abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 30 juni 2021 @ 19:53:48 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200146717
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/

TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'

SPOILER
SPOILER
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
SPOILER
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Biografie Adreen;
SPOILER
pi_200146742
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:53 schreef maily het volgende:

[..]

Sja .... en dan is zo'n tatoeage niet in één keer weg ook he ... mag wat kosten allemaal 8)7
TT :D _O-

Alles om Saar tevreden te houden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 30 juni 2021 @ 19:56:53 #3
197773 crew  maily
pi_200146758
Uit het vorige topic:

quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

Het houdt niet op niet vanzelf.
  Spellchecker woensdag 30 juni 2021 @ 20:01:53 #4
197773 crew  maily
pi_200146853
Ook nog uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:17 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)entigste-geboortedag

Op de dag dat André Hazes zeventig jaar zou zijn geworden, is er opnieuw een Legobeeld van de volkszanger op de Dam geplaatst. Het ontwerp komt van kunstenaar Frank de Ruwe, die vorig jaar ook al meewerkte aan de 'LegoHazes'. Het beeld is geplaatst door Remon van Zoggel van Dutch Deco Finish, in samenwerking met de gemeente en Rachel Hazes.

Hoe lang zal hij deze keer blijven staan??
En gewonnen voor de TT:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:02 schreef JourneyBlue het volgende:
Sarah zoekt (in haar stories) een model voor de Chicas voor de dinsdag en donderdag

Ẅil jij mijn model
team versterken?
- Ben je een leuke
vlotte gezellige meid?
- Ben je tussen de 23
en 27 jaar?
- voor de dinsdag & donderdag?
- heb je een vlotte babbel en
niet bang voor een camera?
Of ben je een leuke influncer?
Dan zijn wij op zoek naar jou!!!
Denk jij dat je in ons
team past?
Stuur ons een motivatie mail
met een leuke foto van jezelf
  Spellchecker woensdag 30 juni 2021 @ 20:10:48 #5
197773 crew  maily
pi_200147046
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Het houd niet op niet vanzelf.
Dat ze die ouwe pedo zo'n podium geven snap ik niet.
pi_200147065
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat ze die ouwe pedo zo'n podium geven snap ik niet.
Ik begrijp er ook niets van. :?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 20:16:38 #8
184769 crew  Deisyy
pi_200147094
En Rag schreef een brief aan d'r moeder Hazes, ik vermoed dat ze ook een vlieger heeft geregeld.

[ Bericht 30% gewijzigd door Deisyy op 30-06-2021 22:10:04 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 20:18:01 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_200147116
Rachel Hazes (51) zou deze woensdag, op de dag dat André Hazes 70 jaar zou zijn geworden, het boek 'Als je alles weet' uitbrengen. Maar de lancering vindt voorlopig nog niet plaats, zo laat Nino Wilkes, goede vriend van Rachel, aan RTL Boulevard weten.

"Jeetje Dré, wat mis ik jou iedere dag"
Waar haar eerste boek, Typisch André, inging op het leven van haar overleden man, zal het tweede boek meer gaan over het leven van Rachel na het overlijden van de volkszanger. Rachel maakte vorig jaar september, tijdens de talkshow Op1, de naam van haar boek bekend en dat ze die vandaag zou uitbrengen.

Rachel heeft de afgelopen maanden veel aan het boek gewerkt, waaronder ook in het zonnige Barcelona bij haar vriendin Rossana Kluivert.

Speciaal voor wat zijn 70ste verjaardag had moeten zijn, heeft Rachel voor haar André een brief geschreven. 'Jeetje Dré, wat mis ik jou iedere dag', schrijft ze. 'Weet dat ik dagelijks aan je denk en met je bezig ben. Maar ik doe dat voor jou en jouw fans. Mijn leven en hart zullen altijd in het teken van jou staan.' Wat er nog meer in de brief staat, is hier terug te lezen.

André Hazes overleed in 2004 op 53-jarige leeftijd. Hij en Rachel kregen samen twee kinderen: Roxeanne en André. Uit eerdere relaties had André al een zoon en een dochter. Onlangs verscheen er een documentaire over het leven van André. In de video hieronder vertelt Rachel over hoe ze gevormd werd door haar relatie met de volkszanger.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200147126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef maily het volgende:
Man in tranen op verjaardag Hazes; André houdt mij staande
Filmpje ....

En daar zijn de badjassen ;(
Ik kan werkelijk waar niet geloven dat die lui écht fan zijn van die ouwe. Zat me te verbazen terwijl ik naar dat filmpje keek.
pi_200147135
Mooie TT :Y :D
Alius aliud dicit
pi_200147137
quote:
Filmpje ....

Wat een volk...
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 20:21:26 #13
184769 crew  Deisyy
pi_200147176
quote:
Filmpje ....

Compleet gestoord toch 8)7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200147248
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:18 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik kan werkelijk waar niet geloven dat die lui écht fan zijn van die ouwe. Zat me te verbazen terwijl ik naar dat filmpje keek.
Voor mij zijn die mensen net aliens. Kan me er gewoon niks bij voorstellen. Dat je fan bent van een artiest oké.. maar die verering..nee ik snap zoiets niet. Zou denk ik nog eerder knielen voor Allah
pi_200147490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Wat een volk...
De Telegraaf kennende zijn ze daar gewoon gaan staan met die badjassen en die koelboxen en hebben die dames gevraagd om dat aan te trekken voor het filmpje. Niets ten nadele van de Telegraaf hoor, ik ben premium member want ik wil natuurlijk alle dirt van iedereen lezen _O-

En dan die man met dat petje. "ik wil zelf ook gaan zingen, ben al begonnen met zanglessen. :o
  Spellchecker woensdag 30 juni 2021 @ 20:42:54 #16
197773 crew  maily
pi_200147507
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:41 schreef praadje het volgende:

[..]

De Telegraaf kennende zijn ze daar gewoon gaan staan met die badjassen en die koelboxen en hebben die dames gevraagd om dat aan te trekken voor het filmpje. Niets ten nadele van de Telegraaf hoor, ik ben premium member want ik wil natuurlijk alle dirt van iedereen lezen _O-

En dan die man met dat petje. "ik wil zelf ook gaan zingen, ben al begonnen met zanglessen. :o
Jammer dat ze Raggel niet meteen erbij hebben gezet ... met haar brief aan een Lidlvlieger :D
pi_200147537
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:42 schreef maily het volgende:

[..]

Jammer dat ze Raggel niet meteen erbij hebben gezet ... met haar brief aan een Lidlvlieger :D
Die ging alle radiozenders af volgens mij, geen tijd dus...
pi_200148118
Nou de volgende cover kunnen we ook al bedenken.

Rachel gaat zelf zingen, “ik heb hier een brief voor mijn allesje”. :wtf:
pi_200149069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef Deisyy het volgende:
En Rag schreef een brief aan d'r moeder Hazes, ik vermoed dat ze ook een vlieger heeft geregeld.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
”Vlug, maak een foto TERWIJL ik een brief schijf aan mijn dode man.
Vinden de fans vast leuk”. :Y
pi_200149113
Het boek zou vandaag uitkomen maar dat is niet gebeurd. Shownieuws speculeerde daarnet dat ze die bewaart voor zijn sterfdag (23/9). Dus het houdt niet op, niet vanzelf :'(
pi_200149228
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nog zo’n achterlijke stempel erop.
pi_200149245
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef praadje het volgende:
Het boek zou vandaag uitkomen maar dat is niet gebeurd. Shownieuws speculeerde daarnet dat ze die bewaart voor zijn sterfdag (23/9). Dus het houdt niet op, niet vanzelf :'(
Geen goede timing voor de zakenvrouw. Op dit moment staan er opvallend negatieve reacties over Rachel op de officiële Insta (why?) van hij-die-vandaag-70-zou-zijn-geworden
pi_200149838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:39 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Geen goede timing voor de zakenvrouw. Op dit moment staan er opvallend negatieve reacties over Rachel op de officiële Insta (why?) van hij-die-vandaag-70-zou-zijn-geworden
Op Twitter juist opvallend veel positieve reactie, ivm het concert wat uitgezonden is. :X
Nog steeds niks.....
pi_200149976
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef Sponge-Bob het volgende:

[..]

Op Twitter juist opvallend veel positieve reactie, ivm het concert wat uitgezonden is. :X
Positief over Senior neem ik aan, de reacties op zijn Instagram pagina zijn voornamelijk verwijten aan zijn allessie dat zij zijn nalatenschap uitmelkt en bezoedelt, dus geen ideaal moment voor een boek over haar leven na zijn dood...
pi_200150260
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dan ben je toch compleet van het padje af :'(
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')