quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, maar toch denk ik dat de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit Rotterdam komt.
quote:De hoofdredactie zetelt sinds 2012 in Amsterdam, voorheen was Rotterdam de thuisbasis
Ben je thuis ook zo vermoeiend?quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat daar nu het hoofdkantoor zit, wilt niet zeggen dat het daar ook vandaan komt
Fusie ooit met het algemeen handelsblad uit Amsterdamquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, maar toch denk ik dat de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit Rotterdam komt.
Je begreep zelf ook wel dat ik dat bedoelde met mijn eerste post. Het vermoeiende is juist dat jij daar op reageerde met "Uhhh nee ze zitten nu in Amsterdam"quote:
Berghuis gewoon een lul vinden is wel een stuk makkelijker dan hem verdedigenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schoonpapa heeft een stuk of 1000 panden in z’n portefeuille gok ik.
huisjesmelker zou ik z'n schoonvader toch niet durven noemen, is toch wel van een andere dimensie wat hij doet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis gewoon een lul vinden is wel een stuk makkelijker dan hem verdedigen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-eind-2021-a4049465
[ afbeelding ]
Hier spreekt wel veel vertrouwen uit zegquote:Hebben de drie raadsleden zelf nog vertrouwen in het nieuwe stadionplan?
Postma: „Het is nu aan Feyenoord om het te laten zien. En het kan beide kanten opvallen.”
Simons: „De directie van Feyenoord heeft mij nog niet overtuigd dat ze er echt voor willen gaan. De gemeenteraad heeft geen nieuw stadion besteld, dat is de club.”
Tak: „De droom blijft een nieuw stadion, met een unieke gebiedsontwikkeling. Maar de gemeenteraad heeft geen invloed op de staalprijzen of krapte op de arbeidsmarkt. Het wordt de vingers kruisen.”
Het heeft vooral wat weg van een stare down waarbij de club en de gemeente wachten wie er het eerst met de ogen gaat knipperen om zo de ander de schuld te kunnen geven voor het eventuele mislukken van het plan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hier spreekt wel veel vertrouwen uit zeg
Laat hem maar gauw gaan, er is toch geen weg terug. Dan kan iedereen zich weer op Feyenoord richten.quote:
Ze moeten toch wachten op de raad van state, alleen maar logisch om die tijdlijnen wat meer recht te trekken met elkaar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het heeft vooral wat weg van een stare down waarbij de club en de gemeente wachten wie er het eerst met de ogen gaat knipperen om zo de ander de schuld te kunnen geven voor het eventuele mislukken van het plan.
zal eens tijd worden, de stad heeft ook gewoon baat bij zo'n groot project (het stadion zelf, en de omgeving die je er dan omheen kunt bouwen)quote:
Ik hoop niet dat je denkt dat hier een 2% hypotheek op afgesloten gaat worden. Dat gaat gewoon nog om hoge risico opslagen en dan kom je al snel richting de 6% verwacht ik. En met die 444mln gaan we het gezien de stijgende kosten van bouwmaterialen ook niet meer redden, dat wordt al snel 500mln of je moet nog meer concessies doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal eens tijd worden, de stad heeft ook gewoon baat bij zo'n groot project (het stadion zelf, en de omgeving die je er dan omheen kunt bouwen)
het geld is nagenoeg gratis, dus voor de maandlasten hoeven ze het niet te laten
Voor de gemeente niet hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat hier een 2% hypotheek op afgesloten gaat worden. Dat gaat gewoon nog om hoge risico opslagen en dan kom je al snel richting de 6% verwacht ik.
oh ik bedoel vanuit de gemeente hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat hier een 2% hypotheek op afgesloten gaat worden. Dat gaat gewoon nog om hoge risico opslagen en dan kom je al snel richting de 6% verwacht ik. En met die 444mln gaan we het gezien de stijgende kosten van bouwmaterialen ook niet meer redden, dat wordt al snel 500mln of je moet nog meer concessies doen.
De gemeente wil het blijkbaar zo graag dat ze steeds extra uitstel geven om de gaten die toch telkens in de business case blijken te zitten te verklaren/in te vullen.
Ahh, zo. Verkeerd begrepen. Die lenen voor een schijntje inderdaad.quote:
En begrijpelijk. Er valt met Feyenoord geen droog brood te verdienen. In ieder geval niet als je niet alle macht hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Ergens wel blij dat dat verhaal (volgens Krabby) met Amerikanen van de baan is.
Stukje azijn genot.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
En begrijpelijk. Er valt met Feyenoord geen droog brood te verdienen. In ieder geval niet als je niet alle macht hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |