@_serial_ weet het beter dan ik, mar zoals ik het begreep worden alleen de positieve tests doorgegeven aan de GGD.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat ook wel logisch is sinds de opening van de kroegen en testen voor toegang.
Geen idee of de complete testcijfers van deze locaties ook meegenomen worden of alleen de positieve testen die aan het RIVM doorgegeven worden, dat laatste geval zou een daling van de cijfers helemaal goed zijn.
Die aantallen van januari in de ziekenhuizen gaan we toch niet meer zien zelfs met deze vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het klopt wat ze zeggen over besmettingen, maar als de zkh opnames gewoon laag blijven, gaat het leven gewoon door.
<sarcasme> Iedereen die dood kan gaan is toch ondertussen ook al dood?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Die aantallen van januari in de ziekenhuizen gaan we toch niet meer zien zelfs met deze vaccinatiegraad.
Dat klopt ja. Alleen positieve tests worden doorgegeven.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:_serial_ weet het beter dan ik, mar zoals ik het begreep worden alleen de positieve tests doorgegeven aan de GGD.
Dat is correct en eerst leek het erop dat je dan alsnog een test moet doen bij de GGD maar volgens de FAQ is dat nu niet meer het geval:quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:_serial_ weet het beter dan ik, mar zoals ik het begreep worden alleen de positieve tests doorgegeven aan de GGD.
quote:Bij een positieve testuitslag krijg je geen coronatoegangsbewijs en daarmee geen toegang tot de activiteit of het evenement. Volg direct de richtlijnen van de Rijksoverheid.
De testaanbieder meldt je uitslag bij de GGD. De GGD belt je voor het bron- en contactonderzoek. Je hoeft zelf de GGD niet te bellen en geen aanvullende test te doen.
Na 11 dagen is het mogelijk om de testuitslag om te zetten in een herstelbewijs. Met dit herstelbewijs kan je een coronatoegangsbewijs aanmaken. Deze is tot de 180ste dag na de positieve testuitslag te gebruiken.
Kans dat je een nieuwe xbox of ps kan vinden is kleiner dan corona krijgenquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:23 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
M'n PS5 is binnen dus kom maar op met die lockdown. Maandje of 6 doe maar. En dan kan ik daarna m'n Steam-library eens uit gaan spelen.
Maar zijn het echte criminelen omdat ze geen mondkapje droegen of omdat ze drugs smokkelden? Welke misdaad is zwaarder?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ging het altijd maar zo gemakkelijk.
Ik ben één van de gelukkigen want, voor zover ik weet, geen corona gehadquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kans dat je een nieuwe xbox of ps kan vinden is kleiner dan corona krijgen
Ik kom net bij Testen voor Toegang vandaan in centrum Amsterdam en het is hartstikke druk. Voor morgen waren er al geeneens meer vrije slots om te testen. Ben negatief getestquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral voor donderdag stapavond onder de studenten
Dan verwacht je met de stijging van het aantal positieve tests ook een stijging van het percentage positief indien een deel uit Tvt komt. Goed nieuws dus dat het percentage positief niet eens meestijgt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Alleen positieve tests worden doorgegeven.
Zijn wel een stuk slechter voor onszelf gaan zorgen tijdens de lockdowns veel ongezond eten minder bewegen etc dus er is weer een potentiele risicogroep bij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
<sarcasme> Iedereen die dood kan gaan is toch ondertussen ook al dood?
Wat ik u brom en het is al vaker gezegd, nu alles weer open is duurt dat niet lang meer met de opkomst van de zeer besmettelijke Deltavariant en alle thans nog resterende (tweede) inentingen etc.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog steeds vér beneden de 1000. Adem in en adem uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |