proberen.quote:
Het was ook een suggestieve vraagquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben rood en soms vrij nutteloos, dus ja, ik zou best een panda kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ster van de showmet je handen
Met de kafjes gaat het supergoed, had wel in 2020 even wat minder kafjes, alles was ineens oud, ziek en ineens dood. Nu heb ik er weer 5, waaronder 2 bejaarden (richting de 5 jaar) en 3 jonkies (van januari 2021) en dat gaat harstikke goed. Dus de kafjes-villa is weer gevuld.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog aardbeien met slagroom-thee proberen.
zwartquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur bikini trek je aan als je gaat surfen?
Ik kan je vertellen dat ik dat idee ook had maar... het is best lekker...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het goorste brouwsel evah.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog aardbeien met slagroom-thee proberen.
Scheelt ook weer je handen make-uppen als je een zombie speeltquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was ook een suggestieve vraag
[..]ja snap ik je komt niet vaak mensen tegen met afgebladderde halfdode handen natuurlijk...
Toen ik het vroeg dacht ik al, oops, die beestjes leven niet heel lang en wellicht dat al een deel dood is maar je hebt wel weer nieuwe dusdie van 5 jaar had je die al vanaf klein?
WAAROM?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
Ben afgestapt van de blueberry muffin- en cheesecake thee.
Begon me een beetje naar wasmiddel te smaken..quote:
Scheelt mij zo 2 liter make up per jaarquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt ook weer je handen make-uppen als je een zombie speelt![]()
![]()
![]()
Nee klopt, na een jaar of 5 is het wel een beetje een aflopende zaak.
Marshmellow is hier geboren en is het laatste uit het nest van Orka. Orka is ook helaas vorig jaar heen gegaan.
Azure is een adoptie-caafje. De fokker van Orka had mij benaderd en ik zocht nog iemand erbij. Eigenlijk zijn Marshmellow en Azure familie, want Azure is familie van Orka, dus Marshmellow woont met haar tante samen
Oh ja, was-middelthee lijkt mij ook niet echt zo heel lekker.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begon me een beetje naar wasmiddel te smaken..
Maak nog wel eens uitstapjes met verse thee met bijv. dragonfruit(?) maar drink meestal gemberthee.
[..]
Scheelt mij zo 2 liter make up per jaar
Grappig dat ze zo bij elkaar komen... en jeetje die namen Orka en Marshmellow wist ik gewoon nog
Maar je fokt ze niet? heb je ook weer van die langharige?
Ik heb trouwens begin dit jaar een koffervis gekochtwel tof beest overigens.
Wat heb je nog meer in je aquarium rondzwemmen ? En heeft je koffervis ook een naam?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb trouwens begin dit jaar een koffervis gekochtwel tof beest overigens.
Dit klinkt als een oude aflevering van Star Trek.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, was-middelthee lijkt mij ook niet echt zo heel lekker.
Ben je nog van de Sterrenmunt ?
Ja, vond ik ook! Niet dat het die kafjes iets boeit, maar familie bij elkaar is altijd leuk.
Er zijn er helaas een heleboel overleden: Noir, Cloud, Orka, Yoshi, Oreo, Valencia (is nog een jaartje heel ziek geweest, heel zielig).
Nee, ik fok ze niet, heb wel een nestje gehad met Orka, maar die kafjes waren niet voor de verkoop, die mochten bij mij blijven.
Heb twee keer ooit een langharige gehad: Neuf en Carmita, maar ben er niet zo'n fan van.
Marshmello is ridgeback x Borstel, Azure is ridgeback, de rest is gladharig, maar met cali-aftekening, dus donker neusje, oortjes, pootjes en oogjes.En dan in de kleur wit, crème choco en zilveragouti.
Nee, zo klinkt het nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als een oude aflevering van Star Trek.
In zo'n bakje zal het nog wel extra snel gaanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/287947/(...)hitte-in-canada.html
Dode gerbils helemaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zo'n bakje zal het nog wel extra snel gaan
Hoezo je schrijft ze zelfquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik moet het water in de ketel aanvullen. Geen idee hoe. Snap die handleiding niet eens
Mijn koffervis heet Deegje. Hij deed me denken aan een deegbal als je met een verse pizza wil beginnen te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer in je aquarium rondzwemmen ? En heeft je koffervis ook een naam?
Ik had mijn algeneter wel altijd een naam gegeven: Algiex infinity
Nee heel vies indd ;Dquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, was-middelthee lijkt mij ook niet echt zo heel lekker.
Ben je nog van de Sterrenmunt ?
Ja, vond ik ook! Niet dat het die kafjes iets boeit, maar familie bij elkaar is altijd leuk.
Er zijn er helaas een heleboel overleden: Noir, Cloud, Orka, Yoshi, Oreo, Valencia (is nog een jaartje heel ziek geweest, heel zielig).
Nee, ik fok ze niet, heb wel een nestje gehad met Orka, maar die kafjes waren niet voor de verkoop, die mochten bij mij blijven.
Heb twee keer ooit een langharige gehad: Neuf en Carmita, maar ben er niet zo'n fan van.
Marshmello is ridgeback x Borstel, Azure is ridgeback, de rest is gladharig, maar met cali-aftekening, dus donker neusje, oortjes, pootjes en oogjes.En dan in de kleur wit, crème choco en zilveragouti.
Ik heb dat nog nooit zelf gedaan en dat kan bij mij alleen maar verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik moet het water in de ketel aanvullen. Geen idee hoe. Snap die handleiding niet eens
Jij werktquote:
Bij mij werkt het heel makkelijk, gewoon een kraan opendraaien die aan de cv hangt en wachten tot de meter aangeeft dat die op pijl isquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
POEF!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit zelf gedaan en dat kan bij mij alleen maar verkeerd gaan.
Deegjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn koffervis heet Deegje. Hij deed me denken aan een deegbal als je met een verse pizza wil beginnen te maken.
Daar zitten nog wat guppen bij.
Heb nog andere grote aquarium met Pauwoog er in en nog wat roofvissen (Bichir bijv.) en uiteraard een algeneter
Oh en een garnalenbak, zit vol met cherryshrimp.
[..]
Nee heel vies indd ;D
Maar ja elke ochtend nog kopje sterremuntthee, blijf autistje he haha
Oh damn al die namen !! herken ze allemaal behalve valencia... en Oja Neuf ook noggrappig, ja niet dat ze dood zijn nu maar die namen. Blijft allemaal rommel inde haren plakken of niet?
Ja.quote:
quote:Heenreis naar Frankrijk
U kunt naar Frankrijk reizen met uw coronabewijs (Digitale Corona Certificaat - DCC) als:
U 2 weken of langer geleden volledig gevaccineerd bent, of;
U een verklaring heeft waaruit blijkt dat u hersteld bent van COVID-19. Daarbij moet u het betreffende positieve resultaat van uw PCR- of antigeentest kunnen tonen (ouder dan 15 dagen, maar niet ouder dan 6 maanden). Of;
Uw negatieve PCR-test niet ouder is dan 72 uur, of;
Uw negatieve antigeentest niet ouder is dan 72 uur.
U hoeft dan niet in quarantaine.
Kinderen jonger dan 11 jaar hoeven niet getest te worden.
Briefje van 50 euro uit het boekje laten vallen als je het laat zien. Opgelost.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil geen digitaal certificaat, ik heb nog mijn gele vaccinatieboekje.
Ze doen het daar maar mee!
Je kan 'm ook uitprinten toch? Stop je die in je boekje.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil geen digitaal certificaat, ik heb nog mijn gele vaccinatieboekje.
Ze doen het daar maar mee!
Kort rokje zonder slipjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Briefje van 50 euro uit het boekje laten vallen als je het laat zien. Opgelost.
Haha heb ook een gouden aal die heet Balkjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deegje![]()
Wat voor algeneter heb je ? Een Golden Nugget?
Ik heb nog nooit sterrenmunt op, maar ik kan het vandaag weleens proberen. Ze hebben het hier in het assortiment.![]()
Lol, je hebt een goed geheugen danValencia kwam uit hetzelfde nest als Marshmellow/Cloud/ Yoshi en Orka was daar de moeder van.
Ja, ze bleven wel goed schoon, maar ze waren zo schrikachtig. Zagen waarschijnlijk niets door die haren en je hebt er wel flink wat onderhoud aan. In de lente altijd bijknippen.
Mem eruit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Briefje van 50 euro uit het boekje laten vallen als je het laat zien. Opgelost.
Ik werk inmiddels alweer een jaar hoor. Maar ben hier normaal schoonmaakster en nu op dinsdag en vrijdag ook winkelbediende. Allemaal zelfde gebouw.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij werktwaar werk je? dat brood ziet er wel goed uit en de koekjes ook.
Maar.. moet ik me dan ook helemaal gaan aanmelden bij een of andere app?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan 'm ook uitprinten toch? Stop je die in je boekje.
Achgosquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha heb ook een gouden aal die heet Balkje
Ik heb wel 2 golden nuggets gehad maar heb nu mijn oeroude zeilvin pleco van 12 jaar oud ofzo. Die is ook al redelijk groot.
Sterrenmunt is wel lekker hoorbizar dat je dat nooit hebt geprobeerd. Gezien je ook kokos hebt geprobeerd moet je die ook maar even doen!
Nee geen goed geheugenmaar wel opvallende namen
Ik vind zelf die langharige er ook altijd zo dom uitzien.
Had ik je al wel eens verteld dat ik vroeger op de kaf van mijn buurjongen had gestaan? dit zat in zo'n ribbel van zo'n oud luchtbed op de grondWIIEIEEEEPPP!!! was niks met hem aan de hand overigens...
Deegje en Balkjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha heb ook een gouden aal die heet Balkje
Ik heb wel 2 golden nuggets gehad maar heb nu mijn oeroude zeilvin pleco van 12 jaar oud ofzo. Die is ook al redelijk groot.
Sterrenmunt is wel lekker hoorbizar dat je dat nooit hebt geprobeerd. Gezien je ook kokos hebt geprobeerd moet je die ook maar even doen!
Nee geen goed geheugenmaar wel opvallende namen
Ik vind zelf die langharige er ook altijd zo dom uitzien.
Had ik je al wel eens verteld dat ik vroeger op de kaf van mijn buurjongen had gestaan? dit zat in zo'n ribbel van zo'n oud luchtbed op de grondWIIEIEEEEPPP!!! was niks met hem aan de hand overigens...
Als ik het goed begrepen heb, kan dat via die coronatest.nl pagina. Waar je ook je vaccinaties in kan plannen, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. moet ik me dan ook helemaal gaan aanmelden bij een of andere app?
#oma4E
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, kan dat via die coronatest.nl pagina. Waar je ook je vaccinaties in kan plannen, zeg maar.
Speciaal voor de oudjes zonder smartfoons
Je kan een apparaatje kopen dan kun je via een app bijvullen. Voor den luien mensch,quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze lui liegen. https://www.feenstra.com/(...)/cv-ketel-bijvullen/ No way dat me dat in 5 minuten lukt.
Waar tover ik het water vandaan dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan een apparaatje kopen dan kun je via een app bijvullen. Voor den luien mensch,
Ik weet al niet eens hoe ik zo'n ding moet ontluchten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze lui liegen. https://www.feenstra.com/(...)/cv-ketel-bijvullen/ No way dat me dat in 5 minuten lukt.
https://www.feenstra.com/(...)rwarming-ontluchten/quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens hoe ik zo'n ding moet ontluchten.
Geen idee. Het is van gips ofzo, heel zacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt wel top, die muur. Is die nat geweest ofzo?
Ja, daarom vermoed ik vocht.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Het is van gips ofzo, heel zacht.
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ze een keer een lekkage in die kraan hebben gehad dan?
Ja mooi he!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deegje en BalkjeOok redelijk opvallende namen
Nou, ik zal wel even een uitgebreid sterrenmuntthee verslag doen.
Nou ja zeg, zal ik even op jou gaan staan
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
ONZ / Excuses voor mijn slagerijverleden
Het spijt me
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks! Eerst even currywurst eten
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem je er ook eentje extra voor onsquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij 1 worst moet nemen voor ieder van ons hier dan wordt hij wel viesdik zegquote:
Wat mooi daar !!! Net uit een sprookjesboek!quote:
Dat zijn we hier allemaal tochquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als hij 1 worst moet nemen voor ieder van ons hier dan wordt hij wel viesdik zeg
Heerlijke omgevingquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat mooi daar !!! Net uit een sprookjesboek!
Ga je ook nog naar Good Münstereifel?quote:
h dat is niet eens zo heel ver over de grens.quote:
Ja oke dat is ook wel weer zoquote:
Ja ziet er echt mooi uit! Wou dat ik daar ook wasquote:
Dan ga jequote:
Nee, dat kan niet.quote:
oh ja, dat is een beetje zondequote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Dan mis ik de hapjes en drankjes van de drive- in.
Ja en als ik er niet ben, dan krijg ik vast straf.quote:
hallo mevrouw de lokale beroemdheidquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
5 dagen per week naar kantoor of zo
Snacksquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Dan mis ik de hapjes en drankjes van de drive- in.
Laat ballie het maar niet lezen. Dan staat ze morgen bij je op de stoepquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga morgen sushi eten![]()
![]()
![]()
Echt zin in
Ja, dat mag wel, maar daar is het eten nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat ballie het maar niet lezen. Dan staat ze morgen bij je op de stoep
maar de opnames en de kranten enzo danquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel, maar daar is het eten niet
Verkeerde account Balliequote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga morgen sushi eten![]()
![]()
![]()
Echt zin in
Ja ik weet niet zo goed of het ook op tv komt, sowieso was het op de radio want er kwamen paar mensen brood kopen omdat ze het op de radio hadden gehoord.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond zitten we met zijn alle voor de TV.
Niemand is onmisbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
Ik maak mezelf steeds meer onmisbaar bij dit bedrijf.Ze konden mij al niet meer missen ben nu ook de enige hoofd winkelbediende daar, hij (de grote baas) zei gisteren dat ze om mij heen een team gaan bouwen.
![]()
![]()
Gvd ik ben zoooo gelukkig. Oke einde bericht.
Langzaamtestquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
Een fucking uur in de rij gestaan voor een sneltest
Ik ben eigenlijk nog nooit een leuke deal tegen gekomen via zalando, waardeloos berdrijfquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:52 schreef Ama het volgende:
Hopelijk krijg ik dit weekend mailtje van Zalando dat mijn jurkje er weer is in mijn maat.![]()
Je bent gewoon goede reclama voor je bedrijfquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
Ik maak mezelf steeds meer onmisbaar bij dit bedrijf.Ze konden mij al niet meer missen ben nu ook de enige hoofd winkelbediende daar, hij (de grote baas) zei gisteren dat ze om mij heen een team gaan bouwen.
![]()
![]()
Gvd ik ben zoooo gelukkig. Oke einde bericht.
Ze hebben wel leuke spullen, niet goedkoop en al helemaal niet snel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit een leuke deal tegen gekomen via zalando, waardeloos berdrijf
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens van je vakantie genieten
Maar ik denk oprecht dat ze mij niet kunnen missen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja straks wandelen.
Geloof dat ik zin heb in een tukje
Maar mijn huidige jurkje komt daar weg en die heb ik vanochtend verneukt op het werk (niet mijn schuld) dus krijg van mijn werk een nieuwe maar ja moet mijn maat er wel zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit een leuke deal tegen gekomen via zalando, waardeloos berdrijf
Gewoon zeggen dat het een Elie Saab jurkje wasquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn huidige jurkje komt daar weg en die heb ik vanochtend verneukt op het werk (niet mijn schuld) dus krijg van mijn werk een nieuwe maar ja moet mijn maat er wel zijn.
hallo, wakker worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn huidige jurkje komt daar weg en die heb ik vanochtend verneukt op het werk (niet mijn schuld) dus krijg van mijn werk een nieuwe maar ja moet mijn maat er wel zijn.
Haha nee hij was ook niet duur ofzo, maar baalde gewoon want net nieuw.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een Elie Saab jurkje was
Heh wat?quote:
je besteld wat en stuurt het terug? dat kan, maar hoe vaak doe je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee hij was ook niet duur ofzo, maar baalde gewoon want net nieuw.
[..]
Heh wat?
Dat heb ik helemaal niet gedaan? Ik heb laatst een jurkje gekocht, heb er vanochtend verf in gekregen door iemand anders zijn schuld op mijn werk, ik gooi dat ding zo weg als ik heb gedoucht en mag op kosten van werk dat jurkje opnieuw kopen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je besteld wat en stuurt het terug? dat kan, maar hoe vaak doe je dat eigenlijk?
dan moet die lul het betalen of zie het dat nou verkeerd.?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gedaan? Ik heb laatst een jurkje gekocht, heb er vanochtend verf in gekregen door iemand anders zijn schuld op mijn werk, ik gooi dat ding zo weg als ik heb gedoucht en mag op kosten van werk dat jurkje opnieuw kopen.
Maar niemand gaat zeggen hey ik was het, want had het al in de werkapp gegooid vanochtend.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:12 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dan moet die lul het betalen of zie het dat nou verkeerd.?
Wie?quote:Op vrijdag 2 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2612681/7/25#p200169124]vrijdag 2 juli 2021 15:16 schreef Ama het volgende:
Het was vast zo'n kut stageloper.
Weet ik veel wie, we hebben 100 mensen ofzo daar rondlopen waarvan een groot deel ook stagelopers zijn.quote:
Geen idee haha, iemand anders liep steeds naar de vriezer.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:30 schreef Easy-Rider het volgende:
Maar eh ama hoeveel worstenbroodjes waren er over?
Heb wel motivatie nu om nog eerder wekker te zetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:42 schreef Easy-Rider het volgende:
Maar fijn dat het zo goed gaat op je werk Ama
dorpsbierquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:40 schreef Easy-Rider het volgende:
ik heb deze keer gerardus bier, van mijn oom gekregen, zit ook een glas bij
[ afbeelding ]
Mwah ik slaap normaal gewoon best lang.quote:
denk het hoe laat begin je?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
Als ik om 12 uur ga slapen 's nachts is vroeg zat.
Ik ga ook weer kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:59 schreef Easy-Rider het volgende:
vanavond weer voetballen, kwiwi en etto doen nog mee
Welke?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
En jurkje is er weer in mijn maat.Wat een topdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest, nu lijk ik niet meer op cousin Itt, en bak ijs gehaald. Bueno en cookies
Zit het nu lekker kort en pittig met een opvallend kleurtje er in?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest, nu lijk ik niet meer op cousin Itt, en bak ijs gehaald. Bueno en cookies
Met tijgerprintje erin.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit het nu lekker kort en pittig met een opvallend kleurtje er in?
Boob lift nemen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Het valt nu niet meer zo sexy over m'n tieten
Maar krijg je nu wel de sterke drang om over de winkelmandjes te gaan klagen op feesboek?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Het valt nu niet meer zo sexy over m'n tieten
Dat deed ik al.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar krijg je nu wel de sterke drang om over de winkelmandjes te gaan klagen op feesboek?
Zal wel wennen zijn dan 🤔 ik had ooit een kapster die een beetje te kniphappy bleek, was zoveel afgehaald, ik kon d'r wel vermoorden toen, zij maar een beetje suf lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Maar nee, het valt nu net boven m'n schouders.
Ze had het eerst wat langer gehouden, toen liet ze het zien en mocht er wel wat meer af.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn dan 🤔 ik had ooit een kapster die een beetje te kniphappy bleek, was zoveel afgehaald, ik kon d'r wel vermoorden toen, zij maar een beetje suf lachen
Ik ga over twee weekjes weerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:58 schreef Ama het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nodig weer eens naar de kapper. Denk volgende maand maar even heen.
zondequote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Beter dat het zo ging..ook altijd apart als je dan met je hand door je haar heen gaat en het eerder stopt dan het ervoor deedquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had het eerst wat langer gehouden, toen liet ze het zien en mocht er wel wat meer af.
Ik heb er ooit één gehad die er twintig cm afgehaald hadquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn dan 🤔 ik had ooit een kapster die een beetje te kniphappy bleek, was zoveel afgehaald, ik kon d'r wel vermoorden toen, zij maar een beetje suf lachen
Wtf !!!! Ik voel alsnog je pijn en haat!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb er ooit één gehad die er twintig cm afgehaald had![]()
Hoop nog steeds dat die lul headfirst in een houtversnipperaar valt
Ja. ik vraag 5 cm eraf en er vervolgens een beetje creatief 15 cm extra af tuinierenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf !!!! Ik voel alsnog je pijn en haat!ik snap kappers nooit hoor, hoe moeilijk is het om te doen wat de klant wil of vraagt. Uiteindelijk betaal ik voor de dienst en niet om lekker "creatief" te gaan doen.
Ohhh...uitdunnen ook echt!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. ik vraag 5 cm eraf en er vervolgens een beetje creatief 15 cm extra af tuinieren![]()
En het dan uitdunnen en in laagjes knippen noemen
Was het een slecht(e)valk ??quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Wow, prachtig luchtgevecht net![]()
Een valk greep in volle vlucht een kraai. Alle andere kraaien doken er bovenop. En de gevangen kraai kon ontsnappen
Ook al is het de natuur, ik wil zoiets eigenlijk nooit zien. Maar die kraai zal er niet ongeschonden af zijn gekomen denk ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Een valk greep in volle vlucht een kraai. Alle andere kraaien doken er bovenop. En de gevangen kraai kon ontsnappen
The battle of Britain reenactment above your head.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Die valk is nu huilend aan zijn kindjes aan het uitleggen dat ze zonder eten naar bed moeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ook al is het de natuur, ik wil zoiets eigenlijk nooit zien. Maar die kraai zal er niet ongeschonden af zijn gekomen denk ik.
Ik weet het. Het hoort zo en het is ook noodzakelijk dat het ene dier het ander eet. Maar ik hoef het niet te zien. Ik ben te gevoelig voor deze wereld.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die valk is nu huilend aan zijn kindjes aan het uitleggen dat ze zonder eten naar bed moeten.
Deed me denken aan ditquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Viel mee. Zo’n valk grijpt ‘m met z’n poten. En na tien seconden was hij weer los.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ook al is het de natuur, ik wil zoiets eigenlijk nooit zien. Maar die kraai zal er niet ongeschonden af zijn gekomen denk ik.
Daar moest ik aan denkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The battle of Britain reenactment above your head.
Aaawquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet het. Het hoort zo en het is ook noodzakelijk dat het ene dier het ander eet. Maar ik hoef het niet te zien. Ik ben te gevoelig voor deze wereld.
Duitse kraaienquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
nomnomnomnomnomnomnomnomquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet het. Het hoort zo en het is ook noodzakelijk dat het ene dier het ander eet. Maar ik hoef het niet te zien. Ik ben te gevoelig voor deze wereld.
Ik las ooit een boek over The Ediacaran Period, de hoogtijdagen van de eerste meercellige levensvormen en die hadden als (betwiste) diersoort slechts zonlicht en dode nutriënten nodig, daarna in het Cambrium heeft het leven pas bedacht dat ze ook andere diersoorten op konden eten om aan energie te komen, dat noem ik zelf altijd onze onschuldige babytijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
The ediacaran period? Nooit van gehoord, zo maar eens googlenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las ooit een boek over The Ediacaran Period, de hoogtijdagen van de eerste meercellige levensvormen en die hadden als (betwiste) diersoort slechts zonlicht en dode nutriënten nodig, daarna in het Cambrium heeft het leven pas bedacht dat ze ook andere diersoorten op konden eten om aan energie te komen, dat noem ik zelf altijd onze onschuldige babytijd.
Oh dat ga ik eens opzoeken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las ooit een boek over The Ediacaran Period, de hoogtijdagen van de eerste meercellige levensvormen en die hadden als (betwiste) diersoort slechts zonlicht en dode nutriënten nodig, daarna in het Cambrium heeft het leven pas bedacht dat ze ook andere diersoorten op konden eten om aan energie te komen, dat noem ik zelf altijd onze onschuldige babytijd.
Frank Schätzing heeft daar ooit mooi over geschreven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
The ediacaran period? Nooit van gehoord, zo maar eens googlen
Ok ! Leuk! Hou van "nieuwe" infoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frank Schätzing heeft daar ooit mooi over geschreven.
Matig dit jaquote:
Ja man..ik heb echt geen zin dat Spanje nu zou gaan winnen hierdoorquote:
Daar straalt ook echt 0,0 plezier vanaf, die zijn alleen maar bezig zo veel mogelijk rond te tikkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man..ik heb echt geen zin dat Spanje nu zou gaan winnen hierdoor
Vind sowieso de zuidelijke landen altijd irritant voetballen, of vuil of als jankbabiesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar straalt ook echt 0,0 plezier vanaf, die zijn alleen maar bezig zo veel mogelijk rond te tikken
Mannen rond het Middellands zeegebied zijn vrij gehecht aan hun moedertjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind sowieso de zuidelijke landen altijd irritant voetballen, of vuil of als jankbabies
noordelijke kunnen er ook best wat vanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind sowieso de zuidelijke landen altijd irritant voetballen, of vuil of als jankbabies
I know...en dat noemt zich dan manquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen rond het Middellands zeegebied zijn vrij gehecht aan hun moedertjes.
Voetbal is sowieso best een sport vol mietjesquote:
Hoop zogenaamd stoer gekakel, gedraaf en maniertjes maar als er een vlekje op de lakschoentjes zit rennen ze naar mama toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know...en dat noemt zich dan man![]()
Ben gelukkig toch niet thuis.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de snollebollekes naar @:Ama sturen
Ja man, small dick energy stralen die gasten uitquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop zogenaamd stoer gekakel, gedraaf en maniertjes maar als er een vlekje op de lakschoentjes zit rennen ze naar mama toe.
met kruidenboterquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Stuur ze maar door naar mij. [ afbeelding ]
Haha mooie term, beetje zoals de zanger van Green Day, die straalt uit dat hij een klein roze hondenlulletje heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man, small dick energy stralen die gasten uithahaha
Hahaha idd ja ! Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha mooie term, beetje zoals de zanger van Green Day, die straalt uit dat hij een klein roze hondenlulletje heeft.
Proost! 🤘quote:
Hopen dat die Zwitsers weer hetzelfde geintje flikken als tegen de Fransenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit wordt denk ik elfmeterschießen
Nice. "Positieve" testen en daadwerkelijke diagnoses worden weer lekker door elkaar gehaald.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:37 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)dese-discotheek.html
it starts
Het is vast een griepjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice. "Positieve" testen en daadwerkelijke diagnoses worden weer lekker door elkaar gehaald.
Mag ik er op zitten?quote:
Maar daar zitten VBL-usersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |