Ben je alleen vanavond?quote:
Ik at een bak kwart met een appel en een sinaasappel, een paar hapje humus maar die was licht prikkelend, 2 librije ballen en een bakje salade. Dat was het voor vandaag.quote:
Voor mij ook een jeugdherinnering, dus ik zocht 'm er ook gericht bij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
Wij verkochten ze in de winkel. Zwaar! Al die grote stapels boeken van hemquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
Ja hallo dit kan zo niet!quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam geweest. Lekkere dingen gegeten, zonnebril gekocht, Moco geweest en nu weer blij thuis op de bank.
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je alleen vanavond?
Wij hadden bangers and mash
Behoord tot de mogelijkheiden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan zou ik een lekker griel of pizza bestellen
• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis.quote:
Pizza klinkt wel als een goed planquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja![]()
En dat was soort van gepland maar niet dat ik ook zo moe zou zijn en niet zou sporten.
Ik denk dat ie er de volgende keer dat we langs komen nog steeds staatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
En geen topic zonder......
horrortulpupdate!
[ afbeelding ]
De oude dame houdt stand
Haar strings zitten nog goed vastquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
En geen topic zonder......
horrortulpupdate!
[ afbeelding ]
De oude dame houdt stand
Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pizza klinkt wel als een goed planSoms als ik geen zin om te koken heb dan doe ik gewoon brood met een gebakken ei. Zoiets kan ook.
Dat zijn lekkere en makkelijke zakken iddquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zakken gegrilde groenten van bonduelle in de vriezer. Op nergenszinindagen in mijn ikprobeeraftevallenperiodes gooi ik een zak op een bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |