SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hinderenquote:
Haar kinderen zijn oud genoeg om het water te voelen voor ze er in gaanquote:
dat ze er ook maar uitgespeeld wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vanavond eindelijk Duitsland mensen
Neuh, vanavond blijf ik thuisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vanavond eindelijk Duitsland mensen
ja ik ben ook gepriktquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
hihi
nee ballie krijgt vandaag haar vaccinatie gekkie
Zou ik niet doen als het water kookt. Dat voelen dan he...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn oud genoeg om het water te voelen voor ze er in gaan
wil jij vechten met mijquote:
Ik heb 5 knappe caviadochtersquote:
dat bepalen wij wel.quote:
truequote:
vandaag?quote:
dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als het water kookt. Dat voelen dan he...
ik kan bevestigen dat het zo isquote:
in je faparm laten zetten of je niet faparmquote:
terras verwarming aan? dekentje erbij?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Zit op balkon. Iemand is ergens lekker vlees aan het bakken
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Zit op balkon. Iemand is ergens lekker vlees aan het bakken
nee hoor zo droog in mijn droogtrommelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel het idee dat met dit weer het een eeuwigheid duurt, voordat de was droog is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat allemaal niet. Het is net te doen :p
ze zeggen er tenminste wat vanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lag vanmorgen nog heerlijk te slapen rond 7 ja hoor kut kinderen buren buiten gillen schreeuwen stampen moeder weer guusje niet doen mees mag niet bla bla
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor zo droog in mijn droogtrommel
uh niet vd herrie die ze bezorgen kinderen mogen in tuin maar niets aanrakenquote:
Veel te vochtig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel het idee dat met dit weer het een eeuwigheid duurt, voordat de was droog is.
ohquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh niet vd herrie die ze bezorgen kinderen mogen in tuin maar niets aanraken
Gooi ze in het zwembad. Het koude water zorgt ervoor dat ze bij zinnen komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lag vanmorgen nog heerlijk te slapen rond 7 ja hoor kut kinderen buren buiten gillen schreeuwen stampen moeder weer guusje niet doen mees mag niet bla bla
huehuehuequote:
ripquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag 3 meetings en een gesprek.
Behhhhhh!
alsof booking.com weet dat ik een huis zoekquote:Mschol l, kies een eigen woning om je thuis te voelen
Arme jijquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behhhhhh!
wordt mijn zwembad goorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi ze in het zwembad. Het koude water zorgt ervoor dat ze bij zinnen komen.
Oh ja, maar je kan het zwembad ook naar die kinderen brengen (emmer water over de schutting)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wordt mijn zwembad goor
tja, kinderenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
andere baan zoeken waarbij je dat niet hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behhhhhh!
Lekker kort door de bocht, bij elke baan heb je wel sociale interactie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
andere baan zoeken waarbij je dat niet hebt
als een machinist te kort door de bocht gaat, gaat het verkeerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht, bij elke baan heb je wel sociale interactie.
Al ben je machinist.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht, bij elke baan heb je wel sociale interactie.
Al ben je machinist.
droogklootquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
als een machinist te kort door de bocht gaat, gaat het verkeerd.
af en toe een belletje?quote:
Mails waar je spullen blijven is óók interactie.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Update van SharePoint, gelijk mensen geen toegang meer tot hun mappen
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
"ik kan geen werk doen op die manier, dus ik ga weer naar huis oke doei"
Alleen als ze het niet doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
HEbben jullie ook zon schurfthekel aan printers?
tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
nee, ik print altijd op werk en die doen het 9/10 keer gewoonquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Incidenteel. Als we op die 1/10 keer zitten waar d0dur het over heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
ben je ook eindelijk wakker wandelend frietkotquote:
Ga je nou toch alsnog proberen je vragenlijst te printen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
bij mij doen ze het een maand en dan kappen ze er gewoon mee
Ja klopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je ook eindelijk wakker wandelend frietkot
ja nu is de inkt opquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou toch alsnog proberen je vragenlijst te printen?
Gelooft ze niet dat er eentje ligt op locatie?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou toch alsnog proberen je vragenlijst te printen?
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelooft ze niet dat er eentje ligt op locatie?
Ja had toch al gezegd dat er bij de priklocatie ook gewoon van die lijsten liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu is de inkt op
echt krijg de tyfus
gebruik degene bij je uitnodiging of pak er eentje op locatiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
In de mail staat zonder krijg je geen vaccinatie
Heb ik d'r van de week al duidelijk proberen te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelooft ze niet dat er eentje ligt op locatie?
die ligt in den haag omdat je daar nog ingeschreven staatquote:
Print al een jaartje of 2 uitsluitend op mijn werk. Straks wanneer ik geen bureauwerk meer doe dan pas ga ik mijn printer uitpakken en aansluiten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Wel gewoon mailtje met de code toch?quote:
Arme palingbeestjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
printer ligt nu in de maas
-ja spuit 11 -quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
In de mail staat zonder krijg je geen vaccinatie
waar heb je die gelaten danquote:
Dit klinkt wel logisch jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
die ligt in den haag omdat je daar nog ingeschreven staat
Ik doe daar niet aan lolquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
in je faparm laten zetten of je niet faparm
Ik wilde er een positieve draai aan gevenquote:
alleen aan goedkope printers (want kut) en printers die ik niet zelf ingesteld heb (want kut)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
O ja sorry. Printers, topapparatenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde er een positieve draai aan geven
zeg dat je een oogje op haar hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Gruwelijk aantrekkelijke assistente
Even flink naar knipogen, en mocht ze het verkeerd opvatten kun je zeggen dat je er bent vanwege last aan je ogenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Gruwelijk aantrekkelijke assistente
Ik heb de lettertest al gemanipuleerd:quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even flink naar knipogen, en mocht ze het verkeerd opvatten kun je zeggen dat je er bent vanwege last aan je ogen
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de lettertest al gemanipuleerd:
L-E-K-K-E-R-D-I-N-G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |