Doe ik normaal gesproken ook niet maar dit is zo slecht dat het lachwekkend wordt.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Plaats alsjeblieft geen tweets van die ophitser en klootzak hier.
Een Daily Mail tweet met de woorden "study finds". Ik zou niet te vroeg feest vieren.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Je zou maar uren in de lijn gehangen hebben voor een Janssen vaccin hahaha.
Heb je ook al direct een afspraak gemaakt voor je booster? Haha.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Daily Mail tweet met de woorden "study finds". Ik zou niet te vroeg feest vieren.
Nee hoor ik hou het sowieso bij 1 prik.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook al direct een afspraak gemaakt voor je booster? Haha.
Anti vaxx?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou het sowieso bij 1 prik.
Ironisch, dat ‘te vroeg feest vieren’ is nou precies wat alle Janssen sjonnies doenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Daily Mail tweet met de woorden "study finds". Ik zou niet te vroeg feest vieren.
Moeten zij weten, ik doe niet aan feestvieren.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ironisch, dat ‘te vroeg feest vieren’ is nou precies wat alle Janssen sjonnies doen
Lekker je kutkrantje vullen met doremifasol-berichtjes over wat de sportrubrieken van de Völkischer Beobachter en Breitbart over ONZE jongens/meiden schrijven.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:38 schreef eentwee het volgende:
https://www.ad.nl/tour-de(...)uitenaards~a68e6d41/
Leuke rubriek. Diepgravende analyses en nieuwe inzichten in onze MvdP.![]()
![]()
Oh dit vindt @Koffieplanter leukquote:Op maandag 28 juni 2021 16:38 schreef eentwee het volgende:
https://www.ad.nl/tour-de(...)uitenaards~a68e6d41/
Leuke rubriek. Diepgravende analyses en nieuwe inzichten in onze MvdP.![]()
![]()
Wat zegt ie?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, de analyse van Afellay is echt prachtig.
- Drank heeft een zonnesteek opgelopen (over wissel Promes).quote:
Waar kan ik die beelden zien?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, de analyse van Afellay is echt prachtig.
Dat moet hem wel lukken toch?: "JA BOCHJE NAAR LINKS, STUKKIE RECHTDOOR NU, WEER EEN BOCHJE NAAR LINKS"quote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat de KNSB Ronald de Boer gaat aanstellen. Dan kan Frank de assistent worden.
Ik dacht, paard 2 stappen vooruit en 1 opzijquote:Op maandag 28 juni 2021 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat moet hem wel lukken toch?: "JA BOCHJE NAAR LINKS, STUKKIE RECHTDOOR NU, WEER EEN BOCHJE NAAR LINKS"
IbiGodquote:Op maandag 28 juni 2021 18:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
- Drank heeft een zonnesteek opgelopen (over wissel Promes).
- Drank reed tegen het verkeer in.
- Drank heeft de meest bizarre invulling van 352 ooit (nog nooit gezien, iedereen deed maar wat).
- Drank is een psychopathische lul zonder empathie en sympathie.
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op maandag 28 juni 2021 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kan ik die beelden zien?
Same herequote:Op maandag 28 juni 2021 20:22 schreef franklop het volgende:
Ik sla blijkbaar wedstrijd van toernooi over?
quote:Op maandag 28 juni 2021 19:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
De Bouhanni hebben ze wel haha.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit Frankrijk mist een type Laporte.
Waarom zou je in deze fase van het toernooi wedstrijden overslaan?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:22 schreef franklop het volgende:
Ik sla blijkbaar wedstrijd van toernooi over?
Ronaldo?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie heeft Mbappé wijsgemaakt dat hij vrije trappen kan nemen?
Omdat voetbal geen sport is?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je in deze fase van het toernooi wedstrijden overslaan?
Mbappé zelf, heeft dat geëist.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie heeft Mbappé wijsgemaakt dat hij vrije trappen kan nemen?
Iedere keer dat Poepz0r op invoeren drukt sterft er een puppy.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Het wedstrijdtopic is weer mensonterend.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ze-week-nog-bij-ajaxquote:Op maandag 28 juni 2021 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
#Berghuis op Twitter volgen geeft mij een hoop voldoening.
Andere dingen zijn soms belangrijkerquote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je in deze fase van het toernooi wedstrijden overslaan?
Ik mis de duiding van @Slobeendquote:Op maandag 28 juni 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij lag ook wel lekker in de groep als dit klopt.
*kuch*quote:Op maandag 28 juni 2021 22:19 schreef Mykonos het volgende:
Erg jammer. Blijkt voetbal toch geen sport te zijn, wie had dat kunnen denken.
Dat valt eigenlijk reuze mee.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis de duiding van @:slobeend
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat ze die idiote acties van hem niet gaan missen. Die man had zo vaak kortsluiting
Gelijk afgestraft.quote:
Hier kan ik zo enorm van genieten.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ze-week-nog-bij-ajax
Die broodvoetballer is zelf ook over een maandje of 2 weg als er een goede club op de stoep staat.quote:
Lijkt mij sowieso geen fijne cultuur voor vrouwen. Gelukkig is WLR een warm bad!quote:Op maandag 28 juni 2021 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Sekteleider Sjerrie bangat alle vrouwen?
Prima toch. Ik denk vooral dat Berghuis niet zo lekker in de groep lag.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die broodvoetballer is zelf ook over een maandje of 2 weg als er een goede club op de stoep staat.
Dat zei ik net ook ja, lijkt mij ook gewoon een teringventje maar het was de beste dus dan ben je in dat cultuurtje 'de baas'.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Prima toch. Ik denk vooral dat Berghuis niet zo lekker in de groep lag.
Eigenlijk moeten we gewoon solliciteren, ben wel benieuwd waar je dan terecht komtquote:Op maandag 28 juni 2021 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Sekteleider Sjerrie bangat alle vrouwen?
Ik ben vandaag gevaccineerd, ik weet niet of ik nog mag.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon solliciteren, ben wel benieuwd waar je dan terecht komt
Even een leeg geel boekje photoshoppen danquote:Op maandag 28 juni 2021 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gevaccineerd, ik weet niet of ik nog mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |