Alsof mensen dan naar een uren durende docu over een minister gaan kijken. Er hebben maar driehonderdduizend mensen naar gekeken. Veelal mensen die Kaag toch al leuk vonden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je overschat nu de gemiddelde D66 stemmer. Of überhaupt de gemiddelde stemgerechtigde.
Het opvoeren van oncontroleerbare "kennissen die" is een vaste klassieker hier.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:03 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb het niet gemanipuleerd.
Vergeet niet alle extra commercials dankzij de gulle donateur.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alsof mensen dan naar een uren durende docu over een minister gaan kijken. Er hebben maar driehonderdduizend mensen naar gekeken. Veelal mensen die Kaag toch al leuk vonden.
Het had ook helemaal geen effect in die tijd. D66 begon pas te klimmen in peilingen toen de debatten begonnen.
Die daar ook zeer open en eerlijk over wasquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vergeet niet alle extra commercials dankzij de gulle donateur.
Met naam en toenaam bekend inclusief de hoogte van zijn donatie. En anders dan bij, zeg, het CDA zonder dat hij het partijprogramma mocht aanpassen,.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn ook de vaste klassiekers wanneer het misstanden van D66 betreft.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het opvoeren van oncontroleerbare "kennissen die" is een vaste klassieker hier.
Welke misstanden van D66?quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:18 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn ook de vaste klassiekers wanneer het misstanden van D66 betreft.
Fijne dag nog gewenst.
Klopt. Ik zie dat dan ook niet als problematisch.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die daar ook zeer open en eerlijk over was
Door o.a een ''onafhankelijke organisatie'', Hackdefense.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is een vrouw met een uitgesproken mening die een hoge positie bekleedt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kaag is een walgelijke hautaine en schijnheilige hypocriet.
Daar is niets irrationeels aan.
Ik gebruikte de woorden hautain, schijnheilig, hypocriet en walgelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een vrouw met een uitgesproken mening die een hoge positie bekleedt.
Ik begrijp dat jij dat buitengewoon eng en intimiderend vindt.
Dan ben je ook goedgelovig als ik een politicus, BNer oid in de media wat hoor zeggen ga ik er al vanuit dat het opgepoetst is om zo goed mogelijk voor de dag te komen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:42 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ken wel mensen om mij heen die op haar hebben gestemd omdat ze zo onder de indruk waren van haar 'oprechtheid' in de documentaire. 'zo indrukwekkend', 'zo'n krachtige vrouw', dat soort argumenten.
Puur gebaseerd op deze uitzending.
Je kan Kaag moeilijk betichten dat ze deze kans rook en hem als een opportunistische politici nam. Dat doen ze allemaal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:55 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook erger vanuit de VPRO. Gewoon het afglijden van de journalistieke normen van een omroep die natuurlijk wel progressief is, maar nog wel journalistieke pretenties heeft. Als het lijdend voorwerp van jouw werk intern over jou schrijft: "Het is een betrouwbare en dienstbare jongen die doet wat hem opgedragen wordt". Dan kun je beter de journalistiek verlaten en gewoon hamburgers gaan bakken of zo, daar hebben ze dat soort mensen altijd nodig.
Dat ze bij die omroep blijkbaar met elkaar zitten te vergaderen en zeggen: dit is iets wat wij moeten doen, dit is een zinvolle invulling van onze taak. Veel erger eigenlijk dat een omroep en BuZa (!) als reclamebureau voor een partij optreden, dan dat die partij daar dankbaar gebruik van maakt. En dat Slob daarover de Kamer verkeerd informeert.
Ik vind Kaag ook kut maar kan het D66 ook moeilijk kwalijk nemen dat ze deze kans hebben aangegrepen. Ik zou denk ik ook niet gezegd hebben: "Bedankt voor het aanbod VPRO, maar ik geloof in journalistiek, dus laat mij maar zien met alle haken en ogen, en ik zie het eindproduct wel als het op tv komt. Laat maar weten wanneer de uitzenddatum is" Als het mij wordt aangeboden om nog net niet zelf de regie te voeren. Kom op!
Ik weet ook geen oplossing verder, behalve gewoon inderdaad doorgaan met die race to the bottom, zeker met nieuwe omroepen zoals ON. Gewoon keihard nog lager inzetten, nog platter populisme bedrijven, gewoon herzuilen. Het land is er blijkbaar aan toe.
Natalie Righton,Twan Huys, Nadia Moussaid, Janine Abbring, Jort Kelder, Arjen Lubach, ze zien het allemaal als hun taak om 'het populisme' te bestrijden en de waarheid is ondergeschikt, de ooit dwarse omroep predikt schaamteloos het evangelie van centrumrechts dat in nauwe samenwerking met het internationale grootkapitaal een radicale verandering van zowel de samenleving als de staatsvorm voorstaat. Ze gaan dan ook allemaal braaf op FvD corvee,quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:55 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook erger vanuit de VPRO. Gewoon het afglijden van de journalistieke normen van een omroep die natuurlijk wel progressief is, maar nog wel journalistieke pretenties heeft. Als het lijdend voorwerp van jouw werk intern over jou schrijft: "Het is een betrouwbare en dienstbare jongen die doet wat hem opgedragen wordt". Dan kun je beter de journalistiek verlaten en gewoon hamburgers gaan bakken of zo, daar hebben ze dat soort mensen altijd nodig.
Dat ze bij die omroep blijkbaar met elkaar zitten te vergaderen en zeggen: dit is iets wat wij moeten doen, dit is een zinvolle invulling van onze taak.
Je zou een punt hebben ware het niet dat de politiek en D66 in het bijzonder zich de publieke omroep hebben toegeeigend en voortdurend met hun vingers nog vies van waar die eerder ingezeten hebben in de pap zitten. Dit is gewoon een corrupte bende, de PO en het partijkartel samen.quote:Veel erger eigenlijk dat een omroep en BuZa (!) als reclamebureau voor een partij optreden, dan dat die partij daar dankbaar gebruik van maakt. En dat Slob daarover de Kamer verkeerd informeert.
Ik vind Kaag ook kut maar kan het D66 ook moeilijk kwalijk nemen dat ze deze kans hebben aangegrepen. Ik zou denk ik ook niet gezegd hebben: "Bedankt voor het aanbod VPRO, maar ik geloof in journalistiek, dus laat mij maar zien met alle haken en ogen, en ik zie het eindproduct wel als het op tv komt. Laat maar weten wanneer de uitzenddatum is" Als het mij wordt aangeboden om nog net niet zelf de regie te voeren. Kom op!
We hebben dan ook een heel fijn omroepbestel laten kapen door de politieke partijen. Ze moeten ophouden te doen alsof ze objectief zijn, ze moeten ophouden met belangenverstrengelen en weer pluriform worden. Als er pluriformiteit is is het prima om vanuit gekleurd perspectief tv te maken. Dan wordt zo'n docu wellicht ook nog gemaakt, maar dan voor de AVRO of zo, maar vervolgens helemaal afgemaakt in een satirisch programma van de dwarse VPRO.quote:Ik weet ook geen oplossing verder, behalve gewoon inderdaad doorgaan met die race to the bottom, zeker met nieuwe omroepen zoals ON. Gewoon keihard nog lager inzetten, nog platter populisme bedrijven, gewoon herzuilen. Het land is er blijkbaar aan toe.
Geen enkele politicus geeft een uitgebreid interview (of in het geval van Kaag, een kijkje achter de schermen) zonder vooraf inzage te eisen. Dat gebeurt niet, punt. Ook politici die nu het hardst schreeuwen - zoals die van de PVV - willen eerst inzage in wat er wordt gepubliceerd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan Kaag moeilijk betichten dat ze deze kans rook en hem als een opportunistische politici nam. Dat doen ze allemaal.
Dat is het punt toch niet? Dat het altijd zo gebeurt? Ik denk dat het merendeel van de mensen hier dat helemaal dikke prima vindt. Maar breng het dan ook zo. En lieg er niet over. Dan krijg je achteraf dit gezeur. Had gewoon voorkomen kunnen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen enkele politicus geeft een uitgebreid interview (of in het geval van Kaag, een kijkje achter de schermen) zonder vooraf inzage te eisen. Dat gebeurt niet, punt. Ook politici die nu het hardst schreeuwen - zoals die van de PVV - willen eerst inzage in wat er wordt gepubliceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |