Ik zie daar inderdaad consistentie in, dat was het pas niet geweest als ik een transfer had uitgesloten. Heb wel de kaders breed gehouden natuurlijk maar das ook niet zo gek gezien de situatie. Dus politiek gelul kan je mij wel verwijtenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik lees niet wat ik wil lezen, als je daar geen inconsistentie in ziet zou ik het woord even opzoeken. Maakt ook niet uit verder, ik begrijp het wel.![]()
Uhm, oké Gurney.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie daar inderdaad consistentie in, dat was het pas niet geweest als ik een transfer had uitgesloten. Heb wel de kaders breed gehouden natuurlijk maar das ook niet zo gek gezien de situatie. Dus politiek gelul kan je mij wel verwijten
Ik had verwacht dat Berghuis niet naar Ajax (op deze manier) zou gaan om enkele logische redenen en op basis van een verkeerde inschatting. En dat kan gebeuren.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
Als ze al die architect die gestopt is op persoonlijke titel met de dood bedreigen ben ik wel benieuwd naar de shirstorm die Berghuis staat te wachten.
Het Feyenoordpubliek bestaat voor een heel groot deel uit proleten helaas.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
Als ze al die architect die gestopt is op persoonlijke titel met de dood bedreigen ben ik wel benieuwd naar de shirstorm die Berghuis staat te wachten.
Die had nooit zo'n hele grote rol in dat project joh.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
De altijd vervelende Frekiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)j40jEFRyaozNW-5Wl9Tw
Vind dit op zich geen slecht stukkie. We wisten dat 't ging gebeuren maar hij heeft vooral zichzelf ermee.quote:
Klopt zulke kansen in het voetbal moet je ook gewoon met beide handen aanpakken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het Feyenoordpubliek bestaat voor een heel groot deel uit proleten helaas.
Gelukkig trekt iemand met een beetje persoonlijkheid zich daar geen reet van aan.
Nou, wat zal hij balen zegquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind dit op zich geen slecht stukkie. We wisten dat 't ging gebeuren maar hij heeft vooral zichzelf ermee.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is toch genot dat gejankquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Ajacieden die iets over een stukje van een Feyenoorder vinden. Altijd leuk.
Ik heb laatste 3 jaar alleen maar gehoord dat Berghuis de grootste kneus uit de Eredivisie was.quote:
Wel aardig stukkie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Beginnen met Elk woord dat ik nog aan je vuilmaak is er een te veel.quote:
Uiteindelijk kan het toch handig zijn voor je carrière na het voetbal als je bij sommige clubs een graag geziene gast bent. Bij Ajax is ie één van de velen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, wat zal hij balen zeg
Geen icoon zijn van Feyenoord.
jijbakquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dat gejank van jullie is inderdaad genieten.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik heb laatste 3 jaar alleen maar gehoord dat Berghuis de grootste kneus uit de Eredivisie was.
Dat is ook wel een leuke twist aan dit gebeuren.
Nogmaals ik vind het wel prima zo.
Wat is daar handig aanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan het toch handig zijn voor je carrière na het voetbal als je bij sommige clubs een graag geziene gast bent. Bij Ajax is ie één van de velen.
Nee prima verder, heeft hij ook wat te doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Maar een supporter schrijft een stukje vanuit supportersperspectief, het is wat.
ik zie er wel een beetje Dijkshoorn inquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beginnen met Elk woord dat ik nog aan je vuilmaak is er een te veel.
En dan nog een heel lap tekst typen.
Spelers als Tadic en Blind zijn één van de velen? Tadic die zelfs in z'n contract al heeft staan dat ie na 2023 trainer kan worden? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is daar handig aan
En als je naar een topclub gaat ben je altijd één van de velen ja. Hij had ook bij VVV kunnen blijven
Schijnt dat voetballers vaak het meeste uit hun carrière willen halen.
[..]
Nee prima verder, heeft hij ook wat te doen.
Ik vond het gewoon een huiliestuk
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:57 schreef hhh38 het volgende:
Spelers als Tadic en Blind zijn één van de velen?
dat soort sentiment is er toch alleen maar bij supporters en Dirk Kuytquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers als Tadic en Blind zijn één van de velen? Tadic die zelfs in z'n contract al heeft staan dat ie na 2023 trainer kan worden? Lijkt me niet.
Dat had Berghuis bij Feyenoord ook kunnen krijgen. Of hij had naar een club kunnen gaan die er niet voor zou zorgen dat de deur bij Feyenoord achter hem wordt dichtgegooid. Maar op de korte termijn is dit misschien goed voor z'n carrière, we gaan het zien.
Wat voor sentiment? Een oud-speler als Van Persie krijgt zo'n baantje als trainer niet omdat ie al zoveel bewezen heeft op coachgebied.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat soort sentiment is er toch alleen maar bij supporters en Dirk Kuyt
Kuijt haalt natuurlijk nog effe een extra wit voetje bij de supporters. Die moet en zal daar nog een keertje nog de grote leider zijn namelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat soort sentiment is er toch alleen maar bij supporters en Dirk Kuyt
Ja anders was Van Persie nooit ergens aan de bak gekomen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor sentiment? Een oud-speler als Van Persie krijgt zo'n baantje als trainer niet omdat ie al zoveel bewezen heeft op coachgebied.
En denk je dat als zijn zoon niet bij Feyenoord zou hebben gespeeld Van Persie uberhaupt interesse zou hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor sentiment? Een oud-speler als Van Persie krijgt zo'n baantje als trainer niet omdat ie al zoveel bewezen heeft op coachgebied.
Maakt dat wat uit? Ik denk ook niet dat Berghuis z'n kinderen bij de jeugd van Feyenoord gaan nu. Maar als je dat interview met Van Persie las merk je wel dat ie sterke ideeën heeft over voetbal en een trainerscarrière ambieert.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
En denk je dat als zijn zoon niet bij Feyenoord zou hebben gespeeld Van Persie uberhaupt interesse zou hebben?
die kan toch overal terecht, denk dat hij bij Excelsior zelfs hoofdtrainer zou kunnen worden als hij dat morgen wilquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Maar als je dat interview met Van Persie las merk je wel dat ie sterke ideeën heeft over voetbal en een trainerscarrière ambieert.
Van Odds Ballklub! Daar hebben we nog een keer in een verre voorronde tegen gespeeldquote:
Heetten ze toen niet Odd Grennland? Of is dat gewoon een Nederlandse verbastering?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Odds Ballklub! Daar hebben we nog een keer in een verre voorronde tegen gespeeld
Klinkt prima. Feyenoord flink bezig op de Scandinavische markt.
Zegt nog niks, gewoon geruchtenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
DONE DEAL
Als je bij de selectie Steven BergGOD aanklikt en kiest voor bestel mijn shirt dan werkt de link niet meer.
https://fanshop.feyenoord(...)elerspagina-berghuis
Lekker bij ons als assistent beginnen eerst.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan toch overal terecht, denk dat hij bij Excelsior zelfs hoofdtrainer zou kunnen worden als hij dat morgen wil
Allemaal uit de koker van Bjarne Hansen natuurlijk. Wel een zwaktebod als je alles moet hebben van één scout, maar voor de andere markten zullen we nog even geduld moeten hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Odds Ballklub! Daar hebben we nog een keer in een verre voorronde tegen gespeeld
Klinkt prima. Feyenoord flink bezig op de Scandinavische markt.
Daar is een scout toch voor? En ze zijn bezig om het uit te breiden. Blij juist dat er eindelijk wat aan die scouting gebeurt. Zijn we al zo’n 10 jaar te laat mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allemaal uit de koker van Bjarne Hansen natuurlijk. Wel een zwaktebod als je alles moet hebben van één scout, maar voor de andere markten zullen we nog even geduld moeten hebben.
Edit: ah nog één
Och, als je zegt dat er kans is dat er nieuwe spelers opstaan is het niet goed, maar als je ervan baalt ook niet. Wat dat betreft zijn de reacties aan beide kanten wel leuk ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral dat iedereen eerst zegt dat het toch niet kan gebeuren en het is anders een vieze verrader is en het nu niet uitmaakt want er staan nieuwe spelers op, alles ging via Berghuis en hij gaat bij Ajax op de bank zitten. Mooi om te zien hoe dat werkt.
Ja ik zeg ook niet dat je aankoopbeleid baseren op scouting slecht is, de nadruk in mijn post lag op "één". Als hij standaard bepaalde zaken over het hoofd ziet of gewoon niet zo goed is dan heb je daar bij al je aankopen last van.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar is een scout toch voor? En ze zijn bezig om het uit te breiden. Blij juist dat er eindelijk wat aan die scouting gebeurt. Zijn we al zo’n 10 jaar te laat mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |