Iedereen gaat compleet los op de ASO, halen ze Jakobsen erbij etc, maar het zijn toch echt die renners zelf die met een rotgang door bochten gaan waar je met een peloton niet zo hard doorheen kunt.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals Clement terecht zegt: het protest duurt vaak tot de laatste dag, terwijl het parcours al ontzettend lang bekend is.
TE LAAT.quote:
Gewoon in groepje Pogacar toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Mollema ook tijd verloren. Op naar dagzeges!
Dat maakt ook weinig uit. Het is de Tour, iedereen wil vooraan zitten. De sprintploegen, want er komt een sprint aan. De klassementsrenners, want er kunnen valpartijen zijn. En daardoor ontstaan ze dus juist. Of een peloton in de Tour nou 184 of 150 renners heeft, dat maakt voor vallen geen verschil.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een peloton van 184 is gewoon te veel. In Zwitserland waren er volgens mij weinig of geen valpartijen. Ik denk dat 150 renners het maximum moet zijn.
Ja dat zeiden ze ook toen we van 9 naar 8 renners gingen. Verandert gewoon niets. Sprintersploegen en klassementsploegen willen allemaal voorin zitten. Je krijgt 15 treintjes en gedrang voorin.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een peloton van 184 is gewoon te veel. In Zwitserland waren er volgens mij weinig of geen valpartijen. Ik denk dat 150 renners het maximum moet zijn.
Zat bij Pogacar dus niet veel verloren.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Mollema ook tijd verloren. Op naar dagzeges!
Misschien kunnen ze de tijd opnemen op 100km? Gewoon voor de zekerheid?quote:
Ik zou wel eens ploegen van 6 willen zienquote:Op maandag 28 juni 2021 17:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat maakt ook weinig uit. Het is de Tour, iedereen wil vooraan zitten. De sprintploegen, want er komt een sprint aan. De klassementsrenners, want er kunnen valpartijen zijn. En daardoor ontstaan ze dus juist. Of een peloton in de Tour nou 184 of 150 renners heeft, dat maakt voor vallen geen verschil.
Ja Joris zei 'eruit gevallen', dat kwam op mij over als 'minuten'.quote:
Viel vingegaard nu ook of bleef hij wachten. Die stond namelijk nog goed in het klassementquote:Op maandag 28 juni 2021 17:49 schreef Toby56 het volgende:
Kruijswijk klinkt niet goed.
En what about Vingegaard?
Wordt een dramatour zo voor Djumboquote:Op maandag 28 juni 2021 17:48 schreef franklop het volgende:
Kruijswijk met ambulance mee ook, voor zekerheid controles
Maar Jakobsen viel op een totaal andere plek in een andere setting. Dit was wel op een andere manier gevaarlijk dan dat.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Toby56 het volgende:
Ondanks Jakobsen en diens bijna noodlottige ongeval vorig jaar, zal het de meeste renners gewoon worst blijven vrees ik. Ze willen meer veiligheid, maar velen gedragen zichzelf ook als doorgeslagen desperado's.
Een waar mensenmens.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:46 schreef Mani89 het volgende:
Mark is emoosjooneel. @:wimderon
[ twitter ]
Mikkel is ook verontwaardigd, alleen na de etappe dan. Voor de etappe hebben we er niemand over gehoord.quote:
Ja, dat weet ik ook niet... het helikoptershot na de val duurde te kort om het goed te zien. Maar volgens mij zat hij niet in de 'jachtgroep' met Roglic. En de Jumbo's zaten niet meer op de eigen fietsen... dat doet vermoeden dat Vingegaard er nog achter zat?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Viel vingegaard nu ook of bleef hij wachten. Die stond namelijk nog goed in het klassement
Maar hij ziet wel de likes binnenstromen. Gouden concept.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mikkel is ook verontwaardigd, alleen na de etappe dan. Voor de etappe hebben we er niemand over gehoord.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |