SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wel in Engeland ajb, in Schotland hebben we die randdebielen niet nodigquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een eiland. De UK, ik noem maar wat.
Tegen het systeem willen schoppen en dan een Hollywood blockbuster als inspiratiebron gebruikenquote:
Als je die op zijn buikje aait gaat hij zachtjes knorren en met zijn pootjes trappelen en je arm lief aflikken en jij wil dat beestje opeten, monster.quote:
k moet ook eigenlijk vegetaier wordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die op zijn buikje aait gaat hij zachtjes knorren en met zijn pootjes trappelen en je arm lief aflikken en jij wil dat beestje opeten, monster.
Goed plan. Dan kan ik zonder schuldgevoel meer vlees gaan etenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook eigenlijk vegetaier worden
SALADESERPENTquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook eigenlijk vegetaier worden
Die zie je nu pas?quote:
edgelordquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed plan. Dan kan ik zonder schuldgevoel meer vlees gaan eten
ja toen had ik al wat gezegd. weet niet meer watquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zie je nu pas?
Had ik speciaal voor je er in gezet het vorige topic omdat je het koud had
*wooooooooooewww woooooooooooew*quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
even kijken wat er nog meer te jatten valt in @:kwiwi 's tuin
drommels!quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*wooooooooooewww woooooooooooew*
Heb alarmsysteem geïnstaleerd
zie je dit op je beeldscherm?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*wooooooooooewww woooooooooooew*
Heb alarmsysteem geïnstalleerd
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Heimwee naar Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Heimwee naar Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
September 2019quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Budapestenaar is hier een paar jaar geleden over de grachten heen komen dobberen.
Lijken?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downies
dat ben ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je dit op je beeldscherm?
[ afbeelding ]
Lijkt wel of je het je herinnert als de dag van gisterenquote:
Yup, gesticht Foquevillequote:Op donderdag 1 juli 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downies
Eigenlijk een realitysoap van maken à la Familie Knotsquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, gesticht Foqueville [ afbeelding ]
Een of andere local in een rare broek stond een wiebeldansje te doen op straatquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het je herinnert als de dag van gisteren
Iedereen zijn camera aan, nou ja of investeren en Foqueville zelf uit de grond stampen, ik vrees dan wel wat pittige discussies over het vestigingsklimaat.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eigenlijk een realitysoap van maken à la Familie Knots
Wie zou dat toch kunnen zijn 🤔 hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een of andere local in een rare broek stond een wiebeldansje te doen op straat [ afbeelding ]
Hij riep nog iets over strakke ballen en zijn nichtje die sterrenkok is
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een of andere local in een rare broek stond een wiebeldansje te doen op straat [ afbeelding ]
Hij riep nog iets over strakke ballen en zijn nichtje die sterrenkok is
Zie het al helemaal voor me, zou nog goed bekeken worden ook denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen zijn camera aan, nou ja of investeren en Foqueville zelf uit de grond stampen, ik vrees dan wel wat pittige discussies over het vestigingsklimaat.
Mogen de camera's af en toe wel uit dan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me, zou nog goed bekeken worden ook denk ik
Heel af en toequote:Op donderdag 1 juli 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen de camera's af en toe wel uit dan?
*doet handjes in de lucht*quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice beaverquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok![]()
![]()
Ik dacht dat het wel mee viel maar dat was toch echt ergens okt/nov vorig jaarquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
lijkt echt geleden dat we dat in de op hadden
Toen stonden wij ook wiebelig en dronken te dansen in de Skybarquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel mee viel maar dat was toch echt ergens okt/nov vorig jaar
Das war einmal... Wie is tegenwoordig eigenlijk de uitbater van de Skybar, of zijn ze failliet?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen stonden wij ook wiebelig en dronken te dansen in de Skybar
Nja het is maar rustig in het uitgaansleven en met de uitspattingen tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Das war einmal... Wie is tegenwoordig eigenlijk de uitbater van de Skybar, of zijn ze failliet?
Ik zie in de OP dat die inmiddels overal ontslag heeft genomen. Vindt ik echt niet kunnen. En wel een beetje in dat mansion blijven wonen....quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja het is maar rustig in het uitgaansleven en met de uitspattingen tegenwoordig.
Stond bal daar niet achter de bar?
Rijke vent aan de haak geslagen, dan krijg je datquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat die inmiddels overal ontslag heeft genomen. Vindt ik echt niet kunnen. En wel een beetje in dat mansion blijven wonen....
Laten we een vacature text schrijven voor Cocktail barman, wordt wel eens tijd dat die toko weer open gaat verveel me de pleuris...quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke vent aan de haak geslagen, dan krijg je dat
Waarom geen barvrouw?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we een vacature text schrijven voor Cocktail barman, wordt wel eens tijd dat die toko weer open gaat verveel me de pleuris...
* Bomenverzameling begint met schrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat denk je zelfWil wel iets te kijken hebben
Precies jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat denk je zelfWil wel iets te kijken hebben
Oh dat denk ik wel , heb een vermoeden dat wij redelijk op 1 lijn zitten daarinquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk je dat we het eens kunnen worden over de specs?
Ik denk wel dat het een gewilde vacature is dus als bostpode krijg je het dan wel wat drukker.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling begint met schrijven
We zoeken wel iemand met uitstaling, en dan niet als naam, maar iemand die het écht heeft zeg maarquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel , heb een vermoeden dat wij redelijk op 1 lijn zitten daarin
Typefout hittepetitquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zoeken wel iemand met uitstaling, en dan niet als naam, maar iemand die het écht heeft zeg maar![]()
Persoonlijk zie ik zoiets als dit wel zittenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zoeken wel iemand met uitstaling, en dan niet als naam, maar iemand die het écht heeft zeg maar![]()
Ik heb geen zin om een makkelijk hapje te wordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geheel akkoordquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik zoiets als dit wel zittenhttps://vm.tiktok.com/ZMdmGA84n/
Zie je wel, we zijn het nu al eensquote:
Ja iedereen hier wel denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil aan de bar hangen niet achter de bar staan.
Ik zou dan ook wat voorzichtiger zijn met het lopen (hoeren en sloeren) op industrieterreinenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een makkelijk hapje te worden
Dat magquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil aan de bar hangen niet achter de bar staan.
We hebben niet eens een industrieterrein in Foquevillequote:Op donderdag 1 juli 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dan ook wat voorzichtiger zijn met het lopen (hoeren en sloeren) op industrieterreinen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
@kwiwiquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben niet eens een industrieterrein in Foqueville
Misschien kan je een aanvraag indienen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben niet eens een industrieterrein in Foqueville
geloof er niks van dat je dat zlef doetquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs mijn 180 blije fanten moet ik zelf voeren en verzorgen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we LT niet gewoon een groot hamsterwiel geven?
Twisted Sisterquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We leven niet in een dierentuin ofzo hequote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan een walmend industrieterrein naast ons dorp, toch?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We leven niet in een dierentuin ofzo he
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dee Snider!quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Twisted Sister
[ afbeelding ]
weekendje albanie?quote:
Hoeft toch ook niet te walmen, gewoon een grote vlakte met mooi geasfalteerde wegen en wat boompjes is ook primaquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan een walmend industrieterrein naast ons dorp, toch?
Nee?quote:
Gewoon een stroomopwekker maken van dat ding, is ie gelijk nuttig bezigquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe we dat gewoon in de bergen of maken we een soort van Maasvlakte in de zee....
We zullen @kwiwi vragen of ze een ringweg wil aanleggen voor je.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet te walmen, gewoon een grote vlakte met mooi geasfalteerde wegen en wat boompjes is ook prima
Lijkt mij niet verstandig, straks krijgen we ook ineens allemaal import omdat het zo makkelijk bereikbaar isquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen @:kwiwi vragen of ze een ringweg wil aanleggen voor je.
Oh echt? Wat grappig! Mijn verjaardag deel ik met Flavor Flav, Napoleon en Jozef Mengelequote:Op donderdag 1 juli 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben tegelijk jarig met hem![]()
![]()
Straattaal voor schoenenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:19 schreef christmastsunami het volgende:
Bitterbal, ik zit met dat je schoenen patta's noemde, wat is dat?
schoenenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:19 schreef christmastsunami het volgende:
Bitterbal, ik zit met dat je schoenen patta's noemde, wat is dat?
Oh... dat ziet eruit als iets waar ik wel heen wilquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga je hierheen?
[ afbeelding ]
https://www.holidayguru.n(...)qCY4vdSbCewqUrDeFUXw
Ver van, maar wel een unieke gastquote:
Hahaha ok, smaken verschillenquote:
Niet alle mannen met baarden zijn per definitie lekkerquote:
Josef Mengele (Günzburg, 16 maart 1911 – Bertioga (Brazilië), 7 februari 1979)quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh echt? Wat grappig! Mijn verjaardag deel ik met Flavor Flav, Napoleon en Jozef Mengelehahaha
Lol nee, dat red ik niet in een weekendje.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga je hierheen?
[ afbeelding ]
https://www.holidayguru.n(...)qCY4vdSbCewqUrDeFUXw
True... ik ken er zelfs een paar waarvan ik denk ... nou... haal dat er maar weer afquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet alle mannen met baarden zijn per definitie lekker
Blotebillengezicht dan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
Als die van mij zijn baard eraf zou halen zou ik denk ik gaan janken
hoe laat moet je op als je naar eindhoven gaat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, dat red ik niet in een weekendje.
Oh, my bad, dacht dat ik ooit las dat Napoleon op 16 maart was geborenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Josef Mengele (Günzburg, 16 maart 1911 – Bertioga (Brazilië), 7 februari 1979)
William Jonathan Drayton (Long Island, New York, 16 maart 1959), beter bekend onder zijn artiestennaam Flavor Flav,
Napoleon Bonaparte (Ajaccio, 15 augustus 1769 - Sint-Helena, 5 mei 1821)
![]()
Ksamil zo te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh... dat ziet eruit als iets waar ik wel heen wil
Rond 4:30quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe laat moet je op als je naar eindhoven gaat?
Nou idd, of als het van die wannabe hipsters zijn..quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
True... ik ken er zelfs een paar waarvan ik denk ... nou... haal dat er maar weer af
Valt wel mee. Ben het ook gewoon helemaal niet meer gewendquote:
Ik gok dat ik geen goede nacht ga hebben maar slaap wel wat bij in het vliegtuig en de bus in Albaantje.quote:
Dat PS Remote Play werkt best goed.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik geen goede nacht ga hebben maar slaap wel wat bij in het vliegtuig en de bus in Albaantje.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe lang duurt de vlucht? 2,5 uur oid??![]()
PC Hooft was ook op 16 maart geboren btw, en daar ben ik dan weer verre familie vanquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Josef Mengele (Günzburg, 16 maart 1911 – Bertioga (Brazilië), 7 februari 1979)
William Jonathan Drayton (Long Island, New York, 16 maart 1959), beter bekend onder zijn artiestennaam Flavor Flav,
Napoleon Bonaparte (Ajaccio, 15 augustus 1769 - Sint-Helena, 5 mei 1821)
![]()
werkt lekker he.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat PS Remote Play werkt best goed.
En wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger (:D) toen Transavia nog vanaf Amsterdam vloog bleef ik meestal de hele nacht wakker op Schiphol. Albanie staat nooit vooraan wanneer de prettige vluchttijden worden uitgedeeld.
Heb je al hotel?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets bijzonders. gewoon blij zijn dat ik daar ben.
Mijn vaste kamertje in Berat voor de eerste nacht, daarna nog niet, boek ik morgen wel als ik daar ben.quote:
Oke. Ga je naar strand?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn vaste kamertje in Berat voor de eerste nacht, daarna nog niet, boek ik morgen wel als ik daar ben.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat? een echte baard baard, zoals Sinterklaas of een hipster of de tondeuze op 5mm baard?
Weet ik nog niet.quote:
WAT!?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Dat is ook een nepbaard...
morgen ga je weg?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn vaste kamertje in Berat voor de eerste nacht, daarna nog niet, boek ik morgen wel als ik daar ben.
Foei!quote:
Dat Berat ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Wil graag denk ik zaterdagavond voetbal kijken in Tirana. Maar dat is wat ik nu denk, misschien ga ik ook wel gewoon in Durres op een strandstoel liggen de andere 2 dagen.
dat kan nooit goed zijn :/quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef christmastsunami het volgende:
50 graden in canada, dat betekent 60 graden in het midden-oosten, zie je het voor je, die rennen allemaal naar noord.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik daar nu af en toe een asielzoeker weggestuurd worden door Koen?
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik daar nu af en toe een asielzoeker weggestuurd worden door Koen?
Wat trekt jou nou zo aan dat land?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik jullie deze wel eens laten zien? Werkt niet op mobiel volgens mij
Ik heb ‘m al eens gezien. Maar mooi filmpjequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik jullie deze wel eens laten zien? Werkt niet op mobiel volgens mij
nog geen foto van jou gezienquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat trekt jou nou zo aan dat land?
Ik betonnen bunkers en lelijke lui.
quote:
nou niet letterlijk lelijk natuurlijk maar nou niet het schoolvoorbeeld van knap ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m al eens gezien. Maar mooi filmpjeVriendelijke gezichten ook. Doet me een beetje aan Hongarije denken eigenlijk
Ja maar jij vind alles zonder duckface lelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou niet letterlijk lelijk natuurlijk maar nou niet het schoolvoorbeeld van knap ofzo.![]()
Ja je ziet vriendelijkheid maar ik zie ook armoede en tikkeltje bitterheid.
Ja, ze let zeer goed opquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flory kent ons stiekem goed en ze weet dat we verslaafd zijn aan haar smileys.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij vind alles zonder duckface lelijk.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze let zeer goed op![]()
En bitterbal is haar muze
Hoezo "hij".quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
werkt lekker he.
als je verbinding snel genoeg is kan je het ook buitenshuis gebruiken.
kan hij z'n controller mee naar werk nemen en op werk gamen.
Ik vind het prachtige mensen, ze zijn zo ontzettend hartelijk en gastvrij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat trekt jou nou zo aan dat land?
Ik betonnen bunkers en lelijke lui.
je had toch zon dure keuken?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ons keukenblad is doormidden geknapt #liefdagboek
Yupquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze let zeer goed op![]()
En bitterbal is haar muze
En filesquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig, straks krijgen we ook ineens allemaal import omdat het zo makkelijk bereikbaar is
Jij ook maar je geeft niet toe.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmm, ik zie een ander land en veel gemoedelijkheid. Maar dat is inderdaad de bril die je opzet. Als mensen in Frankrijk een afbrokkelend dorpje tegenkomen, vinden ze het cultuur. In het oostblok is het dan ineens armoedequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou niet letterlijk lelijk natuurlijk maar nou niet het schoolvoorbeeld van knap ofzo.![]()
Ja je ziet vriendelijkheid maar ik zie ook armoede en tikkeltje bitterheid.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mooi hoor, die platiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het prachtige mensen, ze zijn zo ontzettend hartelijk en gastvrij.
Nou en verder dat je dus zomaar paard en wagen enzo nog kan tegenkomen.
De vreemde, grappige dingen die je ieder moment kan tegenkomen.
Het is er nog niet zo toeristisch
De natuur.
Gewoon alles dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, een van, of de armste van Europa.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is albanie toch ook geen rijk land?
Ik ben ook wel 1 van die mensen die dat zo ziet eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik zie een ander land en veel gemoedelijkheid. Maar dat is inderdaad de bril die je opzet. Al mensen in Frankrijk een afbrokkelend dorpje tegenkomen, vinden ze het cultuur. In het oostblok is het dan ineens armoede
Tis ook de bouwstijl. Een oud dorpje kan mooi gebouwd zijn of de typische Oostblok betonnen zooi.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik zie een ander land en veel gemoedelijkheid. Maar dat is inderdaad de bril die je opzet. Al mensen in Frankrijk een afbrokkelend dorpje tegenkomen, vinden ze het cultuur. In het oostblok is het dan ineens armoede
Ok, ik zal het in de stadsplanning opnemenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het moet een rondweg worden die nergens naartoe gaat. De Van Niks naar Nergens Weg.
Die wat ziet?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel 1 van die mensen die dat zo ziet eigenlijk
ShotoFopquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
dit is ook ergens in albanie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb gister mijn ontslagbrief gemaild.
Dat ik een afbrokkelend dorpje in het oostblok als armoe ziequote:
Shit-o-Fopquote:
Om de Noordzee heen worden oersterke karakters geboren die met blote tanden zalmen vangen, de beste liederen bezingen en die niet gaan huilen om een regenbuitje.quote:
Ik dacht dat je eigen baas was??quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
ja niet hierquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om de Noordzee heen worden oersterke karakters geboren die met blote tanden zalmen vangen, de beste liederen bezingen en die niet gaan huilen om een regenbuitje.
Heh?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Lijkt me ook Ksamil, mijn lievelings baddplaatjes (buiten hoogseizoen!)quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
dit is ook ergens in albanie
[ afbeelding ]
Hij gaat zichzelf ontslaanquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eigen baas was??
ja. ziet het er echt zo uit?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me ook Ksamil, mijn lievelings baddplaatjes (buiten hoogseizoen!)
Truequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om de Noordzee heen worden oersterke karakters geboren die met blote tanden zalmen vangen, de beste liederen bezingen en die niet gaan huilen om een regenbuitje.
Wou weer helemaal zelf beginnen.quote:
Nou wat een muzikale parels komen er uit Nederland zegquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
je wilde hem opvouwen voor transport?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ons keukenblad is doormidden geknapt #liefdagboek
Maar nu vergelijk je een Frans dorpje met een flatwijk in het oostblok.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis ook de bouwstijl. Een oud dorpje kan mooi gebouwd zijn of de typische Oostblok betonnen zooi.
Is het ook deels. En deels ook cultuur.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat ik een afbrokkelend dorpje in het oostblok als armoe zie
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
wat ga je ongeveer doen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou weer helemaal zelf beginnen.
Maar kreeg een offer you cant refuse.
En paar oude vrienden worden mijn naasten. Misschien wordt het weer wat.
Ja ok Nederlanders kunnen beter met water spelen, drugs verhandelen en eindeloos vergaderen dan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou wat een muzikale parels komen er uit Nederland zeg![]()
Verder wel gelijk.
Die armoe is er al zo lang dat het idd deel van de cultuur is gewordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het ook deels. En deels ook cultuur.
Hij heeft het niet per definitie over Nederland. Schotland bijvoorbeeld ligt ook aan de Noordzeequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou wat een muzikale parels komen er uit Nederland zeg![]()
Verder wel gelijk.
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok Nederlanders kunnen beter met water spelen, drugs verhandelen en eindeloos vergaderen dan.
een baard plaktquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
Als die van mij zijn baard eraf zou halen zou ik denk ik gaan janken
Dat was uiteindelijk geen meisje meer danquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck.. zit een docu te kijken over mensen die gestalkt zijn. Eén man is 40 jaar lang (!) gestalkt, dat meisje stond tot 8x per dag, dag en nacht, aan z'n deurWtf.
Nee inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was uiteindelijk geen meisje meer dan
Wat ik nu doe maar dan groter en meer en meer geld maar wil minder uren werken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
wat ga je ongeveer doen?
ik heb ook nog een aanbod van aantal oud-collega's om als ik terug in Nederland ben samen iets op te zetten, maar blijf liever voor een baas werken denk ik
ja die heb ik ook laatst gezien,quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck.. zit een docu te kijken over mensen die gestalkt zijn. Eén man is 40 jaar lang (!) gestalkt, dat meisje stond tot 8x per dag, dag en nacht, aan z'n deurWtf.
Die kerel is dan zelf ook geen 100 procent lijkt me.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou niet eens. Het zit ook een beetje in de aard van de mensen om dingen een beetje op z’n beloop te laten. Hongaren bouwen iets prachtigs, laten het vervolgens helemaal wegrotten en bouwen dan weer iets prachtigs.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die armoe is er al zo lang dat het idd deel van de cultuur is geworden
Ken behalve Amy ook weinig parels uit Scotland.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft het niet per definitie over Nederland. Schotland bijvoorbeeld ligt ook aan de Noordzee
Ja zo blijven ze wel arm hè.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
In dat filmpje zie je bijvoorbeeld een oud vrouwtje met kniekousen en een bloem in haar hand. Ik iep gewoon een beetje te slenteren en foto's te maken in Berat en kwam door haar straatje. Moesten een paar kinderen van haar die bloem voor me plukken van haar rozenstruik. Maar die heb ik toen teruggegeven, niet als ondankbaar maar als wederzijds liefdevol gebaar ofzo. Naja zo zijn die mensen dus. Ik kan serieus niet meer op 2 handen tellen hoe vaak mensen er op stonden mijn buskaartje voor me betalen. En ik protesteer altijd hevig. Laatste keer nog januari vorig jaar, super leuk hele busreis met een meisje zitten te kletsen en taal zitten oefenen. Vroeg ik of ze wel eens in Berat kwam maar dat was te duur (kaartje van 4 euro) vervolgens betaalt ze voor mij en @:Dr_Flash ons buskaartje naar Durres en dat weigeren kon echt niet.
Die kerel lijkt me juist heel normaal eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel is dan zelf ook geen 100 procent lijkt me.
Yep, helemaal. En dan zit je ergens op een terrasje in september en dan draaien ze kerstmuziek als last Christmas want ze hebben geen idee waar die muziek over gaat. En dan smelt ik.quote:
minder werken doe ik het ook wel voor!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik nu doe maar dan groter en meer en meer geld maar wil minder uren werken.
Ze bouwen iig weer iets op, je hebt ook volkeren die alleen maar laten wegrotten wat anderen ooit gebouwd hebben en dan maar klagen hoe slecht ze het hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou niet eens. Het zit ook een beetje in de aard van de mensen om dingen een beetje op z’n beloop te laten. Hongaren bouwen iets prachtigs, laten het vervolgens helemaal wegrotten en bouwen dan weer iets prachtigs.
wanneer is laagseizoen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, helemaal. En dan zit je ergens op een terrasje in september en dan draaien ze kerstmuziek als last Christmas want ze hebben geen idee waar die muziek over gaat. En dan smelt ik.
Maar tijdens hoofdseizoen is het echt veeeeeel te druk.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken behalve Amy ook weinig parels uit Scotland.
Scotland is goed voor olie en scotch en dat is het wel.
Ze heeft wel doorzettings- en uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaadMeisje was 14 toen het begon.
Kan ze mooi op haar CV zetten "doorzetter, bijt me graag vast in een uitdaging"quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze heeft wel doorzettings- en uithoudingsvermogen
Lol! Maar snap je wat ik bedoel met die hartelijkheid? Die is echt. Toen er het eerste hotel in een plaats in het noorden werd gebouwd kwam de bevolking in opstand. Want ze waren op hun pik gastvrijheid getrapt. ze hadden geen hotel nodig, mensen konden ook gewoon bij hun slapen. Gratis uiteraard.quote:
je zal het maar meemaken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze heeft wel doorzettings- en uithoudingsvermogen
"Trouw type"quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze mooi op haar CV zetten "doorzetter, bijt me graag vast in een uitdaging"
Je vergeet The Proclaimers!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken behalve Amy ook weinig parels uit Scotland.
Scotland is goed voor olie en scotch en dat is het wel.
Eind september/begin oktober. Maar ben ook wel eens in november geweest, dan is het nog heel erg lekker weer maar net geen strandweer meer.quote:
Die gaat na die 40 jaar stalken niet meer werken hoorquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze mooi op haar CV zetten "doorzetter, bijt me graag vast in een uitdaging"
was et een ex? Hoe liep het af?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Vriendin van me is een jaar gestalkt, maar dat ben je binnen een maand al helemaal moe.
ga je met de budamobile?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo eens kijken of ik alles voor mijn weekendje in mijn rugzak gestouwd krijg.
quote:
Heus welquote:
Ook Schotsquote:
Als pyjama?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat een kunstwerk
[ afbeelding ]
Poetsdoek?quote:
Bedekt mooi elk grammetje vrouwelijkheid.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als die tot ruim over de enkels zou vallen wel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Smurfen? Bedoel je seks?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou kleding om in te smurfen?
hoe lang zit je nou al hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |