SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😲quote:
Ik zou het gewoon vragenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bovenbeen dan.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie
Heb k niet zo veel in mijn armquote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes.
Als je master vet heb mot je langere naald....quote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes.
Collega van mij bij tweede gedaan omdat die veel last had van de eerste. Die prikkers zijn wel wat gewend.quote:
Je voelt er echt weinig van hoor, alleen die half lamme arm 's avonds is minderquote:
Dan sturen ze je naar een aparte rij.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je master vet heb mot je langere naald....
Eigenlijk niet hè maar dat komt over een tijdje wel, eigenlijk hoort een vaccinatie net in de huid, dan krijg je meteen reactie want daar staan de afweerstoffen klaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten ze in ieder geval goed want hij moet in je spier
Tja, corona krijgen is ook best kut denk ikquote:
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er naquote:Op maandag 28 juni 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je voelt er echt weinig van hoor, alleen die half lamme arm 's avonds is minder
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er na
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
' Ja komt u maar mee bitterbal'
dat inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |