Ik denk eigenlijk niet dat hij Botteghin en Jan Arie van der Heijden op de middellijn laat spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, haalt Arne Slot de kerst? Hij wil toch eigenlijk precies hetzelfde gaan spelen als Jaap Stam, maar dan met nog minder spelersmateriaal?
Ja en nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zeg het maar jongens, haalt Arne Slot de kerst? Hij wil toch eigenlijk precies hetzelfde gaan spelen als Jaap Stam, maar dan met nog minder spelersmateriaal?
Atticroomautist Kuiptalk is akkoordquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
andere zolderkamerautist geeft goedkeuring.
Hij haalde wel creativiteit op het middenveld binnen met Kelly.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat hij Botteghin en Jan Arie van der Heijden op de middellijn laat spelen.
Haaland en Odegaard komen ook uit Noorwegen! Kan niet misgaan dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
Jeugdspelers uit Noorwegen
Dit kan wel eens heel goed gaan uitpakken!
Nieuwe teleurstellingen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, genieten van een nieuw en fris Feyenoord. Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe scouting, nieuwe teammanager, alles nieuw.
We weten nu wel waar de Noor in Feyenoord voor staatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Haaland en Odegaard komen ook uit Noorwegen! Kan niet misgaan dus.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten nu wel waar de Noor in Feyenoord voor staat
Joepie, de donkere Kelly. Als hij wat kost, waarom houden we Wehrmann of Burger dan niet gewoon vraag ik me af.quote:
Ik denk omdat ze er meer in zien dan in die twee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Joepie, de donkere Kelly. Als hij wat kost, waarom houden we Wehrmann of Burger dan niet gewoon vraag ik me af.
FeyeNoord-Korea toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We weten nu wel waar de Noor in Feyenoord voor staat
wat denk je?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Joepie, de donkere Kelly. Als hij wat kost, waarom houden we Wehrmann of Burger dan niet gewoon vraag ik me af.
øhquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Noors gebruikt geen ö maar ø. Het Zweeds gebruikt de ö.
Grapje verworpen.
Veldig syndquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Noors gebruikt geen ö maar ø. Het Zweeds gebruikt de ö.
Grapje verworpen.
Dat ze na jaren van reservecompetitie en genegeerd worden zelf geen zin meer hebben.quote:
Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat ze na jaren van reservecompetitie en genegeerd worden zelf geen zin meer hebben.
Iemand van ons naar de Joden, dan maar een Jood naar ons?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe pylonnenzetter in aantocht
@:aTypisch
@:Caland
[ twitter ]
erg raar, we hebben toch al een reserve keeper?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
JODUUHquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Joden halen een van ons, wij halen een jood terug. Zie het als een signaal van Arnesenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |