Fair enoughquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar was ik van opende hoogte inderdaad, maar het interesseert me niet zoveel om nou overeenkomsten in een overzichtje te gaan zoeken. Zijn sociale skills (eq) laten het afweten maar dom is hij niet. Dat komt ongetwijfeld door NLD maar persoonlijk wil ik mensen oordelen naar waarde, en niet op basis van een ziekte als excuus.
Hij is voornamelijk heel lui en heel hypocriet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar was ik van opende hoogte inderdaad, maar het interesseert me niet zoveel om nou overeenkomsten in een overzichtje te gaan zoeken. Zijn sociale skills (eq) laten het afweten maar dom is hij niet. Dat komt ongetwijfeld door NLD maar persoonlijk wil ik mensen oordelen naar waarde, en niet op basis van een ziekte als excuus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een lulquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is voornamelijk heel lui en heel hypocriet.
Hier back ik jequote:
ik haat de britten arrogant kutvolkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier back ik je
Southgate is een laffe haas die zijn beste spelers op de bank laat
Duitsland mag winnen
Sooooooooooow, dát zal ze leren!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier back ik je
Southgate is een laffe haas die zijn beste spelers op de bank laat
Duitsland mag winnen
Uh, okequote:
Holy shit dit soort dingen verwacht je niet van Bradge!quote:
17k per jaar rijden maar niet meer dan een kwartiertje voor woon/werkverkeer kunnen accepteren.quote:
Er zijn een hoop die de lijst halen vandaag, dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik haat de britten arrogant kutvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |