abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2021 @ 02:25:58 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202065281
Que ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202065583
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:32 schreef Tyr80 het volgende:
Wat is de gedachte achter het niet goed dragen (neus vrij, of vol op de kin), zijn dat protestsignalen?
Nou ik heb een bril en wat ik ook heb gedaan met dat ding, de glazen beslaan. Dus om fatsoenlijk te kunnen zien moet ik of constant mijn glazen condensvrij maken, of mondkapje ietsje verder van mijn neus trekken. Ik probeer het wel altijd zo goed mogelijk te doen.
  zondag 7 november 2021 @ 07:26:13 #223
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202065586
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 07:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nou ik heb een bril en wat ik ook heb gedaan met dat ding, de glazen beslaan. Dus om fatsoenlijk te kunnen zien moet ik of constant mijn glazen condensvrij maken, of mondkapje ietsje verder van mijn neus trekken. Ik probeer het wel altijd zo goed mogelijk te doen.
Zal eens opletten of het allemaal brildragers zijn dan, maar denk het niet. Heb ook een bril, schijtirritant dat beslaan idd.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202065603
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 07:26 schreef Tyr80 het volgende:

Zal eens opletten of het allemaal brildragers zijn dan, maar denk het niet. Heb ook een bril, schijtirritant dat beslaan idd.
Ik stap net in de trein. Man naast me draagt mondkapje alleen over zijn mond. Tsja. Open fok op mobiel, lees opmerking over brildragers. Kijk opzij. Verrek, meneer draagt een bril. Theorie tot nu toe 100% waar 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202065611
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 07:26 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Het zijn zeker niet allemaal brildragers ;) Sommigen lopen ook echt in de winkel zo van kijk mij eens een badass zijn :')
pi_202065961
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal er vooral aan liggen waar je supermarkt gesitueerd is. In een drukke stad (met veel van die waardeloze BOA's) zal de muilkorfdracht wat groter zijn dan in een gemoedelijk dorp.
Ik verwacht dat in de stad meer weigeraars zijn dan in een dorp. Wij zijn gewoon relaxed en maken ons niet druk om even tien minuten een lapje te dragen.
pi_202066760
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal er vooral aan liggen waar je supermarkt gesitueerd is. In een drukke stad (met veel van die waardeloze BOA's) zal de muilkorfdracht wat groter zijn dan in een gemoedelijk dorp.
Of omgekeerd, dat mensen in een dorp elkaar kennen is zich eerder conformeren in openbare plekken. Heb amper boa’s bij winkels gezien in grote steden.
.
  zondag 7 november 2021 @ 11:19:15 #228
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_202067194
Gisteren in de buurtjumbo iedereen mondkapje, daarnet ff naar de lidl in t centrum en daar liep niet iedereen met mondkapje op. Kwam zelfs een bejaarde vrouw de winkel uit zonder, maar die keek ook vreemd uit haar ogen dus mss al lichtelijk dement ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_202070846
Net online boodschappen besteld die woensdag bezorgd worden. Van maandag tot woensdag was alleen het maandagslot vanaf 18.00uur vol. Best bijzonder, want online lijkt het alsof hele groepen beloven geen voet meer in een supermarkt te zetten zolang je daar een mondkapje op moet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202082284
Bij mij in de buurt in de ene supermarkt iedereen mondkapjes op en de andere supermarkt nog geeneens 1/3.

De één is bij ons dan ook een keurige supermarkt (Hoogvliet) en de ander een pauper supermarkt (Jumbo). Rara, waar werden de minste mondkapjes gedragen...
pi_202083350
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 07:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik stap net in de trein. Man naast me draagt mondkapje alleen over zijn mond. Tsja. Open fok op mobiel, lees opmerking over brildragers. Kijk opzij. Verrek, meneer draagt een bril. Theorie tot nu toe 100% waar 8-)
Ik geloof niet zo in de werking van mondkapjes, afstand houden werkt veel beter.
Dus privé heb ik stoffen flut mondkapjes waar je zo doorheen blaast (en dus de bril niet doen beslaan) en houd ik afstand.
Op mijn werk het goede spul wat wel zaken tegenhoudt en daar doe ik een hulpstukje onder, anders loop ik inderdaad voortdurend in de mist.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202090299
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik geloof niet zo in de werking van mondkapjes, afstand houden werkt veel beter.
Dus privé heb ik stoffen flut mondkapjes waar je zo doorheen blaast (en dus de bril niet doen beslaan) en houd ik afstand.
Op mijn werk het goede spul wat wel zaken tegenhoudt en daar doe ik een hulpstukje onder, anders loop ik inderdaad voortdurend in de mist.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
pi_202094841
Sommige hebben mondkapjes. 35% schat ik
Afstand is niet anders dan normaal.

Hier hebben ze schijt aan propaganda😆
pi_202094927
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
doe hem dan niet op, zelfde effect :')
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:32:41 #235
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_202148994
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:43 schreef mschol het volgende:

[..]
doe hem dan niet op, zelfde effect :')
Inderdaad. Een luchtwegvirus heeft zo een ontsnappingsroute :+

Vandaag was ik de enige zonder mondkapje in een drukke Lidl. Niemand die er iets van zegt, maar je ziet ze kijken :M
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 12 november 2021 @ 20:46:43 #236
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_202149294
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net online boodschappen besteld die woensdag bezorgd worden. Van maandag tot woensdag was alleen het maandagslot vanaf 18.00uur vol. Best bijzonder, want online lijkt het alsof hele groepen beloven geen voet meer in een supermarkt te zetten zolang je daar een mondkapje op moet.
Ik durf nu eindelijk weer eens een supermarkt in te gaan.. vooral rond half 8 is het super relaxed boodschappen doen. Loopt amper iemand. Laat iedereen maar lekker online bestellen :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:27:19 #237
65846 Bocaj
47th President.
pi_202465932
Foute beslissing om vanmiddag inkopen te doen... alles druk en alles vol... Supermarkt en winkelcentrum...
Het lijkt wel of er iemand jarig is... <O) 8} oO/
Ook nog regen en schemering en beslagen autoruiten met in- en uitparkeren...

Vraag mij ook altijd maar weer af waarom ik zaterdagmorgen wakker wordt zonder ontbijt in huis... Alles opper de pop! :')
Dan 'draai' je een halve dag op koffie (stuiter de stuiter) totdat inkopen gedaan zijn...

En jullie? Nou niet zeggen dat je het laat brengen.... :')
pi_202466121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:32 schreef Tyr80 het volgende:
Wat is de gedachte achter het niet goed dragen (neus vrij, of vol op de kin), zijn dat protestsignalen?
Wat mij betreft komen er doodseskaders voor dat soort dingen zet hem dan niet op. Al die bejaarde mannen die hun neus vrijhouden. Dat zijn geen protestsignalen maar gewoon stupiditeit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 4 december 2021 @ 16:51:17 #239
65846 Bocaj
47th President.
pi_202466201
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:45 schreef vipergts het volgende:
Al die bejaarde mannen die hun neus vrijhouden.
Ach, die snappen er vaak ook geen zak meer van... (De mond is wel het belangrijkste lijkt mij voor je omgeving...)
pi_202466289
Een paar stumperds die geen mondkapje dragen....overgrote deel wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')