SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😲quote:
Ik zou het gewoon vragenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bovenbeen dan.
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19-vaccinatie
Heb k niet zo veel in mijn armquote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes.
Als je master vet heb mot je langere naald....quote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee. Prikken gewoon in je vetjes.
Collega van mij bij tweede gedaan omdat die veel last had van de eerste. Die prikkers zijn wel wat gewend.quote:
Je voelt er echt weinig van hoor, alleen die half lamme arm 's avonds is minderquote:
Dan sturen ze je naar een aparte rij.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je master vet heb mot je langere naald....
Eigenlijk niet hè maar dat komt over een tijdje wel, eigenlijk hoort een vaccinatie net in de huid, dan krijg je meteen reactie want daar staan de afweerstoffen klaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten ze in ieder geval goed want hij moet in je spier
Tja, corona krijgen is ook best kut denk ikquote:
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er naquote:Op maandag 28 juni 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je voelt er echt weinig van hoor, alleen die half lamme arm 's avonds is minder
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er na
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
' Ja komt u maar mee bitterbal'
dat inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt lam was die niet bij mij, alleen een beetje alsof er met wat hards tegenaan was geslagen, maar dat was eigenlijk pas de dag er na
Misschien is het wel een knappe kerel die na de injectie even aan je huid likt.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
' Ja komt u maar mee bitterbal'
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel een knappe kerel die na de injectie even aan je huid likt.
Gatverdamme 😂quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wel een knappe kerel die na de injectie even aan je huid likt.
Psycho eyes.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gladiator is op tv...wat vind ik Joaquin Phoenix toch een goede acteur
Zelfde. Bij mij begon dat ook al binnen een uur na injectie.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔
Ja i knowquote:
Ik ben al 2 week moe... komt in mijn beleving niet door vaccinatiequote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat inderdaad.
was wel sinds donderdagavond(maandagavond geprikt) achterlijk moe. wat door de vaccinatie zou kunnen komen. Daar had ik het meeste last van .
Mijn arm verzuurde wel sneller dan normaal als ik er iets mee deed maar verder kon ik hem gewoon bewegen zoals normaalquote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kreeg mn arm amper omhoog, de dag ook nog niet, en de dag daarna was alles weer normaal 🤔
ja kans is er wel ... Denk dat we er nog aan gaan met die curryvariantquote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil in Oktober gaan. Iedereen tegen die tijd lekker weggeweest en mag ik nergens naartoe.
jaquote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als het echt een hele knappe dokter is?
Ja echt he? Had je moderna of pfizer btw?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde. Bij mij begon dat ook al binnen een uur na injectie.
Dr. Mikequote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
De dokter gaat je morgen prikker bitterbal.
dat is bij mij het enige wat ik kan bedenken waar het door komt. verder niks raars gedaan, gewoon goed geslapen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben al 2 week moe... komt in mijn beleving niet door vaccinatie
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
ppppppfizerrrrquote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt he? Had je moderna of pfizer btw?
Je zei likken toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn omdat hij je lief vind en dapper?
mag mij ook wel prikkenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik had ooit een gebroken schouder en last van de rotator cuff, daar leek het erg op 🤔quote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn arm verzuurde wel sneller dan normaal als ik er iets mee deed maar verder kon ik hem gewoon bewegen zoals normaal
hmmmmm ja.... slapen.... lijkt mij topquote:Op maandag 28 juni 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is bij mij het enige wat ik kan bedenken waar het door komt. verder niks raars gedaan, gewoon goed geslapen.
Hahaha ik had moderrrrrrrnaaaquote:
Jij hebt echt een rans-breinquote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in plaats van een pleistertje zeg maar.
Ja misschien dat het ook wel komt omdat mijn andere arm flink in de prak heeft gelegen en ik daar nog steeds last van heb dat het in vergelijk allemaal wel meevielquote:Op maandag 28 juni 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, ik had ooit een gebroken schouder en last van de rotator cuff, daar leek het erg op 🤔
Awww...cute!!!quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Alleen deze dokter mag een likje geven
[ afbeelding ]
Pindakaas meenemen dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zat niet eens bloed op het pleistertje bij mijquote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in plaats van een pleistertje zeg maar.
gelijk 5 infecties en gangreenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ja wie weetquote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat het ook wel komt omdat mijn andere arm flink in de prak heeft gelegen en ik daar nog steeds last van heb dat het in vergelijk allemaal wel meeviel
slecht of niet aan het slapen de laatste weken?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmmmm ja.... slapen.... lijkt mij top
*keert om*quote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat niet eens bloed op het pleistertje bij mij
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat het ook wel komt omdat mijn andere arm flink in de prak heeft gelegen en ik daar nog steeds last van heb dat het in vergelijk allemaal wel meeviel
quote:
dieren hebben geen vaccin ontwikkeldquote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dieren likken wonden ook dicht hoor
Jouw gedachtengang ook echtquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dieren hebben geen vaccin ontwikkeld
Doe niet zo walgelijkquote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dimmy laat haar kat haar open wonden likkenquote:
Als ik niet zou slapen de laatste weken zou ik inmiddels dood zijnquote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht of niet aan het slapen de laatste weken?
Katten met die rapstong.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn hond tijdens een van de eerste vakanties. Kreeg ook zo'n ding om tijdens een overtocht met de bootquote:
Alsof ik ergens flink tegenaan had gestoten, alleen als ik bijvoorbeeld m'n hand door m'n haar haalde. En toen ik er 's avonds op ging liggen voelde ik het ook even, maar ik lag er niet wakker van.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
omg dr Mikequote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
amper slapen danquote:Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik niet zou slapen de laatste weken zou ik inmiddels dood zijn
Die bij Nederland is weer zo'n irritante pro-Frankrijk commentator, net bij Spanje zat er ook al zo eentjequote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Die Zwitserse commentator was echt bizar blij, die zei in het begin van de wedstrijd een beetje teleurgesteld dat Zwitserland door iedereen al was afgeschreven tegen Frankrijk
Ieuwl heb haar d'r eigen kont zien schoonlikkenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dimmy laat haar kat haar open wonden likken
en nu ben je jaloers?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl heb haar d'r eigen kont zien schoonlikken
Is dat nu echt een vraag?quote:
Als je dat gaat vragen is het nodigquote:
Ik kijk meestal op ZDF, die zijn (behalve bij Duitsland natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bij Nederland is weer zo'n irritante pro-Frankrijk commentator, net bij Spanje zat er ook al zo eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |