Vertel, vertel, vertel!quote:Op maandag 28 juni 2021 09:35 schreef Lemijn het volgende:
Het topic waarin ik niet meer in de OP sta.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 juni 2021 09:35 schreef Lemijn het volgende:
Het topic waarin ik niet meer in de OP sta.
Maarrehm neusspray in je neus of in je anusquote:Op maandag 28 juni 2021 10:04 schreef elamanilo het volgende:
Lemijn! Gefeliciteerd! Hoe is het gegaan? Wat zijn de statsEn hoe vindt grote broer het?
Aambeientip: simpele neusspray doet hier wonderen. Nu heb ik over het algemeen weinig last van aambeien, maar die twee keer dat ik er eentje heb gehad, was het binnen no-time weg met de neusspraytip.
Op de aambei ja, antizwelling inderdaad. Hier hielp het dus.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Maarrehm neusspray in je neus of in je anus? Omdat het anti zwelling is ofzo?
Ik heb de nipt vooraf betaald bij die website (niptbetalen oid).quote:Op maandag 28 juni 2021 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier (week 10.5) is de misselijkheid weer overnog steeds wel afkeer van bepaalde voedingsmiddelen maar niet meer misselijk
![]()
Weten jullie hoe het nou precies zit met de nipt en vooraf betalen? Ik laat hem doen via het zkh, (loop bij de gyn voor de zwangerschap). Moet ik hem dan daar bij de prikpoli betalen of vooraf via die website
Ik denk dat het de meeste mensen niet eens opvalt, mensen zijn soms meer met zichzelf bezig dan je zou denken. Je zou misschien wel een directe leidinggevende kunnen inlichten (bijv als je met targets werkt en die hierdoor even niet kunt halen of wanneer je je hoofd er even minder goed bij hebt). Dan hoef je niet al je collega's te vertellen en kun je evt je leidinggevende n mailtje sturen mocht t onverhoopt toch misgaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:44 schreef Vaiana het volgende:
Dat klinkt als een mooie bevalling Lemijn, wat fijn!
Wat ik me afvroeg; hoe hebben jullie het gedaan met eea vertellen op het werk? Ik wilde eigenlijk wachten tot iig na de eerste echo, maar als mijn misselijkheid op het niveau van vandaag blijft (of daarboven) voor de komende maand dan denk ik dat het wel echt mijn werk gaat beīnvloeden.
Ja ik wilde het dan sowieso beperken tot mijn directe leidinggevende en mijn scrummaster (iets met agile werken). Wij zijn nogal een hecht team, dus voor mijn gevoel valt het wel op als er zo weinig uit mijn handen komt. Maar misschien zijn ze met thuiswerken al niet meer anders van me gewend want dat was überhaupt niet best voor mijn productiviteit.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat het de meeste mensen niet eens opvalt, mensen zijn soms meer met zichzelf bezig dan je zou denken. Je zou misschien wel een directe leidinggevende kunnen inlichten (bijv als je met targets werkt en die hierdoor even niet kunt halen of wanneer je je hoofd er even minder goed bij hebt). Dan hoef je niet al je collega's te vertellen en kun je evt je leidinggevende n mailtje sturen mocht t onverhoopt toch misgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |