SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb loonstrookje al gekregen, dus ik moet vandaag mn vakantiegeld en overuren van afgelopen periode krijgenquote:
Griekenlandquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
waar zal ik deze zomer eens een weekje naartoe gaan?
Is me te ver rijdenquote:
De Eifelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Achtertuinistanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Flauw.quote:
Vakantiegeld krijg jij niet in mei ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb loonstrookje al gekregen, dus ik moet vandaag mn vakantiegeld en overuren van afgelopen periode krijgen
zo ben ik.quote:
Ik wilde zeggen balkonia, maar ik heb geen balkon meer.quote:
Ijsland lijkt me ook wel interessantquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen balkonia, maar ik heb geen balkon meer.(badamtsssj)
Nee, ik heb nog niets geboekt, wil misschien eind dit jaar naar IJsland oid en misschien ga ik wel helemaal nergens heen.
Zien ze meteen ook hoe laat je naar bed gaat, wat je eet en wat je tindert.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Bug CoronaCheck-app opgelost: vaccinatiebewijzen kunnen worden aangemaakt
De problemen met de CoronaCheck-app zijn opgelost: de achterstand in de datatoevoer naar het RIVM is weggewerkt. Dat meldt GGD GHOR.
"Iedereen die bij de GGD is gevaccineerd kan nu in de CoronaCheck-app en op MijnRIVM zien dat zij zijn gevaccineerd, wanneer er is gevaccineerd en welk vaccin zij hebben ontvangen", schrijft de koepelorganisatie op Twitter.
Ook demissionair minister Hugo de Jonge laat weten dat de bug is opgelost. Verder stelt hij dat mensen met een positieve test en één prik nu ook een vaccinatiebewijs kunnen krijgen:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn ambtenaren al klaar met werken om 15.00 uur?
Ik mag over een half uurtje stoppenquote:
Genoeg in huis, maar geen trekquote:
Ze moeten het ook nog even doorgeven natuurlijk. Als iemand een kopje koffie bij je besteld staat die ook nog niet meteen voor de neus van de klant. Na het koffiezetten moet de ballie van dienst het nog even brengen/verwerken.quote:
@noodgangquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het wel tijd om rustig af te gaan sluiten jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Minder, Ik heb sinds de eerste speeldag niets meer in gezet. Misschien in een later stadium weer. Vandaag kan het echt alle kanten op. Zowel Eng-Dui als Zwe-Oekquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Moeten wel winnen, sta 15 in de min, zat ernaast met Italie, Frankrijk en Spanje, speelden alle drie gelijk in de negentig minuten.
Ja HS maar al een jaar niet geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat jouw school nou bij NOI of HS in de buurt trouwens?
quote:
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..quote:
Ik had een bolletje van witte chocolade, passievrucht en crumble.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..
Crumble?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een bolletje van witte chocolade, passievrucht en crumble.![]()
Was een prima smaakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |