SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wel in Engeland ajb, in Schotland hebben we die randdebielen niet nodigquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een eiland. De UK, ik noem maar wat.
Tegen het systeem willen schoppen en dan een Hollywood blockbuster als inspiratiebron gebruikenquote:
Als je die op zijn buikje aait gaat hij zachtjes knorren en met zijn pootjes trappelen en je arm lief aflikken en jij wil dat beestje opeten, monster.quote:
k moet ook eigenlijk vegetaier wordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die op zijn buikje aait gaat hij zachtjes knorren en met zijn pootjes trappelen en je arm lief aflikken en jij wil dat beestje opeten, monster.
Goed plan. Dan kan ik zonder schuldgevoel meer vlees gaan etenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook eigenlijk vegetaier worden
SALADESERPENTquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook eigenlijk vegetaier worden
Die zie je nu pas?quote:
edgelordquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed plan. Dan kan ik zonder schuldgevoel meer vlees gaan eten
ja toen had ik al wat gezegd. weet niet meer watquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zie je nu pas?
Had ik speciaal voor je er in gezet het vorige topic omdat je het koud had
*wooooooooooewww woooooooooooew*quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
even kijken wat er nog meer te jatten valt in @:kwiwi 's tuin
drommels!quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*wooooooooooewww woooooooooooew*
Heb alarmsysteem geïnstaleerd
zie je dit op je beeldscherm?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*wooooooooooewww woooooooooooew*
Heb alarmsysteem geïnstalleerd
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Heimwee naar Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Heimwee naar Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
September 2019quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Budapestenaar is hier een paar jaar geleden over de grachten heen komen dobberen.
Lijken?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downies
dat ben ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je dit op je beeldscherm?
[ afbeelding ]
Lijkt wel of je het je herinnert als de dag van gisterenquote:
Yup, gesticht Foquevillequote:Op donderdag 1 juli 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downies
Eigenlijk een realitysoap van maken à la Familie Knotsquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, gesticht Foqueville [ afbeelding ]
Een of andere local in een rare broek stond een wiebeldansje te doen op straatquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het je herinnert als de dag van gisteren
Iedereen zijn camera aan, nou ja of investeren en Foqueville zelf uit de grond stampen, ik vrees dan wel wat pittige discussies over het vestigingsklimaat.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eigenlijk een realitysoap van maken à la Familie Knots
Wie zou dat toch kunnen zijn 🤔 hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een of andere local in een rare broek stond een wiebeldansje te doen op straat [ afbeelding ]
Hij riep nog iets over strakke ballen en zijn nichtje die sterrenkok is
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een of andere local in een rare broek stond een wiebeldansje te doen op straat [ afbeelding ]
Hij riep nog iets over strakke ballen en zijn nichtje die sterrenkok is
Zie het al helemaal voor me, zou nog goed bekeken worden ook denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen zijn camera aan, nou ja of investeren en Foqueville zelf uit de grond stampen, ik vrees dan wel wat pittige discussies over het vestigingsklimaat.
Mogen de camera's af en toe wel uit dan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me, zou nog goed bekeken worden ook denk ik
Heel af en toequote:Op donderdag 1 juli 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen de camera's af en toe wel uit dan?
*doet handjes in de lucht*quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice beaverquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok![]()
![]()
Ik dacht dat het wel mee viel maar dat was toch echt ergens okt/nov vorig jaarquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
lijkt echt geleden dat we dat in de op hadden
Toen stonden wij ook wiebelig en dronken te dansen in de Skybarquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel mee viel maar dat was toch echt ergens okt/nov vorig jaar
Das war einmal... Wie is tegenwoordig eigenlijk de uitbater van de Skybar, of zijn ze failliet?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen stonden wij ook wiebelig en dronken te dansen in de Skybar
Nja het is maar rustig in het uitgaansleven en met de uitspattingen tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Das war einmal... Wie is tegenwoordig eigenlijk de uitbater van de Skybar, of zijn ze failliet?
Ik zie in de OP dat die inmiddels overal ontslag heeft genomen. Vindt ik echt niet kunnen. En wel een beetje in dat mansion blijven wonen....quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja het is maar rustig in het uitgaansleven en met de uitspattingen tegenwoordig.
Stond bal daar niet achter de bar?
Rijke vent aan de haak geslagen, dan krijg je datquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat die inmiddels overal ontslag heeft genomen. Vindt ik echt niet kunnen. En wel een beetje in dat mansion blijven wonen....
Laten we een vacature text schrijven voor Cocktail barman, wordt wel eens tijd dat die toko weer open gaat verveel me de pleuris...quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke vent aan de haak geslagen, dan krijg je dat
Waarom geen barvrouw?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we een vacature text schrijven voor Cocktail barman, wordt wel eens tijd dat die toko weer open gaat verveel me de pleuris...
* Bomenverzameling begint met schrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat denk je zelfWil wel iets te kijken hebben
Precies jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat denk je zelfWil wel iets te kijken hebben
Oh dat denk ik wel , heb een vermoeden dat wij redelijk op 1 lijn zitten daarinquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk je dat we het eens kunnen worden over de specs?
Ik denk wel dat het een gewilde vacature is dus als bostpode krijg je het dan wel wat drukker.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling begint met schrijven
We zoeken wel iemand met uitstaling, en dan niet als naam, maar iemand die het écht heeft zeg maarquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel , heb een vermoeden dat wij redelijk op 1 lijn zitten daarin
Typefout hittepetitquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zoeken wel iemand met uitstaling, en dan niet als naam, maar iemand die het écht heeft zeg maar![]()
Persoonlijk zie ik zoiets als dit wel zittenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zoeken wel iemand met uitstaling, en dan niet als naam, maar iemand die het écht heeft zeg maar![]()
Ik heb geen zin om een makkelijk hapje te wordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geheel akkoordquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik zoiets als dit wel zittenhttps://vm.tiktok.com/ZMdmGA84n/
Zie je wel, we zijn het nu al eensquote:
Ja iedereen hier wel denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil aan de bar hangen niet achter de bar staan.
Ik zou dan ook wat voorzichtiger zijn met het lopen (hoeren en sloeren) op industrieterreinenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een makkelijk hapje te worden
Dat magquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil aan de bar hangen niet achter de bar staan.
We hebben niet eens een industrieterrein in Foquevillequote:Op donderdag 1 juli 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dan ook wat voorzichtiger zijn met het lopen (hoeren en sloeren) op industrieterreinen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
@kwiwiquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben niet eens een industrieterrein in Foqueville
Misschien kan je een aanvraag indienen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben niet eens een industrieterrein in Foqueville
geloof er niks van dat je dat zlef doetquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs mijn 180 blije fanten moet ik zelf voeren en verzorgen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we LT niet gewoon een groot hamsterwiel geven?
Twisted Sisterquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We leven niet in een dierentuin ofzo hequote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan een walmend industrieterrein naast ons dorp, toch?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We leven niet in een dierentuin ofzo he
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |