Daarom is die overgang ook zo grappig. Ajax trolt Feyenoord hier mokerhard. Ik had exact hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit ja, als je als club in zwaar weer zit op financieel gebied dan is twee miljoen echt wel de moeite.
Voor Marc Netto is het wisselgeld.
Ik hoop dan maar dat dat trollen Ajax hetzelfde afgaat als bij jou het geval is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is die overgang ook zo grappig. Ajax trolt Feyenoord hier mokerhard. Ik had exact hetzelfde gedaan
hij verkoopt zijn vijfde spits voor 5 keer zoveelquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit ja, als je als club in zwaar weer zit op financieel gebied dan is twee miljoen echt wel de moeite.
Voor Marc Netto is het wisselgeld.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
Overigens hoop ik vooral dat het gewoon snel rondkomt/Feyenoord dan maar water bij de wijn doet.
Er is imo geen situatie meer denkbaar waarin Berghuis nog terugkeert en Feyenoord wil met die miljoenen ook snel weer de markt op kan ik me voorstellen.
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon zo snel mogelijk door, over 3 weekjes is dat eerste CL potje al.
Feyenoord zit ineens in de Champions League?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon zo snel mogelijk door, over 3 weekjes is dat eerste CL potje al.
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!
Of CoLquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Autisten, wat moet je er in hemelsnaam mee.
We zullen er vast snel genoeg uitliggen om je daar niet heel lang druk over te hoeven maken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan dat we de Conference League ook gaan afkorten als CL. Je verzint er maar mooi iets anders op!
CL, EL, ECL.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cfl (officieel korten ze het af als UECL)
Gelukkig is het bij Feyenoord wel duidelijk over welke competitie het gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
CL, EL, ECL.
Prima van elkaar te onderscheiden. Alleen: RIP mensen met dyslexie.
Precies. Misschien kunnen we volstaan met een Conference call.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen er vast snel genoeg uitliggen om je daar niet heel lang druk over te hoeven maken.
Niet de eerste twee in ieder geval.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij Feyenoord wel duidelijk over welke competitie het gaat.
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet de eerste twee in ieder geval.
Moet wel zeggen dat de ECL een beetje misleidend is door dezelfde huisstijl als de EL te hanteren, alleen dan in het groen.
Zie branding reel:
EL is hetzelfde, alleen de EL-beker + oranje.
Altijd de eerstequote:Op woensdag 30 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter graveren ze alvast onze naam in dat bekertje.
Weten.quote:
Ongeveer 6 ton dus.quote:Feyenoord have placed a bid for Joshua Kitolano of around 6 million grains. The offer is not accepted. Odd negotiates further with the Dutch club, but no agreement pdd Soccer ball
Quote Tweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |