Ga vanavond maar in de supermarkt kijkenquote:
Laat maar hangen voor de OSquote:Op maandag 28 juni 2021 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog wel een beetje een kater hoor, ik moet de oranje vlaggetjes nog weghalen...
We gaan niet verliezen van Denemarken doordat Schmeichel een penalty tegenhoudt in de strafschoppenreeksquote:Op maandag 28 juni 2021 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze waren hier zaterdag al 4v1,50
Voor tour de france en F1quote:
Iemand is alweer toe aan weekend lees ikquote:Op maandag 28 juni 2021 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan niet verliezen van Denemarken doordat Schmeichel een penalty tegenhoudt in de strafschoppenreeks![]()
![]()
Ja het is altijd wel jammer als het dan na 1 avond definitief over isquote:Op maandag 28 juni 2021 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog wel een beetje een kater hoor, ik moet de oranje vlaggetjes nog weghalen...
Zeker omdat we gezellig op een terras zaten te kijken. Geen 1 keer kunnen juichen...quote:Op maandag 28 juni 2021 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is altijd wel jammer als het dan na 1 avond definitief over is
Dat moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht, die hang ik wel op bij de finale, die zouden we toch met 2 vingers in de neus hebben moeten halen volgens de berichten.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik verwacht dat de hockeydames de finale wel gaan halen.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht, die hang ik wel op bij de finale, die zouden we toch met 2 vingers in de neus hebben moeten halen volgens de berichten.
Hockey kijk ik dan weer niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de hockeydames de finale wel gaan halen.
Je bent jezelf niet, neem een Snickers.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan niet verliezen van Denemarken doordat Schmeichel een penalty tegenhoudt in de strafschoppenreeks![]()
![]()
Hockeyers hebben goeie lijven hoor over het algemeen. Niet te slank, niet te overdadig gespierd, goed in verhouding!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
wordt een eikenprocessierups een eikenprocessievlinder?
quote:Op maandag 28 juni 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
wordt een eikenprocessierups een eikenprocessievlinder?
Een grijsbruine nachtvlinder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |