abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200145910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nouja, naast z'n salaris iedere maand was het nou ook weer niet zo dat hij als speler met al een glansrijke carrière achter zich bij Feyenoord kwam.

Maar of dat 'te danken aan' is weet ik niet.
was voor beide bij gebrek aan beter op dat moment, een gokje voor feyenoord (die geweldig is uitgepakt) en een stapje terug voor berghuis omdat het niet lukte in het buitenland
pi_200145915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Een heel leuk verjaardagsfeest aankomende december
:')
pi_200145916
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat heeft Berghuis precies aan Feyenoord te danken?
Vertrouwen en een kans toen het helemaal niet zo lekker ging met zijn carrière bij Watford, en eigenlijk altijd de onvoorwaardelijk steun van het legioen en staf. Zelfs toen hij periodes als een complete drol speelde.

Dat zal bij Ajax nog vies tegenvallen als hij gewoon één van de velen is.
blablablabla
pi_200145923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Vertrouwen en een kans toen het helemaal niet zo lekker ging met zijn carrière bij Watford, en eigenlijk altijd de onvoorwaardelijk steun van het legioen en staf. Zelfs toen hij periodes als een complete drol speelde.

Dat zal bij Ajax nog vies tegenvallen als hij gewoon één van de is.
vertrouwen en een kans :')

dat was niet uit luxe hé
pi_200145931
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zal bij Ajax nog vies tegenvallen als hij gewoon één van de is.
Daar heeft hij 1 seizoen gezeten na een verder goed opgebouwde carriere waarna de trainer niet ...

Laat ook maar dit is niet de plek.
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:56:15 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200145943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Daar heeft hij 1 seizoen gezeten na een verder goed opgebouwde carriere waarna de trainer niet ...

Laat ook maar dit is niet de plek.
Maar je bent goed bezig. Dat dankbaar zijn vind ik sowieso onzin, net als iedereen bij Brobbey woedend was want die moest dankbaar zijn ofzo. Alsof het uit liefdadigheid is dat hij bij Ajax in de opleiding zat.
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:57:39 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200145959
Ik heb die onvoorwaardelijke steun van het legioen aan Berghuis eigenlijk nooit zo ervaren. En al helemaal niet gezien de prestaties die hij kon overleggen.

Maar uiteindelijk moet ik dat dommere deel van het legioen straks nog gelijk gaan geven ook :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200145960
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vertrouwen en een kans :')

dat was niet uit luxe hé
Het heeft voor beide partijen zonder meer goed uitgepakt.

Hij heeft het zonder meer afgedwongen maar het moet ook wel lekker ballen zijn als mensen zo idolaat van je zijn.
blablablabla
pi_200145975
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb die onvoorwaardelijke steun van het legioen aan Berghuis eigenlijk nooit zo ervaren. En al helemaal niet gezien de prestaties die hij kon overleggen.

Maar uiteindelijk moet ik dat dommere deel van het legioen straks nog gelijk gaan geven ook :{
uiteindelijk is het ook gewoon de fout van feyenoord dat deze deal mogelijk is, die onvoorwaardelijke steun (als die er al is) is alleen leuk als het ook ergens naartoe gaat met je club

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2021 18:59:36 ]
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:59:58 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200145983
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

uiteindelijk is het ook gewoon de fout van feyenoord dat deze deal mogelijk is
Oh zeker, moet ook zeggen dat ik het Berghuis in zekere zin niet echt kwalijk neem

Zijn dat de eerste tekenen van ouderdom? :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200145985
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh zeker, moet ook zeggen dat ik het Berghuis in zekere zin niet echt kwalijk neem

Zijn dat de eerste tekenen van ouderdom? :{
ik ben een stuk jonger en heb het ook :)
pi_200145994
volgens mij heet dat gewoon 'niet als een mongooltje emotioneel doen', maar je kunt het ook 'ouderdom' noemen
pi_200145995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Het heeft voor beide partijen zonder meer goed uitgepakt.

Hij heeft het zonder meer afgedwongen maar het moet ook wel lekker ballen zijn als mensen zo idolaat van je zijn.
Over zijn gehele periode bij Feyenoord was dit topic van het begin tot het einde louter lovend over Berghuis immers :)
pi_200145999
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

uiteindelijk is het ook gewoon de fout van feyenoord dat deze deal mogelijk is, die onvoorwaardelijke steun (als die er al is) is alleen leuk als het ook ergens naartoe gaat met je club

Alsof die clausule er voor de lol ingezet is.
blablablabla
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:01:27 #290
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200146000
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die "kans" die ze hem hebben geboden heeft hij wel weten terug te betalen denk ik zo :D
Denk vooral dat hij Feyenoord dankbaar mag zijn dat ze hem het hand boven de hoofd hebben gehouden ondanks meerdere incidenten. Feyenoord had hem natuurlijk ook weg kunnen sturen, is al vaak genoeg benoemd dat Boëtius voor minder zijn spullen mocht pakken.

Plus dat Feyenoord natuurlijk hem van de bank heeft gehaald van Watford voor een flinke transfersom, want zo flitsend was het ook allemaal niet van hem in het kampioensjaar. Tijdje geleden natuurlijk maar zijn eerste seizoenshelft bij ons was enorm matig, hij had op basis daarvan best er buiten kunnen vallen. Hij heeft het vertrouwen daarna natuurlijk wel flink terugbetaald, dat wel.
Makkelijk eerste
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:02:20 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200146008
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef aTypisch het volgende:
volgens mij heet dat gewoon 'niet als een mongooltje emotioneel doen', maar je kunt het ook 'ouderdom' noemen
Ik hoop buiten dat alsnog wel dat hij elke spier in zijn lichaam afscheurt dus wellicht compenseert dat met elkaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200146016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Alsof die clausule er voor de lol ingezet is.
ik heb er niet bij gezeten, maar een anti-psv/ajax clausule was wel het minste
die hele move kwam omdat hij anders naar psv zou gaan :+
pi_200146026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk vooral dat hij Feyenoord dankbaar mag zijn dat ze hem het hand boven de hoofd hebben gehouden ondanks meerdere incidenten. Feyenoord had hem natuurlijk ook weg kunnen sturen, is al vaak genoeg benoemd dat Boëtius voor minder zijn spullen mocht pakken.

Plus dat Feyenoord natuurlijk hem van de bank heeft gehaald van Watford voor een flinke transfersom, want zo flitsend was het ook allemaal niet van hem in het kampioensjaar. Tijdje geleden natuurlijk maar zijn eerste seizoenshelft bij ons was enorm matig, hij had op basis daarvan best er buiten kunnen vallen. Hij heeft het vertrouwen daarna natuurlijk wel flink terugbetaald, dat wel.
:D wtf
pi_200146034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Over zijn gehele periode bij Feyenoord was dit topic van het begin tot het einde louter lovend over Berghuis immers :)
Ja eigenlijk wel.
Op dit seizoen na misschien toen er wat kritischer gekeken werd, maar er zijn echt genoeg incidenten geweest en momenten dat hij het uitgebreid liet afweten. Ben erg benieuwd hoe men bij Ajax reageert als hij zo'n Heerenveen uit doet. Of zijn emoties de vrije loop laat en infantiele tackles pleegt.
blablablabla
pi_200146059
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik hoop buiten dat alsnog wel dat hij elke spier in zijn lichaam afscheurt dus wellicht compenseert dat met elkaar.
misschien heb je dan wat aan dit boekje :)

pi_200146078
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef aTypisch het volgende:
Wat zijn jullie toch fantastisch _O_
pi_200146090
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:04 schreef Elan het volgende:
Ja eigenlijk wel.
Haha nee, ik ben nooit louter positief geweest.

Maar ja, mensenkennis he, krijg je dat.
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:09:22 #298
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200146102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik spreek hier voor mijzelf maar ben pas sinds een seizoen of twee echt louter lovend over hem geweest (uitgezonderd zijn rode kaarten dit seizoen). Seizoenen daarvoor ehh. In het kampioensjaar was ie één van de minderen en het seizoen erna compenseerde hij vaak matig spel met wel een uitstekend rendement. Ook het seizoen erna had hij vaak bij potjes waarin het niet loopt dat ie met een chagrijnige rotkop rondliep en uit irritatie het spel ging frustreren. Das daarna wel minder geworden gelukkig alhoewel hij dit jaar af en toe nog wel zo’n wedstrijd had (Groningen-thuis bijv meen ik mij te herinneren, van ‘NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFD’)
Makkelijk eerste
pi_200146120
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha nee, ik ben nooit louter positief geweest.

Maar ja, mensenkennis he, krijg je dat.
Oh nou ik had het idee dat hij ook hier wel alle krediet van de wereld had, op zich terecht natuurlijk met zulke statistieken.
blablablabla
pi_200146164
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik spreek hier voor mijzelf maar ben pas sinds een seizoen of twee echt louter lovend over hem geweest (uitgezonderd zijn rode kaarten dit seizoen). Seizoenen daarvoor ehh. In het kampioensjaar was ie één van de minderen en het seizoen erna compenseerde hij vaak matig spel met wel een uitstekend rendement. Ook het seizoen erna had hij vaak bij potjes waarin het niet loopt dat ie met een chagrijnige rotkop rondliep en uit irritatie het spel ging frustreren. Das daarna wel minder geworden gelukkig alhoewel hij dit jaar af en toe nog wel zo’n wedstrijd had (Groningen-thuis bijv meen ik mij te herinneren, van ‘NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFD’)
In het kampioensjaar was hij toch ook gewoon een van de sterkhouders qua goals en assists?
Dat is nooit punt van discussie geweest bij mij, zijn gedrag werd inderdaad wel steeds discutabeler zoals je terecht opmerkt.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')