Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kies je een andere favo. Ga je in het groen
Jawelquote:
Je gaat zelf maar in het groen.quote:
Ik wilde het plaatje veranderen maar toen ik keek vond ik de oorspronkelijke te mooiquote:
Dat dacht ik ook toen ik de tt zag en daarna de opquote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde het plaatje veranderen maar toen ik keek vond ik de oorspronkelijke te mooi
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:29 schreef Soury het volgende:
De Olympische spelen komen er aan, ik kan niet wachten[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:29 schreef Soury het volgende:
De Olympische spelen komen er aan, ik kan niet wachten[ link | afbeelding ]
Die gasten zijn ingehuurd van ons belastinggeld, dus werken moeten ze.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die analyses van verloren wedstrijden gaan ook nergens over.. .
Het gaat toch nergens meer over?quote:
Dit is absurdquote:
De wereld is compleet gek geworden. Ik zie liever dames voetballenquote:
Ik vind dat een prachtig nummer.quote:
Die zijn minder goed.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
De wereld is compleet gek geworden. Ik zie liever dames voetballen
Tjaquote:
Heb me eigenlijk ook al altijd kapot geërgerd aan die hardloopster Caster Semenya. Het is gewoon vals spelenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
aangaande sportquote:Op zondag 27 juni 2021 20:33[/ :+ ] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/168093]Soury het volgende:
[..]
maar dan 2 helften van 30 minuten met 2x 10 minuten blessuretijd oid, als ze net zo lang moeten spelen als de mannen is de lol er na een uurtje toch wel vanaf.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Is het toch een man?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb me eigenlijk ook al altijd kapot geërgerd aan die hardloopster Caster Semenya. Het is gewoon vals spelen
En die heb je in je kelder naast je geiser gehangen?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb sinds kort een regenmeter om te bewijzen dat ik op de droogste meters van Nederland woon
Tuurlijk niet, daar kan ik hem niet aflezen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En die heb je in je kelder naast je geiser gehangen?
Eens, op dat laatste na.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus he? Ik kan er wel wat kwaad om worden. Een Anna Boleyn door een donkere actrice en Sneeuwwitje ook ik bedoelquote:
Ja dat gaat lekker voor de plantjesquote:
Als die krengen nu nog niet opgekikkerd zijn weet ik het ook nietquote:
Volkomen doorgeslagen en absurd. En het wekt juist afkeer op dat overdreven polcor. Doe gewoon normaal tegen iedereen en elkaar, dat lijkt mij voldoende.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus he? Ik kan er wel wat kwaad om worden. Een Anna Boleyn door een donkere actrice en Sneeuwwitje ook ik bedoel
De meeste zijn al dood ik heb een volle zak weggemietert. Paar kruiden nog. Even op de markt maar kijkenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die krengen nu nog niet opgekikkerd zijn weet ik het ook niet
+7quote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volkomen doorgeslagen en absurd. En het wekt juist afkeer op dat overdreven polcor. Doe gewoon normaal tegen iedereen en elkaar, dat lijkt mij voldoende.
Ja hoor...welke afbeelding?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mag ik een vraag stellen kan iemand voor mij een foto klein maken voor mijn profiel foto?
Ik heb ook vaak kruiden plantjes gekocht, gebruik ze dan maar 1 keer en dat was hetquote:Op zondag 27 juni 2021 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste zijn al dood ik heb een volle zak weggemietert. Paar kruiden nog. Even op de markt maar kijken
Dat sowieso maar het is geschiedvervalsing. Anna was wit en sneeuwwitje was kuchquote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volkomen doorgeslagen en absurd. En het wekt juist afkeer op dat overdreven polcor. Doe gewoon normaal tegen iedereen en elkaar, dat lijkt mij voldoende.
oh die knip ik meestal op. Ik gebruik ze. De vrolijke kleurtjes planten doen het het nooit zo langquote:Op zondag 27 juni 2021 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak kruiden plantjes gekocht, gebruik ze dan maar 1 keer en dat was het
Stoerquote:Op zondag 27 juni 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze alstublieft
Er is een topic voor ergens of vraag het aan badeentje die zit daar ook. Ik kan het niet zo snel vindenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze alstublieft
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze alstublieft
Is die niet ergens helemaal scherp te vinden?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze alstublieft
Als je een abbo hebt van 100 euro per jaar wel denk ikquote:Op zondag 27 juni 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die niet ergens helemaal scherp te vinden?
Dat maakt voor verkleinen tot ava niets.. of wil je een poster boven je bedje?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die niet ergens helemaal scherp te vinden?
Je kan het blijven zien als het niet scherp wasquote:Op zondag 27 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat maakt voor verkleinen tot ava niets.. of wil je een poster boven je bedje?
Dit soort plaatjes als ava is nooit echt een goed plan.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat maakt voor verkleinen tot ava niets.. of wil je een poster boven je bedje?
quote:
Tsss....quote:Op zondag 27 juni 2021 21:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]het hoofd graag niet de jopen
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets smaller Chuf,.. nu heeft ze een dikke kop
Gevonden GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103quote:Op zondag 27 juni 2021 21:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]het hoofd graag niet de jopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |