De oorzaak van wel gevaccineerde zit bij sociale drukte - mensen die willen graag met vakantie, toegang naar grote eventementen enz. en mensen die veel te veel vertrouw in media, politiek, adviseurs, TV wetenschappers hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De oorzaak van niet vaccineren zit in de US veel dieper vooral bij de zwarte community.
Aldus de persoon die net een hele post met zichzelf debatteert om het debat ook nog eens te verliezenquote:
Niet op de man spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aldus de persoon die net een hele post met zichzelf debatteert om het debat ook nog eens te verliezen
Niet pseudo-modden. Zet maar gewoon een TR als je bezwaren hebt tegen een post, doe ik bij jou ookquote:
Je weet dat het niet de NOS is die dat zegt?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het kan nog erger : https://nos.nl/artikel/23(...)fe-door-deltavariant
CATASTROFE !!1!![]()
Ze schakelen een tandje bij met het verspreiden van angstpropaganda.
Deze mensen zijn levensgevaarlijk
Ze moesten helemaal niks, maar deden het wel. Vooral omdat dat lekker uitkwam met de door hun gevolgde anti-EU propagandacampagnes. Rusland had haar doktoren overigens beter thuis kunnen houden, want de Russen vielen met bosjes om. Maar goed, het is niet dat Poetin echt een fuck geeft om de Russische volksgezondheid, hij koopt immers liever nieuwe duikboten en straaljagers dan dat hij een fatsoenlijk zorgstelsel optuigt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang het behapbaar is voor de zorg gewoon geen maatregelen.
Op 80% iedereen weer max thuiswerken. Prima, heb ik nog respect voor, was wss met influenza periodes ook handig als beleidsmiddel.
Maar dat resulteert hier dan weer in kleinere zorg capaciteit omdat we graag efficiënt zijn, maar dat heeft zo zijn keerzijdes.
Ook over de wereld gezien helpt niemand elkaar. Zelfs niet binnen de EU. Hoor je niemand over...
Rusland en China moesten artsen sturen naar Italië, EU landen vonden het wel prima ofzo. Beetje geld sturen na afloop.
Ken eigenlijk vooral mensen die gewoon snappen dat vaccineren werkt tegen virussen. Dat ze vertrouwen hebben in de wetenschap lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
De oorzaak van wel gevaccineerde zit bij sociale drukte - mensen die willen graag met vakantie, toegang naar grote eventementen enz. en mensen die veel te veel vertrouw in media, politiek, adviseurs, TV wetenschappers hebben.
Je kunt alles wel social engineering noemen. Wappies bedienen zich daar net zo hard van en manipuleren cijfers en rapporten als de beste. Hell, ze hebben er een heel verdienmodel van weten te maken.quote:Social engineering dus – dat zeg ik vanaf het begin van dit hele Corona shitshow.
Dat ben ik met je eens. Maar graag wel op basis van feiten en niet op basis van wappie nieuwsquote:Mensen moeten het zelf weten, heb ik ook heel vaak hier al geschreven.
jij ook Bingoquote:Verder heb ik helemaal geen zin in 'discussie' te gaan, of saaie, waardeloze bekvechtjes met mensen zoals jou te hebben.
Fijn vakantie Trolivier!
Nu wil ik niet gelijk ontkennen dat het daar geen probleem kan worden. Weinig vaccinaties gezet immers.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het kan nog erger : https://nos.nl/artikel/23(...)fe-door-deltavariant
CATASTROFE !!1!![]()
Ze schakelen een tandje bij met het verspreiden van angstpropaganda.
Deze mensen zijn levensgevaarlijk
Dan ben je dus waarschijnlijk alweer te laatquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang het behapbaar is voor de zorg gewoon geen maatregelen.
Op 80% iedereen weer max thuiswerken. Prima, heb ik nog respect voor, was wss met influenza periodes ook handig als beleidsmiddel.
Niet zo zuigen ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aldus de persoon die net een hele post met zichzelf debatteert om het debat ook nog eens te verliezen
Wat jij waarschijnlijk acht valt nergens maar dan ook helemaal nergens uit op te merken. Onderbouw het vooral maar je baseert dit gewoon op onderbuik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan ben je dus waarschijnlijk alweer te laat
Ik wil Putin niet teveel ophemelen maar Mark Rutte zou het in Rusland niet beter doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze moesten helemaal niks, maar deden het wel. Vooral omdat dat lekker uitkwam met de door hun gevolgde anti-EU propagandacampagnes. Rusland had haar doktoren overigens beter thuis kunnen houden, want de Russen vielen met bosjes om. Maar goed, het is niet dat Poetin echt een fuck geeft om de Russische volksgezondheid, hij koopt immers liever nieuwe duikboten en straaljagers dan dat hij een fatsoenlijk zorgstelsel optuigt.
Dat lijkt mij een op de onderbuik gebaseerde stelling wat nergens uit op te merken is.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil Putin niet teveel ophemelen maar Mark Rutte zou het in Rusland niet beter doen.
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnamesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat jij waarschijnlijk acht valt nergens maar dan ook helemaal nergens uit op te merken. Onderbouw het vooral maar je baseert dit gewoon op onderbuik.
En ik ben klaar met op onderbuik gebaseerde maatregelen die negatieve effecten hebben op het leven.
Mijn prognose is morgen heb je al heel wat minder last.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is in ieder geval goed om te zien dat men ook hier het belang van vaccinatie inziet.
Ben nu trouwens een beetje duf en heb flinke spierpijn in de arm waar ik het vaccin heb gehad. Het is niet niks zeg maar.
Antistoffen was 0 ipv 80%. Echt meerdere redenen waarom het niet kan als de vaccins werkzaam zijn. En dat zijn ze.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
kijk naar de grafiek "bezetting IC bedden door de tijd heen".
Jij stelt voor geen maatregelen. Dus een beetje zoals bij de eerste golf
80% van de IC capaciteit van 1500 is 1200 Correct?
Tijd om van 1200 naar 1417 te gaan was 1 week in de eerste golf.
Als je dus bij 1200 mensen op de IC met corona een keer maatregelen gaat treffen, dan ben je dus gewoon te laat.
Vergeet trouwens niet dat die grafiek alleen Corona patienten op de IC laat zien. De reguliere IC bezetting kwam daar nog bovenop. (voordat je gaat roepen dat het dus blijkbaar allemaal wel mee viel)
Ik heb begrepen dat dennennaaldenthee goed helpt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is in ieder geval goed om te zien dat men ook hier het belang van vaccinatie inziet.
Ben nu trouwens een beetje duf en heb flinke spierpijn in de arm waar ik het vaccin heb gehad. Het is niet niks zeg maar.
Begin vorige maand was dat 50% volgens Sanquin. Zal nu idd iets hoger liggen. 80% lijkt me overdreven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Antistoffen was 0 ipv 80%. Echt meerdere redenen waarom het niet kan als de vaccins werkzaam zijn. En dat zijn ze.
80%+ voor risicogroepen. De mensen die zegmaar in het ziekenhuis terecht komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:52 schreef devlinmr het volgende:
Begin vorige maand was dat 50% volgens Sanquin. Zal nu idd iets hoger liggen. 80% lijkt me overdreven.
Ga ik ook vanuit. Had eigenlijk niet eens verwacht vandaag zo duf te zijn en zoveel spierpijn te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn prognose is morgen heb je al heel wat minder last.
Jij mist je selectiviteit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:52 schreef devlinmr het volgende:
Neemt niet weg dat het geen garantie is. Wat jij niet blijkt te begrijpen is dat een overheid het zich niet kan permitteren dit soort risico's te nemen met zijn bevolking. Ze moeten voorbereid zijn en actie ondernemen.
Er zijn ook genoeg jongeren in het ziekenhuis terechtgekomen. Minder, ja, maar als je alles vrijgeeft dan zouden dat er ook zomaar weer eens teveel kunnen worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
80%+ voor risicogroepen. De mensen die zegmaar in het ziekenhuis terecht komen.
Omdat influenza jongeren niet in deze hoeveelheden het ziekenhuis injaagd. Kap nou gewoon eens met je misplaatste influenzavergelijkingenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij mist je selectiviteit.
Dezelfde informatie zou bij influenza niet tot deze conclusie leiden, waarom? Zeg jij het maar.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dennennaaldenthee goed helpt.
Ik heb nog wat liggen 4,50Euro voor 100 gr excl verzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |