quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:18 schreef xzaz het volgende:
Vooral haar opmerking ooit eens (bron?) dat ze ook zo moeilijk heeft gehad vroeger omdat ze niet kon kiezen tussen welke twee universiteiten ze moest kiezen![]()
https://www.bnr.nl/podcas(...)emma-van-sigrid-kaag
Ik ben helemaal niet verbaasd. Dit dacht ik al vanaf het begin, maar toen ik en anderen het uitspraken werden we verguisd door de D66 aanhang.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
We kunnen nu natuurlijk allemaal verbaasd zijn dat er toch invloed is uitgeoefend maar dan zijn we zelf naïef.
Tja, niet dat Klaver nu gaat weigeren met Kaag samen te regeren, dus maakt niet uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:57 schreef CryptoPunk het volgende:
Een paar jaar geleden mocht de docu over Klaver vlak voor de verkiezingen niet worden uitgezonden.
Waarnaartoe?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:26 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verbaasd. Dit dacht ik al vanaf het begin, maar toen ik en anderen het uitspraken werden we verhuisd door de D66 aanhang.
Mwa, Wilders zorgt wel dat het merendeel van de bevolking dit tegenkomt, op fb en twitter.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zoveelste bewijs dat de media vuistdiep in de reet van de linkse politieke partijen zit. Maar ook niet verwonderlijk als je ziet wie de "managers" zijn, het is een ons kent ons kliekje, baantjes worden verdeeld en ze houden elkaar allemaal een hand boven het hoofd. Toch apart dat de downplayers hier wel altijd afgeven op websites zoals Geenstijl, want dat is onbetrouwbare media, maar ondertussen is die hele NPO kliek al heel wat meer betrapt op manipuleren, nepnieuws en propaganda.
Het feit dat dit ook weer uit de hoek van Geenstijl moet komen en niet één van al die andere journalisten die Nederland rijk is en allemaal de mogelijkheid hadden om een WOB verzoek te doen zegt ook al veel.
Helaas gaat ze er, zoals altijd, weer mee wegkomen. Tijdens de verkiezingscampagne kon je geen website openen om daar tientallen positieve Kaag artikelen te lezen, voor dit nieuws moet je echt zoeken op sommige nieuwswebsites. Het merendeel van Nederland zal dit nieuws weer "missen" en het D66/linkse trollen leger op internet zal ervoor zorgen dat de critici op internet weer de kop wordt ingedrukt. En alles blijft zoals het was, totdat het volgende puntje van de kolossale ijsberg uitlekt en dan herhalen we het riedeltje weer.
Je vergeet de D66 rechtersquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
We kunnen nu natuurlijk allemaal verbaasd zijn dat er toch invloed is uitgeoefend maar dan zijn we zelf naïef.
De hele npo wordt gerund door d66'ers op sleutelposities. Al die mensen hebben hun positie te danken aan hun D66 lidmaatschap. En natuurlijk zijn er dan ongeschreven regels dat je ook wat terug moet doen voor de partij wanneer dat wordt verlangd. Aangezien deze mensen over X aantal jaar weer een ander leuk baantje nodig hebben doen ze dat.
Zo gaan die dingen in bananenrepublieken.
"Can't blame them for trying" is typisch neoliberaal. Een democratische partij moet zelfmatiging aangaande macht geinternaliseerd hebben, zo niet dan is er sprake van een zorgwekkend gebrek aan democratische mindset.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt helemaal.
[..]
Absoluut. Maar dan zegt dat nog steeds wel boekdelen over de integriteit van die subjecten.
Dat "can't blame them for trying" is echt absurd.
Geleerd van Teflon Mark. Zorg dat je genoeg pionnen hebt die geofferd kunnen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:05 schreef superniger het volgende:
Kaag gaat Sjoerd Sjoerdsma opofferen.
[ twitter ]
Nee, geen enkele reden om te denken dat het op deze schaal gebeurt. Daarvoor heb je echt partijfanatici nodig bij de Staatsomroep.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef JaapKroket het volgende:
Is het niet naief te denken dat dit zou gebeuren bij welke partij dan ook? Of hebben we zin weer lekker te bashen en verzuurd te doen?
Bij Forum en de PVV niet. Die worden eenzijdig negatief belicht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef JaapKroket het volgende:
Is het niet naief te denken dat dit zou gebeuren bij welke partij dan ook? Of hebben we zin weer lekker te bashen en verzuurd te doen?
Vind het vooral vreemd van de VPRO. Als ik c(h)ampagneleider was geweest van een partij had ik hoogstwaarschijnlijk ook geprobeerd de boel wat op te fraaien. De reactie van Kaag van vanmiddag en het uitblijven van verdere reacties van D66'ers helpen echter ook niet echt. Met name dat leugentje over het niet gezien hebben van de docu, het afschuiven op het campagneteam en dan nog dat debiele 'afkopen' van het niet dragen van de gordel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef JaapKroket het volgende:
Nee hoor, die hebben PowNed en WNL.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bij Forum en de PVV niet. Die worden eenzijdig negatief belicht.
Kaag trekt altijd haar handen er vanaf. Heeft ze nog niet gevraagd of ze niet toevallig in Niger zat toen dit speelde?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef Raw85 het volgende:
Vind het vooral vreemd van de VPRO. Als ik c(h)ampagneleider was geweest van een partij had ik hoogstwaarschijnlijk ook geprobeerd de boel wat op te fraaien. De reactie van Kaag van vanmiddag en het uitblijven van verdere reacties van D66'ers helpen echter ook niet echt. Met name dat leugentje over het niet gezien hebben van de docu, het afschuiven op het campagneteam en dan nog dat debiele 'afkopen' van het niet dragen van de gordel.
Als Wilders wordt geïnterviewd door de Telegraaf eist zijn woordvoerder ook gewoon inzage voor publicatie. Vergis je daar niet in.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bij Forum en de PVV niet. Die worden eenzijdig negatief belicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |