Heb zelf nieuwe stoffen gekocht. Heb hele fijne nu met metalen neusje en verstelbare oorlusjes van Gymsharkquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iedereen mondkapjes op. Veel papieren exemplaren, denk dat veel mensen hun stoffen mondkapjes kwijt zijn?
En wat heel bezorgde mensen gespot die winkelden met wegwerp handschoentjes aan. Tja… als jij je daar goed bij voelt… handen wassen na afloop werkt net zo goed.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iedereen mondkapjes op. Veel papieren exemplaren, denk dat veel mensen hun stoffen mondkapjes kwijt zijn?
En wat heel bezorgde mensen gespot die winkelden met wegwerp handschoentjes aan. Tja… als jij je daar goed bij voelt… handen wassen na afloop werkt net zo goed.
Epicentrum van alle maatschappelijke subgroepen waar je een beetje sociaal meedoen met de maatregelen helaas niet van kunt verwachten.quote:
Nee. Die komt niet uit de kelder van de samenleving. Gr gr.quote:
Je moederquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:55 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee. Die komt niet uit de kelder van de samenleving. Gr gr.
de jemoeder jankopmerking zag iedere blinde ook aankomen.
Ga nou geen andere mensen belachelijk maken als je zelf bijna 40 bent en nog in een supermarkt werktquote:
Ik maak niemand belachelijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:28 schreef A6 het volgende:
[..]
Ga nou geen andere mensen belachelijk maken als je zelf bijna 40 bent en nog in een supermarkt werkt
Faalhaas
Draag je mondmasker.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Ga hem zelf alleen dragen als iemand mij aanspreekt.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:52 schreef the-eye het volgende:
Zijn mondkapjes verplicht of is het een verzoek?
Ik weet nergens van enzo
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:52 schreef the-eye het volgende:
Ik weet nergens van enzo
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:52 schreef the-eye het volgende:
Ik weet nergens van enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |