SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😲quote:
Ik zou het gewoon vragenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bovenbeen dan.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie
Heb k niet zo veel in mijn armquote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes.
Als je master vet heb mot je langere naald....quote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes.
Collega van mij bij tweede gedaan omdat die veel last had van de eerste. Die prikkers zijn wel wat gewend.quote:
Je voelt er echt weinig van hoor, alleen die half lamme arm 's avonds is minderquote:
Dan sturen ze je naar een aparte rij.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je master vet heb mot je langere naald....
Eigenlijk niet hè maar dat komt over een tijdje wel, eigenlijk hoort een vaccinatie net in de huid, dan krijg je meteen reactie want daar staan de afweerstoffen klaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten ze in ieder geval goed want hij moet in je spier
Tja, corona krijgen is ook best kut denk ikquote:
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er naquote:Op maandag 28 juni 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je voelt er echt weinig van hoor, alleen die half lamme arm 's avonds is minder
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er na
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
' Ja komt u maar mee bitterbal'
dat inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er na
Misschien is het wel een knappe kerel die na de injectie even aan je huid likt.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
' Ja komt u maar mee bitterbal'
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel een knappe kerel die na de injectie even aan je huid likt.
Gatverdamme 😂quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel een knappe kerel die na de injectie even aan je huid likt.
Psycho eyes.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gladiator is op tv...wat vind ik Joaquin Phoenix toch een goede acteur
Zelfde. Bij mij begon dat ook al binnen een uur na injectie.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔
Ja i knowquote:
Ik ben al 2 week moe... komt in mijn beleving niet door vaccinatiequote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat inderdaad.
was wel sinds donderdagavond(maandagavond geprikt) achterlijk moe. wat door de vaccinatie zou kunnen komen. Daar had ik het meeste last van .
Mijn arm verzuurde wel sneller dan normaal als ik er iets mee deed maar verder kon ik hem gewoon bewegen zoals normaalquote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔
ja kans is er wel ... Denk dat we er nog aan gaan met die curryvariantquote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil in Oktober gaan. Iedereen tegen die tijd lekker weggeweest en mag ik nergens naartoe.
jaquote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als het echt een hele knappe dokter is?
Ja echt he? Had je moderna of pfizer btw?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde. Bij mij begon dat ook al binnen een uur na injectie.
Dr. Mikequote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
De dokter gaat je morgen prikker bitterbal.
dat is bij mij het enige wat ik kan bedenken waar het door komt. verder niks raars gedaan, gewoon goed geslapen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben al 2 week moe... komt in mijn beleving niet door vaccinatie
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
ppppppfizerrrrquote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt he? Had je moderna of pfizer btw?
Je zei likken toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn omdat hij je lief vind en dapper?
mag mij ook wel prikkenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik had ooit een gebroken schouder en last van de rotator cuff, daar leek het erg op 🤔quote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn arm verzuurde wel sneller dan normaal als ik er iets mee deed maar verder kon ik hem gewoon bewegen zoals normaal
hmmmmm ja.... slapen.... lijkt mij topquote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is bij mij het enige wat ik kan bedenken waar het door komt. verder niks raars gedaan, gewoon goed geslapen.
Hahaha ik had moderrrrrrrnaaaquote:
Jij hebt echt een rans-breinquote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in plaats van een pleistertje zeg maar.
Ja misschien dat het ook wel komt omdat mijn andere arm flink in de prak heeft gelegen en ik daar nog steeds last van heb dat het in vergelijk allemaal wel meevielquote:Op maandag 28 juni 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, ik had ooit een gebroken schouder en last van de rotator cuff, daar leek het erg op 🤔
Awww...cute!!!quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Alleen deze dokter mag een likje geven
[ afbeelding ]
Pindakaas meenemen dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zat niet eens bloed op het pleistertje bij mijquote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in plaats van een pleistertje zeg maar.
gelijk 5 infecties en gangreenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ja wie weetquote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat het ook wel komt omdat mijn andere arm flink in de prak heeft gelegen en ik daar nog steeds last van heb dat het in vergelijk allemaal wel meeviel
slecht of niet aan het slapen de laatste weken?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmmmm ja.... slapen.... lijkt mij top
*keert om*quote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat niet eens bloed op het pleistertje bij mij
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat het ook wel komt omdat mijn andere arm flink in de prak heeft gelegen en ik daar nog steeds last van heb dat het in vergelijk allemaal wel meeviel
quote:
dieren hebben geen vaccin ontwikkeldquote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dieren likken wonden ook dicht hoor
Jouw gedachtengang ook echtquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dieren hebben geen vaccin ontwikkeld
Doe niet zo walgelijkquote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dimmy laat haar kat haar open wonden likkenquote:
Als ik niet zou slapen de laatste weken zou ik inmiddels dood zijnquote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht of niet aan het slapen de laatste weken?
Katten met die rapstong.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn hond tijdens een van de eerste vakanties. Kreeg ook zo'n ding om tijdens een overtocht met de bootquote:
Alsof ik ergens flink tegenaan had gestoten, alleen als ik bijvoorbeeld m'n hand door m'n haar haalde. En toen ik er 's avonds op ging liggen voelde ik het ook even, maar ik lag er niet wakker van.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
omg dr Mikequote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
amper slapen danquote:Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik niet zou slapen de laatste weken zou ik inmiddels dood zijn
Die bij Nederland is weer zo'n irritante pro-Frankrijk commentator, net bij Spanje zat er ook al zo eentjequote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Die Zwitserse commentator was echt bizar blij, die zei in het begin van de wedstrijd een beetje teleurgesteld dat Zwitserland door iedereen al was afgeschreven tegen Frankrijk
Ieuwl heb haar d'r eigen kont zien schoonlikkenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dimmy laat haar kat haar open wonden likken
en nu ben je jaloers?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl heb haar d'r eigen kont zien schoonlikken
Is dat nu echt een vraag?quote:
Als je dat gaat vragen is het nodigquote:
Ik kijk meestal op ZDF, die zijn (behalve bij Duitsland natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bij Nederland is weer zo'n irritante pro-Frankrijk commentator, net bij Spanje zat er ook al zo eentje
Aber das verstehen ich nichtquote:Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk meestal op ZDF, die zijn (behalve bij Duitsland natuurlijk) niet echt partijdig. Partijdige commentators zijn super irritant.
Beetje zoals jij als je honger hebtquote:
jawel maar ik heb al veel gesnackt vandaagquote:
dus ze kijkt altijd zoquote:
Wat dan allemaal?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel maar ik heb al veel gesnackt vandaag
twee triple chocolate chip cookies en een kaasbroodjequote:
kan nog wel wat bijquote:Op maandag 28 juni 2021 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
twee triple chocolate chip cookies en een kaasbroodje
Superschattig tochquote:
die cookies zijn 200+ kcal per stuk gekkie.quote:
Dat welquote:
Denk dat ik het wel weet.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets maar ik weet niet wat.
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
die cookies zijn 200+ kcal per stuk gekkie.
Tieten?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Olijvenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
okequote:
Ik blijkbaar ook niet, want toen Hongarije tegen Duitsland moest spelen van de week dacht ik steeds dat de Duitse commentator de Hongaren de "Goulashe" noemde. Vond ik niet zo sportief persoonlijkquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke
eens kijken wat ik dan nog kan snacken
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet, want toen Hongarije tegen Duitsland moest spelen van de week dacht ik steeds dat de Duitse commentator de Hongaren de "Goulashe" noemde. Vond ik niet zo sportief persoonlijkMaar er bleek een speler Goulashi o.i.d. te heten
![]()
@:Budapestenaar
Hhmmm knoflookolijfjesquote:Op maandag 28 juni 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven![]()
Of dingen dippen in de harissa
En anders KAAAAASSSSSSS
oh ik heb nog olijven jaquote:Op maandag 28 juni 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Olijven![]()
Of dingen dippen in de harissa
En anders KAAAAASSSSSSS
Gulácsi, de keeperquote:Op maandag 28 juni 2021 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet, want toen Hongarije tegen Duitsland moest spelen van de week dacht ik steeds dat de Duitse commentator de Hongaren de "Goulashe" noemde. Vond ik niet zo sportief persoonlijkMaar er bleek een speler Goulashi o.i.d. te heten
![]()
@:Budapestenaar
Ja wat, jullie denken dat ik zo'n seks-robot ben maar ik heb ook gewoon gevoelens en ben een mens.quote:
* maakt notitiequote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, jullie denken dat ik zo'n seks-robot ben maar ik heb ook gewoon gevoelens en ben een mens.
STOP DE PERSEN! Wat zeg je me nou?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, jullie denken dat ik zo'n seks-robot ben maar ik heb ook gewoon gevoelens en ben een mens.
Je hebt gevoelens?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een teentje knoflook erinquote:Op maandag 28 juni 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zijn de lekkerste....
ghhhhoeiemiddaggggg
doet het nietquote:
Of zo'n heel potje teentjes in de oliequote:Op maandag 28 juni 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een teentje knoflook erin
als ze het goed doen ja..quote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes spier
toast met aioli en toast met zeezoutboterquote:
Dit soort verhalen mag je pas over een week of drie vertellen ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze het goed doen ja..
collega van mij is een aantal dagen doodziek geweest en is uiteindelijk naar huisarts gegaan omdat het wel heel erg was.. die concludeerde dat ze het perongeluk direct in de bloedbaan hadden gespoten, dan is de klap "iets" harder
er zijn ook slangen die slangen etenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige spinnen eten slangen volgens metastudie
Is dit nou goed nieuws? Nee he?
je geeft zelf het antwoord alquote:Op maandag 28 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige spinnen eten slangen volgens metastudie
Is dit nou goed nieuws? Nee he?
oh, sorry?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit soort verhalen mag je pas over een week of drie vertellen ja.
pas maar op..quote:
Dan heb je de 2e gehad?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit soort verhalen mag je pas over een week of drie vertellen ja.
ze is toch geen 55+quote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens een griepprik gehad?
Oeps..quote:Op maandag 28 juni 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
collega van mij is een aantal dagen doodziek geweest en is uiteindelijk naar huisarts gegaan omdat het wel heel erg was.. die concludeerde dat ze het perongeluk direct in de bloedbaan hadden gespoten, dan is de klap "iets" harder
Niet iedereen is zwak en behoeftig.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe weet die huisarts dat nou?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat is voor ouwe vellen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
medische indicatie?quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan wel een griepprik pakken trouwens, je weet dat ze maar wat gokken wat ze erin stoppen hè?quote:
Die vond ik ergerquote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
ja hepatitis heb ik ewl gehad maar is al lang terug ja
Tegen geilzucht, die werkt wel lang door dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik meer dan eens bij flauwgevallenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Als je wel eens bloed hebt laten prikken dan stelt die vaccinatie echt geen reet voor
Heb je naar Thailand niet ook allemaal prikjes gehad, gele koorts en zulk soort dingen?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
Je doet nou net alsof ze gewoon even in de keukenla rommelen en denken 'o die sojasaus is bijna over datum, laten we dat eens doen'.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan wel een griepprik pakken trouwens, je weet dat ze maar wat gokken wat ze erin stoppen hè?
de symptomen en de plek waar geprikt is, is ook geen absolute zekerheid he.quote:
nee wel zuid afrikaquote:Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je naar Thailand niet ook allemaal prikjes gehad, gele koorts en zulk soort dingen?
Had het vast even gegoogled doet ie van mij namelijk ook altijd. Of hij vraag aan mij of ik zelf al even gegoogled hadquote:
Ben niet tegen vaccins hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan wel een griepprik pakken trouwens, je weet dat ze maar wat gokken wat ze erin stoppen hè?
ik ga morgen of woensdag weer doneren .quote:Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Als je wel eens bloed hebt laten prikken dan stelt die vaccinatie echt geen reet voor
Als ik niet zo snel knikkende knietjes kreeg zou ik weleens plasma willen donerenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga morgen of woensdag weer doneren .
Ik ben het al, dus nee?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
jongens ff een vraag en graag een eerlijk antwoord.
Zijn jullie nou niet elke dag bang om ernstig ziek te worden?
Ik ben een hypochonder dus ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Nee maar dat is echt net als het weerbericht nattevingerwerk, ze spuiten in tegen welke griep ze denken dat er antistoffen nodig zijn, is meestal een race tegen de klok.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof ze gewoon even in de keukenla rommelen en denken 'o die sojasaus is bijna over datum, laten we dat eens doen'.
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben je echt echt een hypogonder?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een hypochonder dus ja.
En om m'n nek te breken ofzo.
Ik ben voor de duivel nog niet bang dus nee geen last van.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
als je wel eens een narcosenaald hebt gehad, dan is een vaccinatie echt peanutsquote:Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Nee dat niet zo eigenlijkquote:
Ik moet nog eens uitzoeken hoe ik dat moet aanvragen ipv bloed. Daar schijnen ze sneller een tekort aan te hebben dan aan bloed.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik niet zo snel knikkende knietjes kreeg zou ik weleens plasma willen doneren
Die kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je wel eens een narcosenaald hebt gehad, dan is een vaccinatie echt peanuts
(meerdere in hand; 1x in grote teen, die was echt ruk)
Neequote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Sister from another misterquote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt meerdere keren per dag gewoon echt angst
nee, en als ik dan was dodelijks krijg is het vast gewoon mijn tijdquote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Wel meer dan eens gehad helaas dus ken het geintjequote:Op maandag 28 juni 2021 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je wel eens een narcosenaald hebt gehad, dan is een vaccinatie echt peanuts
(meerdere in hand; 1x in grote teen, die was echt ruk)
Ik denk dat het een soort van traumatische reactie si op mijn vader? Maar weet niet of dat kanquote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sister from another mister
Welkom in de wereld van de angst.
Soms.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
En dat vind je niet eng?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben mij wel heel erg bewust van mijn sterfelijkheid. Dus denk dat wel over na.
Tuurlijk kan dat.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort van traumatische reactie si op mijn vader? Maar weet niet of dat kan
nopequote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Heldquote:Op maandag 28 juni 2021 21:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga morgen of woensdag weer doneren .
ik wil(de) nooit een "slaapkapje", dus narcosemiddel ging altijd via infuus, en dat zijn best lelijke naaldenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren.
daar zou je dan vrede mee hebben?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, en als ik dan was dodelijks krijg is het vast gewoon mijn tijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al ben ik al van kinds af aan al bang dat ik wat mankeer.Tap tap tap
Mijn moeder moest vanmiddag onder het mes (gecompliceerde polsbreuk), gezien haar broze gezondheid en leeftijd mochten we afscheid nemen voor de OK want toch algehele narcose benodigd, dat doen ze tegenwoordig eigenlijk standaard, dat was wel een momentje toch wel maar zoals de verwachting was ze er goed doorheen gekomen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben mij wel heel erg bewust van mijn sterfelijkheid. Dus denk dat wel over na.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]oke. maar ik heb niet het idee dat je vaak naar de huisarts gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al ben ik al van kinds af aan al bang dat ik wat mankeer.
halsslagader heb ik er nooit 1 in gehad volgens mijquote:Op maandag 28 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel meer dan eens gehad helaas dus ken het geintjeOok een infuus in de halsslagader, gelukkig was ik toen wel onder narcose toen ze dat deden
Nee want ik heb de regel 'als ik er over twee weken nog last van heb laat ik ernaar kijken' en eigenlijk ben ik twee weken later weer bang dat ik iets anders heb.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. maar ik heb niet het idee dat je vaak naar de huisarts gaat?
soms ben ik me heel bewust van de kans die iedereen heeft dat ze ziek worden in de toekomst. Ken al iemand die op jonge leeftijd met kanker te maken kreeg en helaas overleden isquote:
houd je dan ook bij waar je allemaal last van hebt?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want ik heb de regel 'als ik er over twee weken nog last van heb laat ik ernaar kijken' en eigenlijk ben ik twee weken later weer bang dat ik iets anders heb.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want ik heb de regel 'als ik er over twee weken nog last van heb laat ik ernaar kijken' en eigenlijk ben ik twee weken later weer bang dat ik iets anders heb.
Het rouleert wel een beetje, het zijn altijd dezelfde dingenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
houd je dan ook bij waar je allemaal last van hebt?
mja ik zit er nu eigenlijk min of meer op te wachten maar denk niet dat da gezond isquote:Op maandag 28 juni 2021 22:07 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
soms ben ik me heel bewust van de kans die iedereen heeft dat ze ziek worden in de toekomst. Ken al iemand die op jonge leeftijd met kanker te maken kreeg en helaas overleden is
meestal ben ik er niet mee bezig.
bij oude(re) mensen kan dat ook wel heftig zijn en wat zaken versnellen zoals alzheimerquote:Op maandag 28 juni 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vanmiddag onder het mes (gecompliceerde polsbreuk), gezien haar broze gezondheid en leeftijd mochten we afscheid nemen voor de OK want toch algehele narcose benodigd, dat doen ze tegenwoordig eigenlijk standaard, dat was wel een momentje toch wel maar zoals de verwachting was ze er goed doorheen gekomen.
maar ook ernstige dingen?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het rouleert wel een beetje, het zijn altijd dezelfde dingen
Ja ik ook, als 1 op de 3 kanker krijgt en ik ken eigenlijk vrij weinig mensen ermee, dan zal ik wel de lul zijn, is mijn redenatie.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik zit er nu eigenlijk min of meer op te wachten maar denk niet dat da gezond is
Maar dan ben je toch niet echt al afscheid aan het nemen? Lijkt me voor degene die geopereerd moet worden ook niet bevorderlijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vanmiddag onder het mes (gecompliceerde polsbreuk), gezien haar broze gezondheid en leeftijd mochten we afscheid nemen voor de OK want toch algehele narcose benodigd, dat doen ze tegenwoordig eigenlijk standaard, dat was wel een momentje toch wel maar zoals de verwachting was ze er goed doorheen gekomen.
wel erg vervelend lijkt me.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het rouleert wel een beetje, het zijn altijd dezelfde dingen
Ja nou ja dat dusquote:Op maandag 28 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, als 1 op de 3 kanker krijgt en ik ken eigenlijk vrij weinig mensen ermee, dan zal ik wel de lul zijn, is mijn redenatie.
je kunt gezond(er) leven, maar dan heb je nog steeds een kans dat het je treftquote:Op maandag 28 juni 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik zit er nu eigenlijk min of meer op te wachten maar denk niet dat da gezond is
Ik denk altijd maar de meeste kankers krijg je pas op leeftijd en tegen de tijd dat ik 60 ben kunnen ze het ongetwijfeld allang genezen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb al broze botten dus ik doe dat soort dingen überhaupt nietquote:Op maandag 28 juni 2021 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel erg vervelend lijkt me.
enige wat ik heb is niet rationele angst bij het trainen dat ik een sprong niet haal of faal en wat daar de gevolgen van zijn.
Maakt niet uit hoe goed ik ook weet dat ik een bepaalde sprong gewoon fysiek kan.
op dit moment: ja, zou er niet blij mee zijn maar wel vrede mee hebben..quote:
Jazeker en ze faciliteren het ook niet voor niets maar na zo'n laatste knuffeltje denk je toch "het zal toch niet"quote:Op maandag 28 juni 2021 22:08 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
bij oude(re) mensen kan dat ook wel heftig zijn en wat zaken versnellen zoals alzheimer
hmmm ja dat probeer ik mezelf ook welles voor te houdenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar de meeste kankers krijg je pas op leeftijd en tegen de tijd dat ik 60 ben kunnen ze het ongetwijfeld allang genezen.
Ik ken er een paar die niet meer van de tafel gekomen zijn dus ik doe dat eigenlijk altijd soort van semi wel.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet echt al afscheid aan het nemen? Lijkt me voor degene die geopereerd moet worden ook niet bevorderlijk.
Nou ja ik ben wel enorm geschrokken van Skaai een tijdje terug en een collega van m'n zus was 40quote:Op maandag 28 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar de meeste kankers krijg je pas op leeftijd en tegen de tijd dat ik 60 ben kunnen ze het ongetwijfeld allang genezen.
dan is het mogelijk niet verstandig nee.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al broze botten dus ik doe dat soort dingen überhaupt niet
Nou ja iemand sterkte wensen en een knuffel geven vind ik wel iets anders "afscheid nemen" en alvast tot ziens zeggen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die niet meer van de tafel gekomen zijn dus ik doe dat eigenlijk altijd soort van semi wel.
Ligt er wel aan wat je dan precies onder 'afscheid nemen' verstaat want grafredes voor de ok doe ik dan weer niet aan
Eeeuhm jawel hoor, ze vragen dan ook aan haar of ze nog gereanimeerd wil worden bijvoorbeeld en ze vragen daar ook voorzichtig bevestiging om bij de kinderen, of het leven nog wel leuk genoeg is om de OK te (kunnen) doorstaan zit er ook een beetje achter.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet echt al afscheid aan het nemen? Lijkt me voor degene die geopereerd moet worden ook niet bevorderlijk.
ftfyquote:Op maandag 28 juni 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja iemand sterkte wensen en een knuffel geven vind ik wel iets anders "afscheid nemen" en alvast tot nooit meer ziens zeggen.
ja maar das wel echt een uitzonderingquote:Op maandag 28 juni 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar aan de andere kant, de vader van m'n zwager kreeg longkanker en genas ervan en die was 70+
Dan laat ik mijzelf wel cryo-conserveren tot ze een oplossing hebbenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel enorm geschrokken van Skaai een tijdje terug en een collega van m'n zus was 40
Hoe je er tegenaan kijkt ligt dan ook wel weer aan hoe oud diegene is en hoe zwaar de operatie is. Mijn ouders zijn inmiddels ook op een leeftijd dat niet alles zomaar vanzelfsprekend is, dan ga je er vanzelf anders tegenaan kijken.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja iemand sterkte wensen en een knuffel geven vind ik wel iets anders "afscheid nemen" en alvast tot ziens zeggen.
Goed glas whisky erbij, bij de open haard met een vriendelijke hond op de voeten.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boven komen we elkaar gewoon allemaal weer tegen en leggen we een kaartje met de engelen
mehhh zit er niet in. Ultieme afvalligequote:Op maandag 28 juni 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boven komen we elkaar gewoon allemaal weer tegen en leggen we een kaartje met de engelen
As if. Ashes to ashes. Dit is het.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn hondquote:Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed glas whisky erbij, bij de open haard met een vriendelijke hond op de voeten.
Dat maakt het misschien nog erger.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
As if. Ashes to ashes. Dit is het.
Aangezien je verder ook overal naast zit, zit dat wel goed.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
As if. Ashes to ashes. Dit is het.
Ik ben van Origenes, uiteindelijk komen we er allemaal welquote:Op maandag 28 juni 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mehhh zit er niet in. Ultieme afvallige
als zoiets zou bestaan zou ik mijn honden en katten wel weer willen zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed glas whisky erbij, bij de open haard met een vriendelijke hond op de voeten.
Ik kende een vrij vermogende man, 45 pas en die was "overtuigd" atheist, die kreeg maagkanker en die heeft in de weken voor zijn dood aardig wat religies geld toegestopt.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat maakt het misschien nog erger.
misschien moet ik een religie zoeken
Mwa gewoon het beste van maken en hopen dat de wetenschap het zo lang mogelijk weet te rekken.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat maakt het misschien nog erger.
misschien moet ik een religie zoeken
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als zoiets zou bestaan zou ik mijn honden en katten wel weer willen zienAl m'n cavia's en hamstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik wil gewoon het eeuwige leven, desnoods met mijn bewustzijn in een chip die in een robot kan worden gestoptquote:Op maandag 28 juni 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan laat ik mijzelf wel cryo-conserveren tot ze een oplossing hebben
Lekker wat aflaten kopenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende een vrij vermogende man, 45 pas en die was "overtuigd" atheist, die kreeg maagkanker en die heeft in de weken voor zijn dood aardig wat religies geld toegestopt.
ja bizar hequote:Op maandag 28 juni 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende een vrij vermogende man, 45 pas en die was "overtuigd" atheist, die kreeg maagkanker en die heeft in de weken voor zijn dood aardig wat religies geld toegestopt.
Transhumanisme is de enige redding.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien je verder ook overal naast zit, zit dat wel goed.
Sneu he? Die zijn wel heel snel opeens uit de droom geholpen. En zou zo leuk zijn als Frankrijk niet door zou gaan Gewoon finale tussen 2 minder populaire landen.quote:
Oh eeuwige rust en duisternis lijkt me ook wel wat hoor, en nul bewustzijnquote:Op maandag 28 juni 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar he![]()
dan ga je toch ineens hopen dat er nog iets is
Waarom rook je dan nog?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, als 1 op de 3 kanker krijgt en ik ken eigenlijk vrij weinig mensen ermee, dan zal ik wel de lul zijn, is mijn redenatie.
Sign me upquote:Op maandag 28 juni 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het eeuwige leven, desnoods met mijn bewustzijn in een chip die in een robot kan worden gestopt
Lang leven is meestal geen pretje, poepluiers, pijn en gebreken, gewoon zorgen dat je vandaag en morgen lekker left en overmorgen dat zie je dan wel weer.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa gewoon het beste van maken en hopen dat de wetenschap het zo lang mogelijk weet te rekken.
Ik wil gewoon lekker dood wanneer ik oud en tevreden ben.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het eeuwige leven, desnoods met mijn bewustzijn in een chip die in een robot kan worden gestopt
Ja dat is de kern van religie toch wel, angst voor de dood, die heeft gedacht ja schijt ik neem het risico niet en mijn geld kan ik toch niet meenemen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar he![]()
dan ga je toch ineens hopen dat er nog iets is
Lekker getimed ook, ik ga even roken en mis gelijk 2 doelpuntenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sneu he? Die zijn wel heel snel opeens uit de droom geholpen. En zou zo leuk zijn als Frankrijk niet door zou gaan Gewoon finale tussen 2 minder populaire landen.
Dat is hoe het nu (voor sommigen) is. Over 50 à 70 jaar kan het allemaal heel anders zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang leven is meestal geen pretje, poepluiers, pijn en gebreken, gewoon zorgen dat je vandaag en morgen lekker left en overmorgen dat zie je dan wel weer.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker getimed ook, ik ga even roken en mis gelijk 2 doelpunten
Ik heb een ongezonde fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik ben wel nieuwsgierigquote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker dood wanneer ik oud en tevreden ben.
Met het tempo dat wij op dit moment de aarde aan het verneuken zijn zie ik dat eeuwige leven helemaal niet zo zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |