Dat zie je toch al?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het gaan verkopen. De ouderen konden het mooi voor zichzelf nemen en voor hun vakantie, de jongeren voor toegang tot evenementen, maar wat wordt het bij de kinderen?
Winwinwinquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En ondertussen natuurlijk wel de volle bak aan vergoedingen binnenharken vanuit de overheid.
Ik betwijfel of dat gaat werken. Het effect is teveel vertraagd en te indirect. Je moet iets hebben dat een directe beloning biedt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat zie je toch al?
Anders moeten misschien wel de scholen weer dicht!!!!1
Misschien willen die weer eens 'gewoon' naar een feestje of simpelweg omdat ze covid ook vervelend vinden en ertegen beschermd willen worden omdat ze zien hoe ziek opa/oma ervan is geweest. Er zijn ongetwijfeld redenen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het gaan verkopen. De ouderen konden het mooi voor zichzelf nemen en voor hun vakantie, de jongeren voor toegang tot evenementen, maar wat wordt het bij de kinderen?
Was te verwachten. Volslagen debiel om al die fans Europa door te laten reizen. Had daar gewoon een jaartje mee gewacht. Er kan al weer heel veel, maar als we nu alles maar toestaan krijgen we straks alsnog de deksel op onze neus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:45 schreef RipCity het volgende:
Finland sees spike in infections in football fans
At least 300 Finnish football fans who went to the Euros have contracted COVID, health officials say.
Mika Salminen, head of security at the Finnish Health Institute, said the returning supporters have caused a rise in Finland's daily infection rate.
It has gone up from around 50 a day to more than 200 in the past week, with authorities warning the figure is likely to grow in the coming days.
Mr Salminen said it "now looks" like Helsinki cannot move to a level of lower restrictions.
The institute has estimated 4,500-6,000 football fans went to St Petersburg to watch the games.
Officials are still trying to track down everyone who attended and warn they may have passed the virus on to friends and family.
SAATANA! PERKELE! OLET VITTU KUOLLUT!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:45 schreef RipCity het volgende:
Finland sees spike in infections in football fans
At least 300 Finnish football fans who went to the Euros have contracted COVID, health officials say.
Mika Salminen, head of security at the Finnish Health Institute, said the returning supporters have caused a rise in Finland's daily infection rate.
It has gone up from around 50 a day to more than 200 in the past week, with authorities warning the figure is likely to grow in the coming days.
Mr Salminen said it "now looks" like Helsinki cannot move to a level of lower restrictions.
The institute has estimated 4,500-6,000 football fans went to St Petersburg to watch the games.
Officials are still trying to track down everyone who attended and warn they may have passed the virus on to friends and family.
Mja, het schelden/vloeken in 't Fins dat kan ik, na al die jaren, ook nog welquote:
quote:
Finsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:06 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mja, het schelden/vloeken in 't Fins dat kan ik, na al die jaren, ook nog wel
The show must go on, Hamzoef. Money talks, dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Was te verwachten. Volslagen debiel om al die fans Europa door te laten reizen. Had daar gewoon een jaartje mee gewacht. Er kan al weer heel veel, maar als we nu alles maar toestaan krijgen we straks alsnog de deksel op onze neus.
Oh, dit gaat vuurwerk opleverenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gewoon prikken op het schoolplein in de pauze. Hebben die ouders mooi het nakijken als ze hun gevaccineerde kind ophalen.
Kom aan, niet zo cheap, maak er dan een Happy Meal van met als kinderverrassing een vaccinquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Of Mac bonnen
Laat je prikken voor een McChicken
Ja, mooie taal, maar vreselijk moeilijk!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Fins![]()
Had je mijn naam ook al gespot dan?
Heb jij er gewoond?
Ken trouwens verder maar vier woorden Fins ofzo
Peruna banaani kahvia mansikka is het wel zo'n beetje
Mijn kinderen zouden er nog serieus in trappen ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom aan, niet zo cheap, maak er dan een Happy Meal van met als kinderverrassing een vaccin
* Tijger_m moet marketing voor de GGD gaan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden er nog serieus in trappen ook.
Riiiiight.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gewoon prikken op het schoolplein in de pauze. Hebben die ouders mooi het nakijken als ze hun gevaccineerde kind ophalen.
Euro2020 heet het en het wordt gespeeld in?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Was te verwachten. Volslagen debiel om al die fans Europa door te laten reizen. Had daar gewoon een jaartje mee gewacht. Er kan al weer heel veel, maar als we nu alles maar toestaan krijgen we straks alsnog de deksel op onze neus.
Ach, een beetje reuring, houdt leven in de brouwerij, in dit geval mischien zelfs letterlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:34 schreef Celestien het volgende:
[..]
Flink wat vuurwerk. Vooral in de biblebelt
Kinderen moeten tot hun 16e toestemming hebben vam ouders hebben voor een tattoo of piercing.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Kinderen (12+) mogen gelukkig zelf bepalen of ze een vaccinatie willen. Hebben ze ouders weinig over te zeggen. Is sommige gevallen is dat misschien maar beter.
Niet alleen daar denk ik. NL is heel meegaand maar zodra er aan 'bloedjes' wordt gezeten..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:34 schreef Celestien het volgende:
[..]
Flink wat vuurwerk. Vooral in de biblebelt
Ben je alweer terug danquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:23 schreef Evenstar het volgende:
@:Molo jij wilde toch weten hoe de grensovergangen richting Zweden waren?
Nederland > Duitsland = Niks bijzonders, geen grenscontrole.
Duitsland > Denemarken = Wel grenscontrole (bij A7). Zij halen willekeurig mensen uit de rij. Stonden iets van vier auto's stil ter controle. Wij mochten doorrijden.
Denemarken > Zweden = Niks bijzonders, geen grenscontrole. Je rijdt de tunnel in in Denemarken en je staat op de brug in Zweden.
Wij hadden beiden een negatieve test en ik had ook mijn vaccinatiebewijs bij mij wat genoeg moet zijn voor Denemarken, maar echt dus nergens gecontroleerd.
In Duitsland iedereen mondkapjes op bij benzinestations etc. In Denemarken en Zweden leek het alsof ik voor lul liep met mondkapje op
Terug Zweden > Duitsland met de boot gedaan. Weer geen controle en Duitsland > Nederland ook niet zoals gewoonlijk
Misschien. Mijn kind is jonger dan 12, maar als ze een vaccinatie zou willen, dan zou ik 't zeker niet tegen proberen te houden. Ik zou 't eerder aanmoedigen, denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen daar denk ik. NL is heel meegaand maar zodra er aan 'bloedjes' wordt gezeten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |