Nou ik heb een bril en wat ik ook heb gedaan met dat ding, de glazen beslaan. Dus om fatsoenlijk te kunnen zien moet ik of constant mijn glazen condensvrij maken, of mondkapje ietsje verder van mijn neus trekken. Ik probeer het wel altijd zo goed mogelijk te doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:32 schreef Tyr80 het volgende:
Wat is de gedachte achter het niet goed dragen (neus vrij, of vol op de kin), zijn dat protestsignalen?

Zal eens opletten of het allemaal brildragers zijn dan, maar denk het niet. Heb ook een bril, schijtirritant dat beslaan idd.quote:Op zondag 7 november 2021 07:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou ik heb een bril en wat ik ook heb gedaan met dat ding, de glazen beslaan. Dus om fatsoenlijk te kunnen zien moet ik of constant mijn glazen condensvrij maken, of mondkapje ietsje verder van mijn neus trekken. Ik probeer het wel altijd zo goed mogelijk te doen.

Ik stap net in de trein. Man naast me draagt mondkapje alleen over zijn mond. Tsja. Open fok op mobiel, lees opmerking over brildragers. Kijk opzij. Verrek, meneer draagt een bril. Theorie tot nu toe 100% waarquote:Op zondag 7 november 2021 07:26 schreef Tyr80 het volgende:
Zal eens opletten of het allemaal brildragers zijn dan, maar denk het niet. Heb ook een bril, schijtirritant dat beslaan idd.

Het zijn zeker niet allemaal brildragersquote:Op zondag 7 november 2021 07:26 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zal eens opletten of het allemaal brildragers zijn dan, maar denk het niet. Heb ook een bril, schijtirritant dat beslaan idd.
 Sommigen lopen ook echt in de winkel zo van kijk mij eens een badass zijn
 Sommigen lopen ook echt in de winkel zo van kijk mij eens een badass zijn   

Ik verwacht dat in de stad meer weigeraars zijn dan in een dorp. Wij zijn gewoon relaxed en maken ons niet druk om even tien minuten een lapje te dragen.quote:Op zondag 7 november 2021 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal er vooral aan liggen waar je supermarkt gesitueerd is. In een drukke stad (met veel van die waardeloze BOA's) zal de muilkorfdracht wat groter zijn dan in een gemoedelijk dorp.

Of omgekeerd, dat mensen in een dorp elkaar kennen is zich eerder conformeren in openbare plekken. Heb amper boa’s bij winkels gezien in grote steden.quote:Op zondag 7 november 2021 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal er vooral aan liggen waar je supermarkt gesitueerd is. In een drukke stad (met veel van die waardeloze BOA's) zal de muilkorfdracht wat groter zijn dan in een gemoedelijk dorp.

Ik geloof niet zo in de werking van mondkapjes, afstand houden werkt veel beter.quote:Op zondag 7 november 2021 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stap net in de trein. Man naast me draagt mondkapje alleen over zijn mond. Tsja. Open fok op mobiel, lees opmerking over brildragers. Kijk opzij. Verrek, meneer draagt een bril. Theorie tot nu toe 100% waar

Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in de werking van mondkapjes, afstand houden werkt veel beter.
Dus privé heb ik stoffen flut mondkapjes waar je zo doorheen blaast (en dus de bril niet doen beslaan) en houd ik afstand.
Op mijn werk het goede spul wat wel zaken tegenhoudt en daar doe ik een hulpstukje onder, anders loop ik inderdaad voortdurend in de mist.

doe hem dan niet op, zelfde effectquote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in de werking van mondkapjes, afstand houden werkt veel beter.
Dus privé heb ik stoffen flut mondkapjes waar je zo doorheen blaast (en dus de bril niet doen beslaan) en houd ik afstand.
Op mijn werk het goede spul wat wel zaken tegenhoudt en daar doe ik een hulpstukje onder, anders loop ik inderdaad voortdurend in de mist.

Inderdaad. Een luchtwegvirus heeft zo een ontsnappingsroutequote:

Ik durf nu eindelijk weer eens een supermarkt in te gaan.. vooral rond half 8 is het super relaxed boodschappen doen. Loopt amper iemand. Laat iedereen maar lekker online bestellenquote:Op zondag 7 november 2021 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net online boodschappen besteld die woensdag bezorgd worden. Van maandag tot woensdag was alleen het maandagslot vanaf 18.00uur vol. Best bijzonder, want online lijkt het alsof hele groepen beloven geen voet meer in een supermarkt te zetten zolang je daar een mondkapje op moet.

Wat mij betreft komen er doodseskaders voor dat soort dingen zet hem dan niet op. Al die bejaarde mannen die hun neus vrijhouden. Dat zijn geen protestsignalen maar gewoon stupiditeit.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:32 schreef Tyr80 het volgende:
Wat is de gedachte achter het niet goed dragen (neus vrij, of vol op de kin), zijn dat protestsignalen?

Ach, die snappen er vaak ook geen zak meer van... (De mond is wel het belangrijkste lijkt mij voor je omgeving...)quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:45 schreef vipergts het volgende:
Al die bejaarde mannen die hun neus vrijhouden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |