Dat kunnen ze beter eerst de horeca eens controleren op QR controle. Dat heb ik echt nog maar een keer hoeven laten zien. Niet dat ik veel in de horeca kom maar dan nog.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Winkels is makkelijk. 2x controleren . niet goed? > Week sluiten
Openbare ruimte in winkelcentrum heeft een eigenaar >> beveiliger er bij, zo niet 4000 euro per dag boete.
Alternatief is anders toch weer lockdown van openbare leven

Ze zijn dan ook nutteloos.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot nu toe 4 klanten gezien waarvan 1 er een mondkapje op had

Stoer!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Zag vandaag de eerste mondkapjes alweer in de supermarkt.
Ga hem zelf alleen dragen als iemand mij aanspreekt.

Hier ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef deedeetee het volgende:
Iedereen had een mondkapje op in de jumbo.

Hier ook alhoewel ik dat niet verwacht had aangezien die jumbo tegen een kansenwijk aan ligt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef deedeetee het volgende:
Iedereen had een mondkapje op in de jumbo.

Toch wel een aanzienlijk verschil tussen DLD (met medische mondkapjes) en NL:quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:51 schreef Nober het volgende:
Ze zijn dan ook nutteloos.
Bron: Van Dissel
Zelfgebreide mondkapjes helpen inderdaad niet. Maar ja, medische mogen nog steeds niet in Nederlandquote:7-Tage-Inzidenz BRD: 169,6 (+15,4)
7-Tage-Inzidenz Bergen (NL): 825,4
7-Tage-Inzidenz Gennep (NL): 1.169,9

Dat zie ik echt nooit, mensen winkelend met handschoentjes.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iedereen mondkapjes op. Veel papieren exemplaren, denk dat veel mensen hun stoffen mondkapjes kwijt zijn?
En wat heel bezorgde mensen gespot die winkelden met wegwerp handschoentjes aan. Tja… als jij je daar goed bij voelt… handen wassen na afloop werkt net zo goed.

Vrouwen lippen😍quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:18 schreef Tyr80 het volgende:
Iedereen had hier wel iets op / aan, maar bijna allemaal verkeerd. Heel wat neuzen gezien en zelfs wat lippen.

Heb zelf nieuwe stoffen gekocht. Heb hele fijne nu met metalen neusje en verstelbare oorlusjes van Gymsharkquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iedereen mondkapjes op. Veel papieren exemplaren, denk dat veel mensen hun stoffen mondkapjes kwijt zijn?
En wat heel bezorgde mensen gespot die winkelden met wegwerp handschoentjes aan. Tja… als jij je daar goed bij voelt… handen wassen na afloop werkt net zo goed.

quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

Epicentrum van alle maatschappelijke subgroepen waar je een beetje sociaal meedoen met de maatregelen helaas niet van kunt verwachten.quote:

Nee. Die komt niet uit de kelder van de samenleving. Gr gr.quote:

Je moederquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:55 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee. Die komt niet uit de kelder van de samenleving. Gr gr.
de jemoeder jankopmerking zag iedere blinde ook aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |