SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenpunt 1 eindstand:![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Kung gelooft er ook geen klote van zo te zien
En de lachwekkend correctie van Josequote:Op woensdag 30 juni 2021 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MatxinGOAT
En de toespeling van Wuyts.
Jij denkt dat ie zijn ploeggenoten aanzet tot het gebruiken van doping ja?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tadej Pogacar is de nieuwe Lance Armstrong.
Hoe saai zou hij dat wel niet vindenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:14 schreef Szura het volgende:
Waarom zou Mathieu in een tijdrit investeren
Check.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Als Pogaicar vandaag Van Aert verslaat krijgen we de rest van de Tour doping toespelingen van Wuyts.
Pogacar kan volgens mij ook beter dalen dan Remco?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik ooit zin zou hebben in Evenepoel in topvorm, maar als de Poog meedoet, dan graag ook een goede Remco.
Waarbij Teddy dan ook nog een punch/sprint heeft, dus hij is alsnog completer dan Remco.
Dat is niet zo lastig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogacar kan volgens mij ook beter dalen dan Remco?
Ja,quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogacar kan volgens mij ook beter dalen dan Remco?
Pogacar piekt natuurlijk richting de Tour en het draait bij Pogacar om de Tour. Niet om het Sloveens kampioenschap tijdrijden.quote:
Kan zich beter richten op ritzeges nu!quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:17 schreef Halcon het volgende:
Blijft Wilco keer op z'n fiets zitten, verknalt 'ie het zo in de tijdrit.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pogacar piekt natuurlijk richting de Tour en het draait bij Pogacar om de Tour. Niet om het Sloveens kampioenschap tijdrijden.
Thijs Zonneveld
Gaat zich heruitvinden als massasprinter.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan zich beter richten op ritzeges nu!
Wie zegt inderdaad dat hij daar voluit is gegaan? Misschien gewoon laatste puntjes op die i gezet wat betreft materiaal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pogacar piekt natuurlijk richting de Tour en het draait bij Pogacar om de Tour. Niet om het Sloveens kampioenschap tijdrijden.
Thijs Zonneveld
Sowieso. Wilco als klassementsrenner in de Tour is toch kansloos.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan zich beter richten op ritzeges nu!
Ik snap dat 3 disciplines druk is, maar 1 keertje in een windtunnel zitten moet toch nog wel lukken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Mathieu had dit spel hier gewonnen als hij zich iets meer op de tijdrit had gericht.
Gaat hij zich na Tokio op richtenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Mathieu had dit spel hier gewonnen als hij zich iets meer op de tijdrit had gericht.
Moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:19 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht iets van 29 sec achter Poog op de 3km
Lekker ben jij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Faalhaas Van Aert
Pogacar deelt hier een tik uit
Zal wel voor later zijn, had tot nu toe natuurlijk ook niet veel meerwaarde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik snap dat 3 disciplines druk is, maar 1 keertje in een windtunnel zitten moet toch nog wel lukken?
Hijzelf.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie zegt inderdaad dat hij daar voluit is gegaan?
Ik had er gewoon meer van verwacht, mag het?quote:
Alsof dat Sloveense kampioenschap hem en UAE iets boeit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je zo kunt rondrijden, pak je dat Sloveense kampioenschap ook wel op halve kracht.
Precies, totaal ook niet in lijn met al zijn andere tijdritten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie zegt inderdaad dat hij daar voluit is gegaan? Misschien gewoon laatste puntjes op die i gezet wat betreft materiaal.
Waarom rijdt ie hem dan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof dat Sloveense kampioenschap hem en UAE iets boeit.
En dan had hij gewonnen denk je?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik snap dat 3 disciplines druk is, maar 1 keertje in een windtunnel zitten moet toch nog wel lukken?
Nee, maar wel een stuk(je) sneller geweest vermoedelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan had hij gewonnen denk je?
Soort training, materiaal testen enzoquote:
Niet echt de stijl van een wereldtopper om niet voluit te gaan in dat soort wedstrijden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie zegt inderdaad dat hij daar voluit is gegaan? Misschien gewoon laatste puntjes op die i gezet wat betreft materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |