SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hinderenquote:
Haar kinderen zijn oud genoeg om het water te voelen voor ze er in gaanquote:
dat ze er ook maar uitgespeeld wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vanavond eindelijk Duitsland mensen
Neuh, vanavond blijf ik thuisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vanavond eindelijk Duitsland mensen
ja ik ben ook gepriktquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
hihi
nee ballie krijgt vandaag haar vaccinatie gekkie
Zou ik niet doen als het water kookt. Dat voelen dan he...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn oud genoeg om het water te voelen voor ze er in gaan
wil jij vechten met mijquote:
Ik heb 5 knappe caviadochtersquote:
dat bepalen wij wel.quote:
truequote:
vandaag?quote:
dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als het water kookt. Dat voelen dan he...
ik kan bevestigen dat het zo isquote:
in je faparm laten zetten of je niet faparmquote:
terras verwarming aan? dekentje erbij?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Zit op balkon. Iemand is ergens lekker vlees aan het bakken
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Zit op balkon. Iemand is ergens lekker vlees aan het bakken
nee hoor zo droog in mijn droogtrommelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel het idee dat met dit weer het een eeuwigheid duurt, voordat de was droog is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat allemaal niet. Het is net te doen :p
ze zeggen er tenminste wat vanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lag vanmorgen nog heerlijk te slapen rond 7 ja hoor kut kinderen buren buiten gillen schreeuwen stampen moeder weer guusje niet doen mees mag niet bla bla
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor zo droog in mijn droogtrommel
uh niet vd herrie die ze bezorgen kinderen mogen in tuin maar niets aanrakenquote:
Veel te vochtig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel het idee dat met dit weer het een eeuwigheid duurt, voordat de was droog is.
ohquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh niet vd herrie die ze bezorgen kinderen mogen in tuin maar niets aanraken
Gooi ze in het zwembad. Het koude water zorgt ervoor dat ze bij zinnen komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lag vanmorgen nog heerlijk te slapen rond 7 ja hoor kut kinderen buren buiten gillen schreeuwen stampen moeder weer guusje niet doen mees mag niet bla bla
huehuehuequote:
ripquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag 3 meetings en een gesprek.
Behhhhhh!
alsof booking.com weet dat ik een huis zoekquote:Mschol l, kies een eigen woning om je thuis te voelen
Arme jijquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behhhhhh!
wordt mijn zwembad goorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi ze in het zwembad. Het koude water zorgt ervoor dat ze bij zinnen komen.
Oh ja, maar je kan het zwembad ook naar die kinderen brengen (emmer water over de schutting)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wordt mijn zwembad goor
tja, kinderenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
andere baan zoeken waarbij je dat niet hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behhhhhh!
Lekker kort door de bocht, bij elke baan heb je wel sociale interactie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
andere baan zoeken waarbij je dat niet hebt
als een machinist te kort door de bocht gaat, gaat het verkeerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht, bij elke baan heb je wel sociale interactie.
Al ben je machinist.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht, bij elke baan heb je wel sociale interactie.
Al ben je machinist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |