SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb loonstrookje al gekregen, dus ik moet vandaag mn vakantiegeld en overuren van afgelopen periode krijgenquote:
Griekenlandquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
waar zal ik deze zomer eens een weekje naartoe gaan?
Is me te ver rijdenquote:
De Eifelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Achtertuinistanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Flauw.quote:
Vakantiegeld krijg jij niet in mei ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb loonstrookje al gekregen, dus ik moet vandaag mn vakantiegeld en overuren van afgelopen periode krijgen
zo ben ik.quote:
Ik wilde zeggen balkonia, maar ik heb geen balkon meer.quote:
Ijsland lijkt me ook wel interessantquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen balkonia, maar ik heb geen balkon meer.(badamtsssj)
Nee, ik heb nog niets geboekt, wil misschien eind dit jaar naar IJsland oid en misschien ga ik wel helemaal nergens heen.
Zien ze meteen ook hoe laat je naar bed gaat, wat je eet en wat je tindert.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Bug CoronaCheck-app opgelost: vaccinatiebewijzen kunnen worden aangemaakt
De problemen met de CoronaCheck-app zijn opgelost: de achterstand in de datatoevoer naar het RIVM is weggewerkt. Dat meldt GGD GHOR.
"Iedereen die bij de GGD is gevaccineerd kan nu in de CoronaCheck-app en op MijnRIVM zien dat zij zijn gevaccineerd, wanneer er is gevaccineerd en welk vaccin zij hebben ontvangen", schrijft de koepelorganisatie op Twitter.
Ook demissionair minister Hugo de Jonge laat weten dat de bug is opgelost. Verder stelt hij dat mensen met een positieve test en één prik nu ook een vaccinatiebewijs kunnen krijgen:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn ambtenaren al klaar met werken om 15.00 uur?
Ik mag over een half uurtje stoppenquote:
Genoeg in huis, maar geen trekquote:
Ze moeten het ook nog even doorgeven natuurlijk. Als iemand een kopje koffie bij je besteld staat die ook nog niet meteen voor de neus van de klant. Na het koffiezetten moet de ballie van dienst het nog even brengen/verwerken.quote:
@noodgangquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het wel tijd om rustig af te gaan sluiten jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Minder, Ik heb sinds de eerste speeldag niets meer in gezet. Misschien in een later stadium weer. Vandaag kan het echt alle kanten op. Zowel Eng-Dui als Zwe-Oekquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Moeten wel winnen, sta 15 in de min, zat ernaast met Italie, Frankrijk en Spanje, speelden alle drie gelijk in de negentig minuten.
Ja HS maar al een jaar niet geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat jouw school nou bij NOI of HS in de buurt trouwens?
quote:
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..quote:
Ik had een bolletje van witte chocolade, passievrucht en crumble.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..
Crumble?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een bolletje van witte chocolade, passievrucht en crumble.![]()
Was een prima smaakje
Welke???quote:
Oh jammer is datquote:
Afstand houden enzo, telkens een aantal onbeschikbare stoelen tussen mensen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een volle zaal of waren er nog restricties?
Ja. Stukjes zoals bij een taart. Apple crumble bijvoorbeeld.quote:
Als ik nou een bolletje op m'n buik lepel. Lik je het er dan af?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind pistache ijs echt super lekker
Hahahaha neequote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik nou een bolletje op m'n buik lepel. Lik je het er dan af?
Die is incognito denk ik, die heeft eigenlijk gewoon blauwe ogen, blond peenhaar en een Arisch lulletje van 12 centimeter.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is dat soort zorro masker dat zo'n neger bij het Duitse elftal draagt? Ik wil lachen maar zometeen is het iets medisch ofzo
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is incognito denk ik, die heeft eigenlijk gewoon blauwe ogen, blond peenhaar en een Arisch lulletje van 12 centimeter.
Zoveel exotische plantages hadden ze nu ook weer niet nee, zijn ouders zullen wel bij Phantasialand hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ik denk het ook ja , ze konden geen neger vinden om aan het allochtonen quotum te voldoen ofzo
Zo !quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel exotische plantages hadden ze nu ook weer niet nee, zijn ouders zullen wel bij Phantasialand hebben gewerkt.
Paprika's moet je dan ook buiten de koelkast bewarenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
zo gevulde paprika's maken, zijn ook al een beetje gerimpeld, lagen ook zoiets in de koelkast
omgquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Stukjes zoals bij een taart. Apple crumble bijvoorbeeld.
Er is ook een Engelse verdediger (volgens mij niet bij de selectie) met de naam Drinkwaterquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
1 van die Engelse spelers heeft een leuke naam " Trippier " ..alsof z'n voorouders lekker zaten te spacen
Da's nog best een vaker voorkomende naam in Engeland welquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ook een Engelse verdediger (volgens mij niet bij de selectie) met de naam Drinkwater
Zij hadden toch botswana?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ooit een Duitse bondscoach, zo'n stoffige, die zei "Ja lekker oneerlijk tegen Nederland met al die negers terwijl wij vroeger amper koloniën hadden"
De tijden zijn veranderd wel een beetje
Hadden de Duitsers maar beter hun best moeten doen in Afrika vroegerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ooit een Duitse bondscoach, zo'n stoffige, die zei "Ja lekker oneerlijk tegen Nederland met al die negers terwijl wij vroeger amper koloniën hadden"
De tijden zijn veranderd wel een beetje
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben van die eendenkonten dus die kunnen meestal niet zo hard rennen.
Jammer. Kon het altijd proberenquote:
Klinkt lekker hèquote:
Waar was deze lekkernij?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer. Kon het altijd proberen
[..]
Klinkt lekker hè
Meh. Ik vind koriander meer iets voor oosters en Mexicaanse gerechten. Parmezaanse kaas voor de Italiaanse keukenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:31 schreef Karzai het volgende:
Ruikt al lekker
Parmezaanse kaas en koriander gaat wel samen toch?
Dit heb ik dus ookquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hoor gelukkig niet bij de mensen die koriander naar zeep vindt smaken, maar erg lekker vind ik het ook niet 🤔
Aziatische curry's zonder koriander vind ik niet echt Aziatisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hoor gelukkig niet bij de mensen die koriander naar zeep vindt smaken, maar erg lekker vind ik het ook niet 🤔
Hmmmm..vind curry lekker, maar ben niet zo'n curry kenner dat ik het door heb of er wel of geen koriander in zit 🤔quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aziatische curry's zonder koriander vind ik niet echt Aziatisch.
Lekker !!! Ben jaloers, hahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vandaag Parmezaanse kaas, salie, basilicum, peterselie, knoflook, witte wijn, citroen, yoghurt als korstje voor een varkenshaasje, was wel kwispelen
VIESCHDICKquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
Heb al bijna een maand een pizza in de vriezer liggen, nu maar eens eten.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bolletje pistache ijs op mijn buik als toetje
Leuk dagje uit gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie op Facebook een uitnodiging van de patientenvereniging Neurofibromatose. Met een grote groep naar Ouwehands Dierenpark. Alleen de reiskosten zijn voor eigen rekening. Ik denk wel dat ik daar heen ga. Ben ook nooit in Ouwehands geweest..
Doe er toch een takje bij, moet opquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meh. Ik vind koriander meer iets voor oosters en Mexicaanse gerechten. Parmezaanse kaas voor de Italiaanse keuken
Omg!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over Pistache
[ afbeelding ]
Dit was lekker in Praag
Een Trdelnik gevuld met Pistache![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over Pistache
[ afbeelding ]
Dit was lekker in Praag
Dat groene doet me een beetje aan bitter Matcha ijs denken, keer op met bladgoud en dat ijsje dat kostte 25 euro of zo dus toch maar opgelikt met een gezicht als een banaanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over Pistache
[ afbeelding ]
Dit was lekker in Praag
een wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even over Pistache
[ afbeelding ]
Dit was lekker in Praag
Wat is een "gezicht als een banaan " ? Hahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat groene doet me een beetje aan bitter Matcha ijs denken, keer op met bladgoud en dat ijsje dat kostte 25 euro of zo dus toch maar opgelikt met een gezicht als een banaan
Kun je het wel mee vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:03 schreef mschol het volgende:
[..]
een wat?
ziet eruit als een gesuikerd slakkenhuis
Geen blij snuitje in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is een "gezicht als een banaan " ? Hahaha
Awww..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen blij snuitje in ieder geval.
Het is eigenlijk Transsylvaans. Maar dat maakt het niet minder lekkerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je het wel mee vergelijken
Een Trdelnik is een (in Praag) populaire Straatlekkernij. Worden op veel plaatsen verkocht is dus best wel lekker te noemen. Hoewel het oorspronkelijk niet Tjechisch is, maar ja dat zijn de vietnamese loempia;s in NL natuurlijk ook niet..
* Bomenverzameling denkt aan Bertquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is een "gezicht als een banaan " ? Hahaha
Hahaha met zo'n leuke unibrowquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling denkt aan Bert
Ik had er die dag 2 opquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Transsylvaans. Maar dat maakt het niet minder lekker
Als het goed genoeg is voor dracula is het goed genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Transsylvaans. Maar dat maakt het niet minder lekker
Dracula vulde ze met het bloed van z'n vijanden! Dus weet niet of je genoeg vijanden hebt om ze mee te vullenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als het goed genoeg is voor dracula is het goed genoeg voor mij.
Voor mij ook. Ben er dol op. Vooral als ze versgebakken zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als het goed genoeg is voor dracula is het goed genoeg voor mij.
Neem wel een paar willekeurige mensen danquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:14 schreef dud0r het volgende:
D
[..]
Dracula vulde ze met het bloed van z'n vijanden! Dus weet niet of je genoeg vijanden hebt om ze mee te vullen
Nou ben ik wel heel benieuwd zeg!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ben er dol op. Vooral als ze versgebakken zijn
moet ook kunnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Neem wel een paar willekeurige mensen dan
Vind ik ookquote:
@bitterbal kijk eens wat een lieffie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:21 schreef mschol het volgende:
boze spinnen?
[ afbeelding ]
ziet er niet boos uit hoor
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:28 schreef Karzai het volgende:
Mja valt idd tegen, ik zit vol ga even liggen en sluit fok af, bis morgen!
Ben je zo blij dat Karzai weg gaat?quote:
Ik wist dat zo'n opmerkinu ging komenquote:
het was ook wel een makkelijkequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wist dat zo'n opmerkinu ging komen
Truequote:
1-0 voor Engeland dusquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
Maar er gebeurt eindelijk wat met het voetbal?
Even op en neer naar Praag of Boedapest danquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heel benieuwd zeg!!!
Ben jij als Schotse daar blij mee?quote:
Ja lijkt me nog best leukquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even op en neer naar Praag of Boedapest dan
wordt tijd dat Elon teleporten mogelijk maaktquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even op en neer naar Praag of Boedapest dan
Ik vind beide landen meh, maar denk dat ik dan toch nog liever Engeland heb dan Duitslandquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even op en neer in Praag of Boedapest dan
quote:
?quote:
Ga je dan mee?quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op en neer in Praag en Boedapest, ja hoor
Oh dat lijkt me wel leuk !!! Hahahaquote:
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://losangeles.cbsloc(...)guzov-bellinghausen/
NIET het einde van boeken verklappen
T-Town Tilly Killburgquote:
Aah, bus en treinquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
T-Town Tilly KillburgMoest naar het ziekenhuis
13.45 uur weg, 19.15 uur terug, 5,5 uur voor een afspraak van een half uurtjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, bus en treinReis heb ik lang dagelijks gedaan
![]()
Is er nog wat uit je onderzoek gekomen of weet je dat nog niet?
Was je er even lekker uitquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
13.45 uur weg, 19.15 uur terug, 5,5 uur voor een afspraak van een half uurtje
Maar de uitslag is eigenlijk dat ze geen oorzaak kunnen vinden (geen hersenletsel of littekens), morgen nog wel een hersenfilmpje maken en ik moet aan de medicatie
Blij is niet het juiste woord denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je er even lekker uit
Blij met de uitslag?
EEG? Lekker plakkertjes tussen je haren...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de uitslag is eigenlijk dat ze geen oorzaak kunnen vinden (geen hersenletsel of littekens), morgen nog wel een hersenfilmpje maken en ik moet aan de medicatie
dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
wordt tijd dat Elon teleporten mogelijk maakt
Ja volgens mij doen ze dat met een mutsje daarquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EEG? Lekker plakkertjes tussen je haren...
Nou omdat ik pilletjes moet gaan slikkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? En welk woord dan wel?
Hmm, vorige keer ging dat niet zo lekker, toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou omdat ik pilletjes moet gaan slikken
Maar als dat er nou eens voor zorgt dat je het noooooooooit meer krijgt?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die pilletjes krijg ik gelukkig niet meer, krijg nu de 'lichtste' pilletjes, wel 7 weken opbouwtijdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, vorige keer ging dat niet zo lekker, toch?
das wel klote dat ze niks kunnen vinden, krijg je dan om de zoveeltijd een checkup?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes krijg je dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk aan de hand? Dat had ik gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, vooral als ik weer gewoon auto zou mogen rijdenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als dat er nou eens voor zorgt dat je het noooooooooit meer krijgt?
Die naam heb ik niet onthouden, moet ze nog ophalen bij de apotheekquote:
quote:
En dan mag je daarna, als alles goed gaat, weer auto rijden?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die pilletjes krijg ik gelukkig niet meer, krijg nu de 'lichtste' pilletjes, wel 7 weken opbouwtijd
Aha ok, klinkt iig wel heavy duty als je ze op moet bouwen? 🤔quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die naam heb ik niet onthouden, moet ze nog ophalen bij de apotheek
Ja dat lijkt mij ook flink kut.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, vooral als ik weer gewoon auto zou mogen rijden
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk aan de hand? Dat had ik gemist
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme, lig weer in het ziekenhuisWeer een black-out/epileptische aanval gehad net op kantoor ...
Tuurlijk heb jij die associatie weerquote:
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, heb voor nu nog een rijverbod van een half jaarquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan mag je daarna, als alles goed gaat, weer auto rijden?
Ja waar was het ook weer oorspronkelijk voor ontwikkeld eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blauwe is ook van pfffiiizzzzert toch
Als alles goed gaat met de pilletjes niet omdat het geen gevolg is van hersenschade maar waarschijnlijk gewoon genetische aanleg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel klote dat ze niks kunnen vinden, krijg je dan om de zoveeltijd een checkup?
volgens mij hoge bloeddrukquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja waar was het ook weer oorspronkelijk voor ontwikkeld eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blauwe is ook van pfffiiizzzzert toch
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, heb voor nu nog een rijverbod van een half jaar
Ja veel kans op flinke vermoeidheid en koppijn bij het opbouwen. Is dan een 2-wekelijkse verhoging, dus elke 2 weken net iets meer tot ik aan de uiteindelijke dosering zit.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha ok, klinkt iig wel heavy duty als je ze op moet bouwen? 🤔
Kan je dat nog een beetje regelen met je werk?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, heb voor nu nog een rijverbod van een half jaar
Eigenlijk zou dat een jaar moeten zijn omdat het de 2e aanval is, maar dat vond de neuroloog te zwaar zeker gezien de lange tijd ertussen.quote:
Jeetje zeg..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja veel kans op flinke vermoeidheid en koppijn bij het opbouwen. Is dan een 2-wekelijkse verhoging, dus elke 2 weken net iets meer tot ik aan de uiteindelijke dosering zit.
Is dat vanwege dat ongeluk?? Of...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bill zit met z'n arm overal inquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de Pfizer pil
We sturen onze beste zuster in Foqueville op je af.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja veel kans op flinke vermoeidheid en koppijn bij het opbouwen. Is dan een 2-wekelijkse verhoging, dus elke 2 weken net iets meer tot ik aan de uiteindelijke dosering zit.
Ja ben weer een beetje vanuit huis aan het werk, even kijken hoe die pilletjes straks vallen hoe dat dan zo gaatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je dat nog een beetje regelen met je werk?
Iemand met epilepsie mag niet echt aan het verkeer mee doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat vanwege dat ongeluk?? Of...![]()
![]()
![]()
Die neemt elke dag een lichaamsdeel mee naar huis totdat er geen LT meer is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We sturen onze beste zuster in Foqueville op je af.
@:bitterbal hup hup werk aan de winkel.
Duimen dat het allemaal goed gaatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben weer een beetje vanuit huis aan het werk, even kijken hoe die pilletjes straks vallen hoe dat dan zo gaat
Of het een gevolg of oorzaak van het ongeluk is kan niet worden achterhaald, er is namelijk geen schade in de hersens ontdekt in de tig MRI/CT/EEG scans die ik heb gehad. Die rijontzegging is puur standaard procedure bij een (vermoede) epilepsie aanvalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat vanwege dat ongeluk?? Of...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die neemt elke dag een lichaamsdeel mee naar huis totdat er geen LT meer is.
Dibs op de ogen @:bitterbal
Nee het huis blijkt van een materiaal gemaakt te zijn dat potentieel gevaarlijk is voor je gezondheidquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben julie die oude man al uit zijn huis gezet?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het huis blijkt van een materiaal gemaakt te zijn dat potentieel gevaarlijk is voor je gezondheidDus we zoeken nog wel even verder
Met een GRMBL oog krijg je ineens de neiging om 35 kilometer per dag over een industrieterrein te sjokken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die neemt elke dag een lichaamsdeel mee naar huis totdat er geen LT meer is.
Dibs op de ogen @:bitterbal
Gelukkig kent die deze een beetjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een GRMBL oog krijg je ineens de neiging om 35 kilometer per dag over een industrieterrein te sjokken.
Die was wel grappigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een GRMBL oog krijg je ineens de neiging om 35 kilometer per dag over een industrieterrein te sjokken.
Mja, da’s wel een aandachtspuntjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee van "Schlackenbeton". Betekent dat het beton is gemengd met afval van bijv. metaal om goedkoper te kunnen bouwen. Was een huis uit de jaren 30 en toen had je nog niet al die strenge bouwvoorschriften natuurlijk. Dus dan hadden we dat hele huis moeten laten afbreken, wat alleen al een fortuin kost.quote:
Geen idee meer waar die ziekenhuizen liggen in Tilburgquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag in Tilly ook van het station naar het ziekenhuis heen en weer gelopen overigens
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van "Schlackenbeton". Betekent dat het beton is gemengd met afval van bijv. metaal om goedkoper te kunnen bouwen. Was een huis uit de jaren 30 en toen had je nog niet al die strenge bouwvoorschriften natuurlijk. Dus dan hadden we dat hele huis moeten laten afbreken, wat alleen al een fortuin kost.
Was maar een minuutje of 40 enkele reis dus viel wel meequote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee meer waar die ziekenhuizen liggen in Tilburg
Nee had er ook nog nooit van gehoord, maar het kan radioactief zijn. In principe niks aan de hand zolang je geen gaten e.d. boort, maar ja we hadden moeten renoveren.. En precies mijn ideequote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordMaar goed dat jullie het weten
Mogen die Bulgaren er gaan zitten
Ja, vind je het gek dat je zo lang weg wasquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was maar een minuutje of 40 enkele reis dus viel wel mee
Had ook de bus kunnen pakken maar dan had ik op het station in Breda weer een half uur kunnen wachten op de bus naar huisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat je zo lang weg was
Vet !!! Zou ik ook wel kunnen zitten ja!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag vandaag ook een waanzinnig tof huisje. Helaas recreatiewoning, dus daar krijg je geen hypotheek voor
https://www.funda.nl/koop/bergentheim/huis-88825771-sportlaan-29/
Zou er zo kunnen wonen
Beetje zo'n home invasion-huis.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag vandaag ook een waanzinnig tof huisje. Helaas recreatiewoning, dus daar krijg je geen hypotheek voor
Zou er zo kunnen wonen
O ja, jij kunt niet met de 119quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook de bus kunnen pakken maar dan had ik op het station in Breda weer een half uur kunnen wachten op de bus naar huis
Ja toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet !!! Zou ik ook wel kunnen zitten ja!
Zo'n hutje alleen dan ergens aan de Zeeuwse kust ofzo zou ik ook wel leuk vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou er zo kunnen wonen
Tof huisjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou er zo kunnen wonen
Ja ideaal! Super relaxte omgeving ook zo te zien, ik moet echt een keer weg uit de stad en van mensen denk ikquote:
Nu kon ik vanuit de trein zo de bus inlopenquote:
Dat er van die Mongolen met maskers voor de deur staan die de bewoners gaan martelen en vermoorden.quote:
Cabin in the Woods shit.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er van die Mongolen met maskers voor de deur staan die de bewoners gaan martelen en vermoorden.
Ja maar wel een fucking mooie cabin in the woodsquote:
Ja, dat wil ik ook. Maar de spoeling van leuke huisjes is dun.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ideaal! Super relaxte omgeving ook zo te zien, ik moet echt een keer weg uit de stad en van mensen denk ikgewoon lekker zonder buren al te dichtbij en lekker doen en laten wat ik wíl
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er van die Mongolen met maskers voor de deur staan die de bewoners gaan martelen en vermoorden.
True! En onbetaalbaar vaakquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar de spoeling van leuke huisjes is dun.
En als er dan iets voorbij komt dat leuk is en redelijk betaalbaar lijkt, stort heel Nederland zich eropquote:
Aanstellers.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Is @:gianni61 ook al weggespoeld of zit ie nog droog op z'n zolderkamer?
[ twitter ]
Same here..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar de spoeling van leuke huisjes is dun.
Hahaha ja dat ook nog!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als er dan iets voorbij komt dat leuk is en redelijk betaalbaar lijkt, stort heel Nederland zich erop
Schrijft hij vanaf het dak van zijn woning, waarmee hij door de straten van Maastricht drijft.quote:
In Duitsland zijn huizen wel redelijk betaalbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ja dat ook nog!mijn "droom" is om ooit een kavel ergens te kopen en dan zo'n Duits bouwpakket huis erop te laten bouwen
zag het een keer op de bbc, en dacht hey dat ziet er leuk uit
hahaha
Leuke huizen. Maar iets teveel glas naar mijn smaak. Ik wil kleine ramenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Huf Haus heet het, en dit is gewoon maar een foto, zijn nog veel mooiere op hun site maar lukte niet om te kopiëren
Ja ik twijfel ook over de hoeveelheid glas, vind het aan de ene kant wel heel vet staan, maar hou ook van een beetje donkere en romantische sfeer in huisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke huizen. Maar iets teveel glas naar mijn smaak. Ik wil kleine ramen
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Huf Haus heet het, en dit is gewoon maar een foto, zijn nog veel mooiere op hun site maar lukte niet om te kopiëren
Lukt nog steeds niet lekker blijkbaar maar whatever, hahaha
Is in de zomer ook koeler en in de winter warmer. En ik trek fel licht slechtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook over de hoeveelheid glas, vind het aan de ene kant wel heel vet staan, maar hou ook van een beetje donkere en romantische sfeer in huisdus nog ff over nadenken
waar woon je?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..
Ik heb sowieso niet zoveel met zonlicht in huis, leefde als tiener alleen met de gordijnen en lampen aan, hahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is in de zomer ook koeler en in de winter warmer. En ik trek fel licht slecht
Denk het niet… ik ga afstuderen aankomend jaarquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Misschien als je ooit weer mag kom ik je wel tegen als ik naar kantoor ga
Dan pas je hier wel goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet zoveel met zonlicht in huis, leefde als tiener alleen met de gordijnen en lampen aan, hahaha![]()
Hahaha ja echt hè?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet zoveel met zonlicht in huis, leefde als tiener alleen met de gordijnen en lampen aan, hahaha![]()
Hier een jaren 60 bungalow. En als ik ooit het geld heb een appartement in Barbican Estate in Londonquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Mijn droom is een houten huis in de bergen bouwen met modern interieur, zoiets![]()
[ afbeelding ]
Hahaha wat leuk! Dacht dat ik een weirdo wasquote:
We zijn gewoon allebei weirdosquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk! Dacht dat ik een weirdo was
+1quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Mijn droom is een houten huis in de bergen bouwen met modern interieur, zoiets![]()
[ afbeelding ]
FTFyquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar de spoeling van huisjes is dun.
And counting denk ikquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb mn familie gevonden denk ikquote:
Ik ook, daardoor wil ik een panic room in m'n huisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk te veel films. En lees rare boeken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, daardoor wil ik een panic room in m'n huis
M'n hele huis is een panic room maar dan op een andere manier denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, daardoor wil ik een panic room in m'n huis
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hele huis is een panic room maar dan op een andere manier denk ik.
Of een roombroodjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hele huis is een panic room maar dan op een andere manier denk ik.
Ik heb liever heel veel grond, huis hoeft niet zo groot.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ideale huis zou vooral niet te groot zijn. Mijn buurman wil een enorm huis kopen; maar zodra zijn kinderen uit huis zijn heeft hij kamers te over. Wat moet je ermee.
Paar mooie ruimtes; wat ruimte voor spullen/kleding/hobby en dan is het wel goed.
Wat me wel leuk lijkt is een zwembad erbijquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ideale huis zou vooral niet te groot zijn. Mijn buurman wil een enorm huis kopen; maar zodra zijn kinderen uit huis zijn heeft hij kamers te over. Wat moet je ermee.
Paar mooie ruimtes; wat ruimte voor spullen/kleding/hobby en dan is het wel goed.
Cavia-cave erbij.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nog een klein bibliotheekje willen.
Met zo'n ladder aan de boekenkastquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nog een klein bibliotheekje willen.
Jaquote:
Slaapkamerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |