Ik weet niet of ik dat nu het ergste vind. Dat heeft geen invloed op de positie van het individuele kind. Dan vind ik dat TvT veel dubieuzer. Daarin heeft vaccinatie rechtstreeks positieve gevolgen in het dagelijks leven van kinderen. Dat heet drang…quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel ja. Dat ze zich dan maar om die reden laten vaccineren. Maar het is bedroevend dat het kabinet doet alsof er geen druk rust op de jongeren; alsof het een oprechte vrije keuze is, want dat is het gewoon niet. En dat zou het wel moeten zijn; helemaal voor kinderen.
[..]
Zo sta ik er ook in. Had er echt wel een genomen, maar ik had het graag wat langer afgewacht. Maar ja; als je leven gewoon moeilijker gemaakt wordt als je je niet laat vaccineren; tja, dan maar nu. Maar wij als volwassenen hebben net even wat meer perspectief nog dan kinderen. Die zullen die druk nog extremer ervaren verwacht ik. Ze hadden gewoon niet moeten roepen dat we weer terug moeten grijpen naar maatregelen als kinderen zich niet laten vaccineren, of dat er wellicht weer schoolsluitingen gaan volgen, want op het moment dat je die dingen roept is de complete vrijheid gewoon weg.
Dat getal zal niet minder worden en ik voorzie donkere wolken.quote:
Uiteraard. Maar het telt wel op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu het ergste vind. Dat heeft geen invloed op de positie van het individuele kind. Dan vind ik dat TvT veel dubieuzer. Daarin heeft vaccinatie rechtstreeks positieve gevolgen in het dagelijks leven van kinderen. Dat heet drang…
Ik snap sowieso die fetisj voor continu testen niet, al helemaal niet als we nog 2 maanden verder zijn en de meute gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu het ergste vind. Dat heeft geen invloed op de positie van het individuele kind. Dan vind ik dat TvT veel dubieuzer. Daarin heeft vaccinatie rechtstreeks positieve gevolgen in het dagelijks leven van kinderen. Dat heet drang…
Ik ook niet, ook niet in combinatie met de besmettingscijfers nu. Dan lóópt er tussen die 3000 man op een festival iemand met corona...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die fetisj voor continu testen niet, al helemaal niet als we nog 2 maanden verder zijn en de meute gevaccineerd is.
Als die 3000 mensen gevaccineerd zijn is dat geen probleem. Als ze dat niet zijn wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet in combinatie met de besmettingscijfers nu. Dan lóópt er tussen die 3000 man op een festival iemand met corona...
Elk moment dat je even afwacht gaan er mensen dood, maar je doet het omdat jouw leven moeilijker gemaakt wordt. Ik vind je opvatting dat je meer perspectief hebt niet rijmen met wat je zegt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo sta ik er ook in. Had er echt wel een genomen, maar ik had het graag wat langer afgewacht. Maar ja; als je leven gewoon moeilijker gemaakt wordt als je je niet laat vaccineren; tja, dan maar nu. Maar wij als volwassenen hebben net even wat meer perspectief nog dan kinderen. Die zullen die druk nog extremer ervaren verwacht ik. Ze hadden gewoon niet moeten roepen dat we weer terug moeten grijpen naar maatregelen als kinderen zich niet laten vaccineren, of dat er wellicht weer schoolsluitingen gaan volgen, want op het moment dat je die dingen roept is de complete vrijheid gewoon weg.
70% van de mensen heeft al antistoffen door vaccinatie of corona. De meest kwetsbare mensen zijn grotendeels volledig gevaccineerd. Dus ik verwacht er geen exploderende ziekenhuizen meer door en dat is toch het doelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als die 3000 mensen gevaccineerd zijn is dat geen probleem. Als ze dat niet zijn wel.
Je doet nu net alsof ik voor talloze doden zorg als ik iets langer zou wachten met een vaccinatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Elk moment dat je even afwacht gaan er mensen dood, maar je doet het omdat jouw leven moeilijker gemaakt wordt. Ik vind je opvatting dat je meer perspectief hebt niet rijmen met wat je zegt.
70% van de mensen in een Sanquin onderzoek. Dat zijn dus geen 3000 bezoekers bij een festival. Je kan die Sanquin cijfers niet zomaar door trekken naar de hele bevolking en een festival bezoek is meestal ook geen doorsnee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
70% van de mensen heeft al antistoffen door vaccinatie of corona. De meest kwetsbare mensen zijn grotendeels volledig gevaccineerd. Dus ik verwacht er geen exploderende ziekenhuizen meer door en dat is toch het doel
enthousiaste_hond.gifquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |