abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200169034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 10:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De oorzaak van niet vaccineren zit in de US veel dieper vooral bij de zwarte community.
De oorzaak van wel gevaccineerde zit bij sociale drukte - mensen die willen graag met vakantie, toegang naar grote eventementen enz. en mensen die veel te veel vertrouw in media, politiek, adviseurs, TV wetenschappers hebben.

Social engineering dus – dat zeg ik vanaf het begin van dit hele Corona shitshow.

Mensen moeten het zelf weten, heb ik ook heel vaak hier al geschreven.

Verder heb ik helemaal geen zin in 'discussie' te gaan, of saaie, waardeloze bekvechtjes met mensen zoals jou te hebben.
Fijn vakantie Trolivier!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200169038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zegt niks.
Aldus de persoon die net een hele post met zichzelf debatteert om het debat ook nog eens te verliezen :D
pi_200169046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Aldus de persoon die net een hele post met zichzelf debatteert om het debat ook nog eens te verliezen :D
Niet op de man spelen
pi_200169052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet op de man spelen
Niet pseudo-modden. Zet maar gewoon een TR als je bezwaren hebt tegen een post, doe ik bij jou ook :P
pi_200169071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het kan nog erger : https://nos.nl/artikel/23(...)fe-door-deltavariant

CATASTROFE !!1! _O-
Ze schakelen een tandje bij met het verspreiden van angstpropaganda.

Deze mensen zijn levensgevaarlijk
Je weet dat het niet de NOS is die dat zegt?
pi_200169074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zolang het behapbaar is voor de zorg gewoon geen maatregelen.

Op 80% iedereen weer max thuiswerken. Prima, heb ik nog respect voor, was wss met influenza periodes ook handig als beleidsmiddel.

Maar dat resulteert hier dan weer in kleinere zorg capaciteit omdat we graag efficiënt zijn, maar dat heeft zo zijn keerzijdes.

Ook over de wereld gezien helpt niemand elkaar. Zelfs niet binnen de EU. Hoor je niemand over...

Rusland en China moesten artsen sturen naar Italië, EU landen vonden het wel prima ofzo. Beetje geld sturen na afloop.
Ze moesten helemaal niks, maar deden het wel. Vooral omdat dat lekker uitkwam met de door hun gevolgde anti-EU propagandacampagnes. Rusland had haar doktoren overigens beter thuis kunnen houden, want de Russen vielen met bosjes om. Maar goed, het is niet dat Poetin echt een fuck geeft om de Russische volksgezondheid, hij koopt immers liever nieuwe duikboten en straaljagers dan dat hij een fatsoenlijk zorgstelsel optuigt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200169119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

De oorzaak van wel gevaccineerde zit bij sociale drukte - mensen die willen graag met vakantie, toegang naar grote eventementen enz. en mensen die veel te veel vertrouw in media, politiek, adviseurs, TV wetenschappers hebben.
Ken eigenlijk vooral mensen die gewoon snappen dat vaccineren werkt tegen virussen. Dat ze vertrouwen hebben in de wetenschap lijkt me logisch.
quote:
Social engineering dus – dat zeg ik vanaf het begin van dit hele Corona shitshow.
Je kunt alles wel social engineering noemen. Wappies bedienen zich daar net zo hard van en manipuleren cijfers en rapporten als de beste. Hell, ze hebben er een heel verdienmodel van weten te maken.
quote:
Mensen moeten het zelf weten, heb ik ook heel vaak hier al geschreven.
Dat ben ik met je eens. Maar graag wel op basis van feiten en niet op basis van wappie nieuws
quote:
Verder heb ik helemaal geen zin in 'discussie' te gaan, of saaie, waardeloze bekvechtjes met mensen zoals jou te hebben.
Fijn vakantie Trolivier!
jij ook Bingo
pi_200169173
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het kan nog erger : https://nos.nl/artikel/23(...)fe-door-deltavariant

CATASTROFE !!1! _O-
Ze schakelen een tandje bij met het verspreiden van angstpropaganda.

Deze mensen zijn levensgevaarlijk
Nu wil ik niet gelijk ontkennen dat het daar geen probleem kan worden. Weinig vaccinaties gezet immers.

Wij moeten onze jeugd vaccineren met 0 risico terwijl er letterlijk mensen doodgaan van gebrek aan vaccinatie elders.

Zo asociaal heb ik het nog nooit gezien.

Normaliter investeren wij als NL wat miljarden in 3e wereldlanden en heb je 1:1 nut met het bedrag dat wordt gestuurd.

Hier vaccineren van jongeren redt alleen 0.0000 mensenlevens en in het buitenland dus een enorm veelvoud. Het kost ons dus pinda's om mensen daar te redden maar we laten het achterwege. Want we willen zelf de pinda's....

Tjah dan maar dood in Brazilië en Indonesië.

Dutarte en Bolsonaro zijn immers niet lief.

Okay, wil overigens bij hen wel de nuance plaatsen dat het ook aan die figuren kan liggen dat ze weinig vaccins hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200169184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zolang het behapbaar is voor de zorg gewoon geen maatregelen.

Op 80% iedereen weer max thuiswerken. Prima, heb ik nog respect voor, was wss met influenza periodes ook handig als beleidsmiddel.
Dan ben je dus waarschijnlijk alweer te laat
pi_200169196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet zo zuigen ook.
Voorgaande post was de bron van potentiële escalatie off topic gezeik, de post waar ik op reageer is voeding voor die escalatie, ik reageer er geïrriteerd op omdat je aan het zuigen bent, maar je lokt het helemaal zelf uit.

Stop met het uitlokken en ontsporen van dit topic en reageer niet tenzij je wat inhoudelijks zegt. Zoals ik initieel heb gereageerd.

Welk nut hebben deze posts??? Helemaal niks. Ik zal dus idd TR's zetten om het helemaal schoon te laten vegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200169234
Het is in ieder geval goed om te zien dat men ook hier het belang van vaccinatie inziet.
Ben nu trouwens een beetje duf en heb flinke spierpijn in de arm waar ik het vaccin heb gehad. Het is niet niks zeg maar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200169258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan ben je dus waarschijnlijk alweer te laat
Wat jij waarschijnlijk acht valt nergens maar dan ook helemaal nergens uit op te merken. Onderbouw het vooral maar je baseert dit gewoon op onderbuik.

En ik ben klaar met op onderbuik gebaseerde maatregelen die negatieve effecten hebben op het leven.
pi_200169274
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ze moesten helemaal niks, maar deden het wel. Vooral omdat dat lekker uitkwam met de door hun gevolgde anti-EU propagandacampagnes. Rusland had haar doktoren overigens beter thuis kunnen houden, want de Russen vielen met bosjes om. Maar goed, het is niet dat Poetin echt een fuck geeft om de Russische volksgezondheid, hij koopt immers liever nieuwe duikboten en straaljagers dan dat hij een fatsoenlijk zorgstelsel optuigt.
Ik wil Putin niet teveel ophemelen maar Mark Rutte zou het in Rusland niet beter doen.
pi_200169294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik wil Putin niet teveel ophemelen maar Mark Rutte zou het in Rusland niet beter doen.
Dat lijkt mij een op de onderbuik gebaseerde stelling wat nergens uit op te merken is.

PS: Stellingen hoeven in BNW niet bewezen te worden en mogen gerust compleet uit de onder of bovenbuik komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2021 15:29:31 ]
pi_200169471
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat jij waarschijnlijk acht valt nergens maar dan ook helemaal nergens uit op te merken. Onderbouw het vooral maar je baseert dit gewoon op onderbuik.

En ik ben klaar met op onderbuik gebaseerde maatregelen die negatieve effecten hebben op het leven.
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames

kijk naar de grafiek "bezetting IC bedden door de tijd heen".

Jij stelt voor geen maatregelen. Dus een beetje zoals bij de eerste golf

80% van de IC capaciteit van 1500 is 1200 Correct?
Tijd om van 1200 naar 1417 te gaan was 1 week in de eerste golf.

