De Noorse Cafú.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
andere zolderkamerautist geeft goedkeuring.
Dit leest erg lekker weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)j40jEFRyaozNW-5Wl9Tw
Makkelijk vijfde.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Benieuwd wat de doelstelling dit seizoen gaat worden. Linkerrijtje?
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, als je zegt dat er kans is dat er nieuwe spelers opstaan is het niet goed, maar als je ervan baalt ook niet. Wat dat betreft zijn de reacties aan beide kanten wel leuk ja.
PRIMEUR.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
andere zolderkamerautist geeft goedkeuring.
Makkelijk derde en Steven de gracht inschoppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Benieuwd wat de doelstelling dit seizoen gaat worden. Linkerrijtje?
Kan je gewoon juli zeggenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Hoe dichter bij 1 julo, hoe meer geruchten er ontstaan.
Benieuwd hoe we er over een maandje voorstaan.
Gok dat we dan tegen augustus aanzitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Hoe dichter bij 1 julo, hoe meer geruchten er ontstaan.
Benieuwd hoe we er over een maandje voorstaan.
Ik volg het voetbal niet meer op de voet, dus corrigeer me als ik er naast zit. Maar als ik het goed begrijp gaan Senesi, Jorgensen en Kokcu waarschijnlijk weg en daarvoor in de plaats kan Feyenoord alleen jeugdspelers uit Scandinavië en Zuid- Amerikaanse sloppenwijken halen? Dat lijkt me wel ietwat zorgwekkend?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelijk derde en Steven de gracht inschoppen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal niet meer op de voet, dus corrigeer me als ik er naast zit. Maar als ik het goed begrijp gaan Senesi, Jorgensen en Kokcu waarschijnlijk weg en daarvoor in de plaats kan Feyenoord alleen jeugdspelers uit Scandinavië en Zuid- Amerikaanse sloppenwijken halen? Dat lijkt me wel ietwat zorgwekkend?
Berghuis, Haps, Jorgensen en Senesi zullen vrijwel zeker weggaan. Kokcu wellicht ook. Maar deze gasten worden al gehaald zonder dat het geld van deze spelers is vrij- of binnengekomen. Als Kokcu, Senesi en Berghuis vertrekken heb je een wat beter potje en een wat beter schaduwlijstje gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal niet meer op de voet, dus corrigeer me als ik er naast zit. Maar als ik het goed begrijp gaan Senesi, Jorgensen en Kokcu waarschijnlijk weg en daarvoor in de plaats kan Feyenoord alleen jeugdspelers uit Scandinavië en Zuid- Amerikaanse sloppenwijken halen? Dat lijkt me wel ietwat zorgwekkend?
Precies, genieten van een nieuw en fris Feyenoord. Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe scouting, nieuwe teammanager, alles nieuw.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis, Haps, Jorgensen en Senesi zullen vrijwel zeker weggaan. Kokcu wellicht ook. Maar deze gasten worden al gehaald zonder dat het geld van deze spelers is vrij- of binnengekomen. Als Kokcu, Senesi en Berghuis vertrekken heb je een wat beter potje en een wat beter schaduwlijstje gok ik zomaar.
Het wordt in ieder geval een flinke metamorfose en daar heb ik eigenlijk wel zin in
Ik vind het wel leuk dat ze een beetje op die talentjes mikken eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis, Haps, Jorgensen en Senesi zullen vrijwel zeker weggaan. Kokcu wellicht ook. Maar deze gasten worden al gehaald zonder dat het geld van deze spelers is vrij- of binnengekomen. Als Kokcu, Senesi en Berghuis vertrekken heb je een wat beter potje en een wat beter schaduwlijstje gok ik zomaar.
Het wordt in ieder geval een flinke metamorfose en daar heb ik eigenlijk wel zin in
Oja de FRFC's van deze wereld zullen ook wel weer met wat protesten gaan komen tegen die tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |