abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2021 @ 09:35:01 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200104395
Uitgerekende data:

eind juli: Flav (jongen)
30 juli: Cygne (jongen)

17 augustus: Komkommerschijfje (meisje)
19 augustus: VenusFlyTrap (meisje)
31 augustus: Rebubbled (meisje)

26 september: BellaaElisa (meisje)

2 oktober: Mahra (meisje)
4 oktober: LauriLynne (meisje)
22 oktober: _Lily_ (jongen)

Begin november: onomatopee
2 november: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
3 november: douche-eendje
Half november: Takkie88

2022
Begin januari: eponine
30 januari: CaVaBien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lemijn op 29-06-2021 21:14:24 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 28 juni 2021 @ 09:35:40 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200104401
Het topic waarin ik niet meer in de OP sta *).
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200104459
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 09:35 schreef Lemijn het volgende:
Vertel, vertel, vertel! O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_200104460
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 09:35 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd! O+
  maandag 28 juni 2021 @ 09:59:24 #5
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200104630
Gefeliciteerd @Lemijn !! O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_200104678
Lemijn! Gefeliciteerd! Hoe is het gegaan? Wat zijn de stats ;) En hoe vindt grote broer het?

Aambeientip: simpele neusspray doet hier wonderen. Nu heb ik over het algemeen weinig last van aambeien, maar die twee keer dat ik er eentje heb gehad, was het binnen no-time weg met de neusspraytip.
pi_200104839
Hier ook altijd soepele zwangerschappen wat betreft kwaaltjes. Bij de tweeling merkte ik wel echt dat mijn lichaam het wat zwaarder had dan bij de eenlingen, toen heb ik bekkenklachten gekregen al vanaf vrij vroeg (15 weken) maar met de juiste therapie was dat heel goed op te vangen en heb ik met veel rusten en oefeningen de zwangerschap goed uit kunnen lopen. Aan het eind hield ik wel veel vocht vast, maar dat was dus achteraf gezien niet heel gek. ;)

Deze zwangerschap in het begin dus weer een bom aan hormonen en flink misselijk En moe geweest, maar nu settelen de hormonen zich allemaal weer en gaat het allemaal weer netjes zonder noemenswaardige klachten. Soms twijfel ik zelfs of ik nog wel zwanger ben. Dit keer trouwens door de hoeveelheid hormonen wel een schildklier die wat uitgeput is, maar gelukkig geen antistoffen dus ook weer vooral rustig aan doen, maar dat was ik al van plan/aan het doen.

Ik heb eigenlijk met name geestelijk invloed van de hormonen, meer dan lichamelijk. Ik schommel heel erg heen en weer van oké naar depri gevoelens, naar verdriet, naar nesteldrang. Ik barst overal over in huilen uit, ben ook vlug boos en opvliegend. De gevoelens neigen dus vooral naar de mindere kant... Bij m’n tweede zwangerschap had ik dat ook best erg. Maar de kraamtijd/het eerste jaar waren daar echt een roze wolk en daar had ik bij de andere twee zwangerschappen juist de klap van de hormonen.
pi_200104843
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:04 schreef elamanilo het volgende:
Lemijn! Gefeliciteerd! Hoe is het gegaan? Wat zijn de stats ;) En hoe vindt grote broer het?

Aambeientip: simpele neusspray doet hier wonderen. Nu heb ik over het algemeen weinig last van aambeien, maar die twee keer dat ik er eentje heb gehad, was het binnen no-time weg met de neusspraytip.
Maarrehm neusspray in je neus of in je anus :@ ? Omdat het anti zwelling is ofzo?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200104997
Hier (week 10.5) is de misselijkheid weer over *O* nog steeds wel afkeer van bepaalde voedingsmiddelen maar niet meer misselijk _O_

Weten jullie hoe het nou precies zit met de nipt en vooraf betalen? Ik laat hem doen via het zkh, (loop bij de gyn voor de zwangerschap). Moet ik hem dan daar bij de prikpoli betalen of vooraf via die website :?
  maandag 28 juni 2021 @ 10:33:42 #10
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200105013
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Maarrehm neusspray in je neus of in je anus :@ ? Omdat het anti zwelling is ofzo?
Op de aambei ja, antizwelling inderdaad. Hier hielp het dus. ;)
  maandag 28 juni 2021 @ 10:36:11 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_200105044
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier (week 10.5) is de misselijkheid weer over *O* nog steeds wel afkeer van bepaalde voedingsmiddelen maar niet meer misselijk _O_

Weten jullie hoe het nou precies zit met de nipt en vooraf betalen? Ik laat hem doen via het zkh, (loop bij de gyn voor de zwangerschap). Moet ik hem dan daar bij de prikpoli betalen of vooraf via die website :?
Ik heb de nipt vooraf betaald bij die website (niptbetalen oid).
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_200105176
Gefeliciteerd met je zoon @Lemijn O+

Dit betekend wel dat ik nu eerste sta... :')
Ergens ben ik er helemaal klaar mee maar ergens ook weer niet, want laatste keer zwanger en zulks.
pi_200106299
Ah Lemijn, goed om wat herkenning te zien. Doet me goed. Hartelijk gefeliciteerd met je baby! Is alles goed met jullie?

En ja Flav, nu ben jij de volgende. Hoeveelste kindje wordt dit?
  maandag 28 juni 2021 @ 12:21:17 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200106433
-hier stond mijn bevallingsverhaal, samengevat ging het snel en goed en Jacob is een enthousiaste grote broer. edit ivm te persoonlijk om te laten staan.-

[ Bericht 31% gewijzigd door MaJo op 02-07-2021 15:11:27 ]
pi_200106513
Gefeliciteerd Lemijn *O* Klinkt als een fijne bevalling!
pi_200106639
Gefeliciteerd Lemijn *O*
pi_200106779
Wat fijn dat je bevalling zo heerlijk vlot is gelopen, Lemijn. Van harte gefeliciteerd met je zoon. 😍 Veel geluk en gezondheid gewenst!

Flav, ook wel herkenbaar. Ik kan me niet voorstellen dat onze dame gewoon over maximaal 9 weken in mijn armen ligt. Maar ik denk dat ik rond 38,5 ga bevallen, het voelt alsof ik de 40 niet ga halen. 7 augustus zit in mijn hoofd. Dikke domper als ik daar voorbij ga, maar dat zie ik dan wel weer. 😂 Tot nu toe bevalt zwanger zijn prima en is het nog niet echt zwaar.

Lily, ja, dat had ik ook rond die termijn. Tussen de 24 en 28 weken is het nog wat 'spannend', nadien derde trimester en dan voel je de baby zo veel en heb je regelmatiger controles. En dan gaat het eigenlijk bijna altijd goed als je kindje alsnog onverhoopt te vroeg komt.
pi_200107213
Lemijn gefeliciteerd! O+
pi_200107257
Wat klinkt dat Fijn, Lemijn! O+
pi_200107821
Gefeliciteerd Lemijn!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_200107946
Lemijn O+ O+
pi_200110121
Dat klinkt als een mooie bevalling Lemijn, wat fijn!

Wat ik me afvroeg; hoe hebben jullie het gedaan met eea vertellen op het werk? Ik wilde eigenlijk wachten tot iig na de eerste echo, maar als mijn misselijkheid op het niveau van vandaag blijft (of daarboven) voor de komende maand dan denk ik dat het wel echt mijn werk gaat beīnvloeden. :{
  maandag 28 juni 2021 @ 16:47:54 #23
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200110154
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:44 schreef Vaiana het volgende:
Dat klinkt als een mooie bevalling Lemijn, wat fijn!

Wat ik me afvroeg; hoe hebben jullie het gedaan met eea vertellen op het werk? Ik wilde eigenlijk wachten tot iig na de eerste echo, maar als mijn misselijkheid op het niveau van vandaag blijft (of daarboven) voor de komende maand dan denk ik dat het wel echt mijn werk gaat beīnvloeden. :{
Ik denk dat het de meeste mensen niet eens opvalt, mensen zijn soms meer met zichzelf bezig dan je zou denken. Je zou misschien wel een directe leidinggevende kunnen inlichten (bijv als je met targets werkt en die hierdoor even niet kunt halen of wanneer je je hoofd er even minder goed bij hebt). Dan hoef je niet al je collega's te vertellen en kun je evt je leidinggevende n mailtje sturen mocht t onverhoopt toch misgaan.
pi_200110217
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik denk dat het de meeste mensen niet eens opvalt, mensen zijn soms meer met zichzelf bezig dan je zou denken. Je zou misschien wel een directe leidinggevende kunnen inlichten (bijv als je met targets werkt en die hierdoor even niet kunt halen of wanneer je je hoofd er even minder goed bij hebt). Dan hoef je niet al je collega's te vertellen en kun je evt je leidinggevende n mailtje sturen mocht t onverhoopt toch misgaan.
Ja ik wilde het dan sowieso beperken tot mijn directe leidinggevende en mijn scrummaster (iets met agile werken). Wij zijn nogal een hecht team, dus voor mijn gevoel valt het wel op als er zo weinig uit mijn handen komt. Maar misschien zijn ze met thuiswerken al niet meer anders van me gewend want dat was überhaupt niet best voor mijn productiviteit. :')
pi_200110551
@_Lily_ dit wordt ons 3e jommetje O+

@Komkommerschijfje ik kan me niet voorstellen dat ons baby'tje er waarschijnlijk over 2,5 week al kan zijn.
Ze hebben het gehad over inleiden met 38 weken, dat is donderdag over 2 weken :+
Ik steek m'n kop nog even in het zand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')