Als je dus bij 1200 mensen op de IC met corona een keer maatregelen gaat treffen, dan ben je dus gewoon te laat.

Vergeet trouwens niet dat die grafiek alleen Corona patienten op de IC laat zien. De reguliere IC bezetting kwam daar nog bovenop. (voordat je gaat roepen dat het dus blijkbaar allemaal wel mee viel)
  vrijdag 2 juli 2021 @ 15:42:40 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200169473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is in ieder geval goed om te zien dat men ook hier het belang van vaccinatie inziet.
Ben nu trouwens een beetje duf en heb flinke spierpijn in de arm waar ik het vaccin heb gehad. Het is niet niks zeg maar.
Mijn prognose is morgen heb je al heel wat minder last.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200169524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames

kijk naar de grafiek "bezetting IC bedden door de tijd heen".

Jij stelt voor geen maatregelen. Dus een beetje zoals bij de eerste golf

80% van de IC capaciteit van 1500 is 1200 Correct?
Tijd om van 1200 naar 1417 te gaan was 1 week in de eerste golf.

Als je dus bij 1200 mensen op de IC met corona een keer maatregelen gaat treffen, dan ben je dus gewoon te laat.

Vergeet trouwens niet dat die grafiek alleen Corona patienten op de IC laat zien. De reguliere IC bezetting kwam daar nog bovenop. (voordat je gaat roepen dat het dus blijkbaar allemaal wel mee viel)
Antistoffen was 0 ipv 80%. Echt meerdere redenen waarom het niet kan als de vaccins werkzaam zijn. En dat zijn ze.
pi_200169542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb begrepen dat dennennaaldenthee goed helpt.

Ik heb nog wat liggen 4,50Euro voor 100 gr excl verzenden ;)
pi_200169634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Antistoffen was 0 ipv 80%. Echt meerdere redenen waarom het niet kan als de vaccins werkzaam zijn. En dat zijn ze.
Begin vorige maand was dat 50% volgens Sanquin. Zal nu idd iets hoger liggen. 80% lijkt me overdreven.

Neemt niet weg dat het geen garantie is. Wat jij niet blijkt te begrijpen is dat een overheid het zich niet kan permitteren dit soort risico's te nemen met zijn bevolking. Ze moeten voorbereid zijn en actie ondernemen.
pi_200169661
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:52 schreef devlinmr het volgende:
Begin vorige maand was dat 50% volgens Sanquin. Zal nu idd iets hoger liggen. 80% lijkt me overdreven.
80%+ voor risicogroepen. De mensen die zegmaar in het ziekenhuis terecht komen.
pi_200169665
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mijn prognose is morgen heb je al heel wat minder last.
Ga ik ook vanuit. Had eigenlijk niet eens verwacht vandaag zo duf te zijn en zoveel spierpijn te hebben.
pi_200169685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:52 schreef devlinmr het volgende:
Neemt niet weg dat het geen garantie is. Wat jij niet blijkt te begrijpen is dat een overheid het zich niet kan permitteren dit soort risico's te nemen met zijn bevolking. Ze moeten voorbereid zijn en actie ondernemen.
Jij mist je selectiviteit.

Dezelfde informatie zou bij influenza niet tot deze conclusie leiden, waarom? Zeg jij het maar.
pi_200169709
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

80%+ voor risicogroepen. De mensen die zegmaar in het ziekenhuis terecht komen.
Er zijn ook genoeg jongeren in het ziekenhuis terechtgekomen. Minder, ja, maar als je alles vrijgeeft dan zouden dat er ook zomaar weer eens teveel kunnen worden.

Nogmaals, je kunt die gok niet wagen als overheid.
pi_200169730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mist je selectiviteit.

Dezelfde informatie zou bij influenza niet tot deze conclusie leiden, waarom? Zeg jij het maar.
Omdat influenza jongeren niet in deze hoeveelheden het ziekenhuis injaagd. Kap nou gewoon eens met je misplaatste influenzavergelijkingen
pi_200169760
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat dennennaaldenthee goed helpt.

Ik heb nog wat liggen 4,50Euro voor 100 gr excl verzenden ;)
^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')