SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb loonstrookje al gekregen, dus ik moet vandaag mn vakantiegeld en overuren van afgelopen periode krijgenquote:
Griekenlandquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
waar zal ik deze zomer eens een weekje naartoe gaan?
Is me te ver rijdenquote:
De Eifelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Achtertuinistanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Flauw.quote:
Vakantiegeld krijg jij niet in mei ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb loonstrookje al gekregen, dus ik moet vandaag mn vakantiegeld en overuren van afgelopen periode krijgen
zo ben ik.quote:
Ik wilde zeggen balkonia, maar ik heb geen balkon meer.quote:
Ijsland lijkt me ook wel interessantquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen balkonia, maar ik heb geen balkon meer.(badamtsssj)
Nee, ik heb nog niets geboekt, wil misschien eind dit jaar naar IJsland oid en misschien ga ik wel helemaal nergens heen.
Zien ze meteen ook hoe laat je naar bed gaat, wat je eet en wat je tindert.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Bug CoronaCheck-app opgelost: vaccinatiebewijzen kunnen worden aangemaakt
De problemen met de CoronaCheck-app zijn opgelost: de achterstand in de datatoevoer naar het RIVM is weggewerkt. Dat meldt GGD GHOR.
"Iedereen die bij de GGD is gevaccineerd kan nu in de CoronaCheck-app en op MijnRIVM zien dat zij zijn gevaccineerd, wanneer er is gevaccineerd en welk vaccin zij hebben ontvangen", schrijft de koepelorganisatie op Twitter.
Ook demissionair minister Hugo de Jonge laat weten dat de bug is opgelost. Verder stelt hij dat mensen met een positieve test en één prik nu ook een vaccinatiebewijs kunnen krijgen:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn ambtenaren al klaar met werken om 15.00 uur?
Ik mag over een half uurtje stoppenquote:
Genoeg in huis, maar geen trekquote:
Ze moeten het ook nog even doorgeven natuurlijk. Als iemand een kopje koffie bij je besteld staat die ook nog niet meteen voor de neus van de klant. Na het koffiezetten moet de ballie van dienst het nog even brengen/verwerken.quote:
@noodgangquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan is het wel tijd om rustig af te gaan sluiten jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Minder, Ik heb sinds de eerste speeldag niets meer in gezet. Misschien in een later stadium weer. Vandaag kan het echt alle kanten op. Zowel Eng-Dui als Zwe-Oekquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Moeten wel winnen, sta 15 in de min, zat ernaast met Italie, Frankrijk en Spanje, speelden alle drie gelijk in de negentig minuten.
Ja HS maar al een jaar niet geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat jouw school nou bij NOI of HS in de buurt trouwens?
quote:
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..quote:
Ik had een bolletje van witte chocolade, passievrucht en crumble.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer naar de IJssalon hier dichtbij. KOmt er maar niet van. Hoor wel goede verhalen er over..
Crumble?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een bolletje van witte chocolade, passievrucht en crumble.![]()
Was een prima smaakje
Welke???quote:
Oh jammer is datquote:
Afstand houden enzo, telkens een aantal onbeschikbare stoelen tussen mensen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon een volle zaal of waren er nog restricties?
Ja. Stukjes zoals bij een taart. Apple crumble bijvoorbeeld.quote:
Als ik nou een bolletje op m'n buik lepel. Lik je het er dan af?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind pistache ijs echt super lekker
Hahahaha neequote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik nou een bolletje op m'n buik lepel. Lik je het er dan af?
Die is incognito denk ik, die heeft eigenlijk gewoon blauwe ogen, blond peenhaar en een Arisch lulletje van 12 centimeter.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is dat soort zorro masker dat zo'n neger bij het Duitse elftal draagt? Ik wil lachen maar zometeen is het iets medisch ofzo
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is incognito denk ik, die heeft eigenlijk gewoon blauwe ogen, blond peenhaar en een Arisch lulletje van 12 centimeter.
Zoveel exotische plantages hadden ze nu ook weer niet nee, zijn ouders zullen wel bij Phantasialand hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ik denk het ook ja , ze konden geen neger vinden om aan het allochtonen quotum te voldoen ofzo
Zo !quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel exotische plantages hadden ze nu ook weer niet nee, zijn ouders zullen wel bij Phantasialand hebben gewerkt.
Paprika's moet je dan ook buiten de koelkast bewarenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
zo gevulde paprika's maken, zijn ook al een beetje gerimpeld, lagen ook zoiets in de koelkast
omgquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Stukjes zoals bij een taart. Apple crumble bijvoorbeeld.
Er is ook een Engelse verdediger (volgens mij niet bij de selectie) met de naam Drinkwaterquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
1 van die Engelse spelers heeft een leuke naam " Trippier " ..alsof z'n voorouders lekker zaten te spacen
Da's nog best een vaker voorkomende naam in Engeland welquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is ook een Engelse verdediger (volgens mij niet bij de selectie) met de naam Drinkwater
Zij hadden toch botswana?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ooit een Duitse bondscoach, zo'n stoffige, die zei "Ja lekker oneerlijk tegen Nederland met al die negers terwijl wij vroeger amper koloniën hadden"
De tijden zijn veranderd wel een beetje
Hadden de Duitsers maar beter hun best moeten doen in Afrika vroegerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Er was toch ooit een Duitse bondscoach, zo'n stoffige, die zei "Ja lekker oneerlijk tegen Nederland met al die negers terwijl wij vroeger amper koloniën hadden"
De tijden zijn veranderd wel een beetje
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben van die eendenkonten dus die kunnen meestal niet zo hard rennen.
Jammer. Kon het altijd proberenquote:
Klinkt lekker hèquote:
Waar was deze lekkernij?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer. Kon het altijd proberen
[..]
Klinkt lekker hè
Meh. Ik vind koriander meer iets voor oosters en Mexicaanse gerechten. Parmezaanse kaas voor de Italiaanse keukenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:31 schreef Karzai het volgende:
Ruikt al lekker
Parmezaanse kaas en koriander gaat wel samen toch?
Dit heb ik dus ookquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hoor gelukkig niet bij de mensen die koriander naar zeep vindt smaken, maar erg lekker vind ik het ook niet 🤔
Aziatische curry's zonder koriander vind ik niet echt Aziatisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik hoor gelukkig niet bij de mensen die koriander naar zeep vindt smaken, maar erg lekker vind ik het ook niet 🤔
Hmmmm..vind curry lekker, maar ben niet zo'n curry kenner dat ik het door heb of er wel of geen koriander in zit 🤔quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aziatische curry's zonder koriander vind ik niet echt Aziatisch.
Lekker !!! Ben jaloers, hahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vandaag Parmezaanse kaas, salie, basilicum, peterselie, knoflook, witte wijn, citroen, yoghurt als korstje voor een varkenshaasje, was wel kwispelen
VIESCHDICKquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
Heb al bijna een maand een pizza in de vriezer liggen, nu maar eens eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |