SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
rechts van de post staat een like knop...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:32 schreef liesje1979 het volgende:
Weet niet hoe ik mobiel moet liken maar like!
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Busted.
Hoe gaat het met je zombie-handen?
Ik ben rood en soms vrij nutteloos, dus ja, ik zou best een panda kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben jij de rode panda, @:Gianni?
[..]Godsamme
Nu wel goed, straks in de herfst kan ik weer mee doen met zombiehand films.
En met jouw kafjes?
Ben je ook zo schattig?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben rood en soms vrij nutteloos, dus ja, ik zou best een panda kunnen zijn
Ster van de showquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ben jij de rode panda, @:Gianni?
[..]Godsamme
Nu wel goed, straks in de herfst kan ik weer mee doen met zombiehand films.
En met jouw kafjes?
Klinkt als het goorste brouwsel evah.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb groene thee met kokos.. beetje apart, maar niet vies.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben avontuurlijk vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het goorste brouwsel evah.
Ik wil nog aardbeien met slagroom-thee proberen.quote:
Het was ook een suggestieve vraagquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben rood en soms vrij nutteloos, dus ja, ik zou best een panda kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ster van de showmet je handen
Met de kafjes gaat het supergoed, had wel in 2020 even wat minder kafjes, alles was ineens oud, ziek en ineens dood. Nu heb ik er weer 5, waaronder 2 bejaarden (richting de 5 jaar) en 3 jonkies (van januari 2021) en dat gaat harstikke goed. Dus de kafjes-villa is weer gevuld.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog aardbeien met slagroom-thee proberen.
zwartquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur bikini trek je aan als je gaat surfen?
Ik kan je vertellen dat ik dat idee ook had maar... het is best lekker...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het goorste brouwsel evah.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog aardbeien met slagroom-thee proberen.
Scheelt ook weer je handen make-uppen als je een zombie speeltquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was ook een suggestieve vraag
[..]ja snap ik je komt niet vaak mensen tegen met afgebladderde halfdode handen natuurlijk...
Toen ik het vroeg dacht ik al, oops, die beestjes leven niet heel lang en wellicht dat al een deel dood is maar je hebt wel weer nieuwe dusdie van 5 jaar had je die al vanaf klein?
WAAROM?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
Ben afgestapt van de blueberry muffin- en cheesecake thee.
Begon me een beetje naar wasmiddel te smaken..quote:
Scheelt mij zo 2 liter make up per jaarquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt ook weer je handen make-uppen als je een zombie speelt![]()
![]()
![]()
Nee klopt, na een jaar of 5 is het wel een beetje een aflopende zaak.
Marshmellow is hier geboren en is het laatste uit het nest van Orka. Orka is ook helaas vorig jaar heen gegaan.
Azure is een adoptie-caafje. De fokker van Orka had mij benaderd en ik zocht nog iemand erbij. Eigenlijk zijn Marshmellow en Azure familie, want Azure is familie van Orka, dus Marshmellow woont met haar tante samen
Oh ja, was-middelthee lijkt mij ook niet echt zo heel lekker.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begon me een beetje naar wasmiddel te smaken..
Maak nog wel eens uitstapjes met verse thee met bijv. dragonfruit(?) maar drink meestal gemberthee.
[..]
Scheelt mij zo 2 liter make up per jaar
Grappig dat ze zo bij elkaar komen... en jeetje die namen Orka en Marshmellow wist ik gewoon nog
Maar je fokt ze niet? heb je ook weer van die langharige?
Ik heb trouwens begin dit jaar een koffervis gekochtwel tof beest overigens.
Wat heb je nog meer in je aquarium rondzwemmen ? En heeft je koffervis ook een naam?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb trouwens begin dit jaar een koffervis gekochtwel tof beest overigens.
Dit klinkt als een oude aflevering van Star Trek.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, was-middelthee lijkt mij ook niet echt zo heel lekker.
Ben je nog van de Sterrenmunt ?
Ja, vond ik ook! Niet dat het die kafjes iets boeit, maar familie bij elkaar is altijd leuk.
Er zijn er helaas een heleboel overleden: Noir, Cloud, Orka, Yoshi, Oreo, Valencia (is nog een jaartje heel ziek geweest, heel zielig).
Nee, ik fok ze niet, heb wel een nestje gehad met Orka, maar die kafjes waren niet voor de verkoop, die mochten bij mij blijven.
Heb twee keer ooit een langharige gehad: Neuf en Carmita, maar ben er niet zo'n fan van.
Marshmello is ridgeback x Borstel, Azure is ridgeback, de rest is gladharig, maar met cali-aftekening, dus donker neusje, oortjes, pootjes en oogjes.En dan in de kleur wit, crème choco en zilveragouti.
Nee, zo klinkt het nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als een oude aflevering van Star Trek.
In zo'n bakje zal het nog wel extra snel gaanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/287947/(...)hitte-in-canada.html
Dode gerbils helemaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zo'n bakje zal het nog wel extra snel gaan
Hoezo je schrijft ze zelfquote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik moet het water in de ketel aanvullen. Geen idee hoe. Snap die handleiding niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |